Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Eevie
Polarpuma skrev (1 time siden):

Han bor i samme bygda som Stine. 

Han vitnet vel i går?? Hva tenker han om dette tro? Kjører på med det Stine vil han skal si? Flere uker på jobb i strekk osv gjorde jo at han ikke fikk med seg alt?? Så da gjør han som hun vil? Og Alex og Stine har nok diskutert hvahan skal si i vitneboksen. Og det er der jeg sliter med og synes synd på henne nå. Klart barndommen var tøff,ingen tvil om det. Men nå har A slitt med spilleavhengighet og hun er ufør,leier hus,handler som bare det,vil kjøpe hus og ikke ikke ett vanlig hus ut fra økonomi men Drømmehuset! Da trengs det penger og for min del så jeg for første gang ekte panikk da hun snakket om at hun må betale saksomkostninger hvis hun taper. Virket nesten som det virkelig gikk opp for henne også der og da. Hun har kanskje null kontroll på alle pengene hun bare har øst ut på Temu,Tise,kjoler,neglelagg,kremer,hår,sminke,Monster,is,godiser hver eneste uke og flere ganger i uka. Istedenfor og tenke både her og nå men også langsiktig økonomisk. Og handler inn klær til den store🥇til fire dager i retten selv om hun har stappet m klær i skapene. Og tror hun at hun får plusspoeng hos dommeren ved og kle seg så «stramt»,tar hun feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tøttaa skrev (13 timer siden):

Tror kanskje Stine allerede begynner å lukte lunta her, for hun har ikveld begynt å snakke om at "hun kan ikke tape dette her" bl.a pga det økonomiske. Da er det hun som må betale saksomkostninger for hele gjengen visstnok. Og det har hun ikke råd til *himler med øya og tar en lang melankolsk tenkepause, mens hun håper at noen ivrige følgere skal si at de isåfall vil kjøre i gang en ny spleis*

Insinuerende kommentar, med et argument der du tror og synser 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hu taper, noe jeg håper hu gjør. 
og hu må betale saksomkostninger etc, så dukker det nok opp en spleis eller tre, laget av de snille, gode vennene hennes. (Følgere) 🤮🤮🤮🤮

Endret av Usminka
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (5 timer siden):

Jeg har vært med i veldig mange rettssaker og avgjørelsen tas som regel siste dag. Så skal dommer skrive den og den skal godkjennes og hun få den levert. Har aldri opplevd at det har gått mer enn en uke. Sist gikk det to uker men da var det røde dager inni der. 

Jeg har vært i flere rettsaker siste to årene og i alle har det tatt 3 uker å få svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden):

Insinuerende kommentar, med et argument der du tror og synser 

Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (4 timer siden):

og hu må betale saksomkostninger etc, så dukker det nok opp en spleis eller tre, laget av de snille, gode vennene hennes. (Følgere) 🤮🤮🤮🤮

Det eneste vi bør håpe på nå, er at disse dagene i tingretten får frem fakta og den reelle historien. Å håpe at Stine taper med resultat at hun ender som gjeldsslave i årevis fremover synes jeg er unødvendig. Det går fint an å håpe på at domstolene klarer å dømme rettferdig, og samtidig være sterk kritisk til alt hun legger ut på some. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carmen67 skrev (26 minutter siden):

Det eneste vi bør håpe på nå, er at disse dagene i tingretten får frem fakta og den reelle historien. Å håpe at Stine taper med resultat at hun ender som gjeldsslave i årevis fremover synes jeg er unødvendig. Det går fint an å håpe på at domstolene klarer å dømme rettferdig, og samtidig være sterk kritisk til alt hun legger ut på some. 

Enig

Endret av Angel75
Leste altfor fort 🙈
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (5 minutter siden):

Du vet at dine ønsker og håp går ut over 3 barn? Forstår ikke at det går ann å ha så stygge og onde tanker om noen, selv om man ikke liker noen. Hva har hun gjort deg personlig?

Du vet at barndommen er med og former deg?  Ja, jeg vet du velger hvordan du velger å håndtere det, men du er allikevel en del av din barndom 

Hvem var dette svaret rettet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 minutter siden):

Hvem var dette svaret rettet til?

Legger meg langflat, leste ditt innlegg altfor fort 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 minutter siden):

Legger meg langflat, leste ditt innlegg altfor fort 🙈

Ikke noe problem. Da er vi enige👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (5 timer siden):

Unner henne ikke mer vondt, men håper hun blir tatt for løgnene sine snart, og hun må gjerne vinne, men unner henne ikke 3 mill i erstatning. For mye som skurrer i historiene hennes til det syns jeg..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie

Hva er viktigst for henne?? At kommunen innrømmer feil eller overvtre millioner?? Og jeg tror ikke hennes snapping har vært særlig til fordel for henne vedr denne saken. For som hun selv har sagt,hun vet folk fra kommunen følger med men det gir hun blaffen i. Hun får smerter når d passer saken,får opphold når d passer saken ,understreker hun er utslitt når d passer saken,plutselig psykomotorisk(hun som ikke behøver psykolog osv)når det passer saken Ellers er det hopp og sprett og tjo og shopping. Andre som virkelig sliter,har smerter,er utslitt osv osv uansett om det passer eller ikke. De klarer ikke styre dette sjøl slik hun gjør. Og det taler ikke hennes sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (7 minutter siden):

Hva er viktigst for henne?? At kommunen innrømmer feil eller overvtre millioner?? Og jeg tror ikke hennes snapping har vært særlig til fordel for henne vedr denne saken. For som hun selv har sagt,hun vet folk fra kommunen følger med men det gir hun blaffen i. Hun får smerter når d passer saken,får opphold når d passer saken ,understreker hun er utslitt når d passer saken,plutselig psykomotorisk(hun som ikke behøver psykolog osv)når det passer saken Ellers er det hopp og sprett og tjo og shopping. Andre som virkelig sliter,har smerter,er utslitt osv osv uansett om det passer eller ikke. De klarer ikke styre dette sjøl slik hun gjør. Og det taler ikke hennes sak

Jeg tror også folk fra saken har fulgt henne på snap. Psykologer osv, som leser mellom linjene i oppførselen hennes. De leser jo seg opp. Offentlig snapkonto hvor hun deler så mye, Facebook-konto som viser mye innhold fra år tilbake, «fiender» både her og der. Jeg unner ikke hun (eller rettere sagt familien) å havne i gjeld ved et eventuelt tap. Men å vinne flere millioner aner jeg ikke om jeg syns er riktig heller. Heldigvis opp til rettssystemet å avgjøre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajajane skrev (1 minutt siden):

Jeg tror også folk fra saken har fulgt henne på snap. Psykologer osv, som leser mellom linjene i oppførselen hennes. De leser jo seg opp. Offentlig snapkonto hvor hun deler så mye, Facebook-konto som viser mye innhold fra år tilbake, «fiender» både her og der. Jeg unner ikke hun (eller rettere sagt familien) å havne i gjeld ved et eventuelt tap. Men å vinne flere millioner aner jeg ikke om jeg syns er riktig heller. Heldigvis opp til rettssystemet å avgjøre. 

Sånn sett hadde det gunstigste vært om retten fant at BV delvis har forsømt seg, samtidig også tildeler far sin del av ansvaret som formildende forhold for BV, og at de finner kravet til Stine foreldet fordi hun «burd forstått» allerede i 2006. Da blir det en viss rettferdighet mtp «unnskyldning» og anerkjennelse av at noe mer burde vært gjort den gangen, at far får en rapp på lanken, men samtidig tjener frua da ingen ting. Og at partene da må dekke egne saksomkostninger. Det gror jeg hadde vært et samla utfall som hadde vært «best for alle».

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig å lese en del kommentarer her. Sånne typiske stygge kommentarer som jeg tror menn aldri ville brukt. Det er INGEN av oss som vet hvordan en skadet barndom påvirker Stine den dag i dag. Det er kommentarer som går på hennes troverdighet, hennes smerteproblematikk, hvem hun er som menneske. Det graves og spekuleres, det synses, og det er i tillegg rett og slett onde kommentarer som går på et ønske om at hun skal tape. INGEN av oss taper en krone på at hun vinner frem. INGEN av oss vinner på det heller. Jeg blir rett og slett forundret over at man kan trykke et menneske så ned, uten å egentlig vite hva hun er utsatt for. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (45 minutter siden):

Det er utrolig å lese en del kommentarer her. Sånne typiske stygge kommentarer som jeg tror menn aldri ville brukt. Det er INGEN av oss som vet hvordan en skadet barndom påvirker Stine den dag i dag. Det er kommentarer som går på hennes troverdighet, hennes smerteproblematikk, hvem hun er som menneske. Det graves og spekuleres, det synses, og det er i tillegg rett og slett onde kommentarer som går på et ønske om at hun skal tape. INGEN av oss taper en krone på at hun vinner frem. INGEN av oss vinner på det heller. Jeg blir rett og slett forundret over at man kan trykke et menneske så ned, uten å egentlig vite hva hun er utsatt for. 

Desverre er grunnen til at vi ikke vet, Stine selv,. Og alle hennes løgner.. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig merkelig at en sakkyndig /«fagkyndig» (regner med det er en lege / psykolog som har uttslt seg om helse??) sier at «du ser jo så frisk ut» - altså, at en lege/ psykolog etc uttaler dette- baserer helseuttalelser på hvordan en person ser ut- i 2024?? Alle har jo innsikt i fibro, traumer, me og andre usynlige sykdommer/lidelser?? 
Høres like merkelig ut som at en advokat (??) hadde sagt «jamen, du ser jo så blid og snill ut» eller noe sånt …… 

merkelige uttalelser 🤷🏻‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Vintermåne skrev (28 minutter siden):

Høres veldig merkelig at en sakkyndig /«fagkyndig» (regner med det er en lege / psykolog som har uttslt seg om helse??) sier at «du ser jo så frisk ut» - altså, at en lege/ psykolog etc uttaler dette- baserer helseuttalelser på hvordan en person ser ut- i 2024?? Alle har jo innsikt i fibro, traumer, me og andre usynlige sykdommer/lidelser?? 
Høres like merkelig ut som at en advokat (??) hadde sagt «jamen, du ser jo så blid og snill ut» eller noe sånt …… 

merkelige uttalelser 🤷🏻‍♀️

Fra Stine eller fra sakkyndig?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Harnoejegvilsi skrev (7 timer siden):

Her er det og folk som faktisk kjenner Stine fra flere år tilbake,ikke bare folk som tror og mener😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...