Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vintermåne skrev (6 timer siden):

Hun ser merkelig lykkelig/tilfreds ut når hun snappet fra sykehuset før i dag- når hun kan snakke om hvor fælt hun har hatt det, vise fram den greia med intravenøst, vise fram rommet osv 😳 akkurat som hun finner en tilfredshet ved det…… kunne snakke om sykdom og fortelle om alt de har gjort ….. 😳

Ja dette med sykdom og sykehus må ligge hennes hjerte nært. For du kan se på hele personen at hun lyser og gløder i slike samtaler 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun er innlagt på sykehus så er hun i en setting der fokuset er på henne og hun blir sett og mottar masse omsorg, noe hun ikke fikk som barn. Hun blir sett, og særlig når legene ikke finner behandling som virker så blir det ekstra mye fokus på henne. Når hun er hjemme så er det hun som er en omsorgsperson og som må lage middag,, vaske klær osv. På sykehuset så har hun «fri» og hun blir tatt vare på. Jeg tror roten til at hun lyser opp på snap når hun er innlagt og mottar omsorg og  opperksomhet  ligger begravd der 

De dagene hun ble skikkelig syk derimot med spinalhodepine så var det ikke noe snapping på dagevis (spinalhodepine er helt jævlg, har hatt det selv og det unner jeg ikke noen, selv ikke eksen) 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Når hun er innlagt på sykehus så er hun i en setting der fokuset er på henne og hun blir sett og mottar masse omsorg, noe hun ikke fikk som barn. Hun blir sett, og særlig når legene ikke finner behandling som virker så blir det ekstra mye fokus på henne. Når hun er hjemme så er det hun som er en omsorgsperson og som må lage middag,, vaske klær osv. På sykehuset så har hun «fri» og hun blir tatt vare på. Jeg tror roten til at hun lyser opp på snap når hun er innlagt og mottar omsorg og  opperksomhet  ligger begravd der 

De dagene hun ble skikkelig syk derimot med spinalhodepine så var det ikke noe snapping på dagevis (spinalhodepine er helt jævlg, har hatt det selv og det unner jeg ikke noen, selv ikke eksen) 

Da er det jo en prestasjon å strikke en genser. Ser på snap at den lilla genseren er så godt som ferdig. Jeg forstår at folk som ikke kjenner henne føler medlidenhet. Jeg gjorde også det helt til jeg fikk servert ‘hele’ saken av mennesker som kjenner henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (13 timer siden):

Etter å ha vært så lenge borte fra familien pga sykehusopphold ,så burde hun legge bort tlf å snap å heller være med ‘gjengen’ sin! Det er det minste hun kan gjøre 🤷‍♀️

Hmm, kanskje familien ikke er hjemme 🙄 går ann å tenke litt sjøl før men begynner å taste 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butinox skrev (1 time siden):

Hmm, kanskje familien ikke er hjemme 🙄 går ann å tenke litt sjøl før men begynner å taste 🙈

Hun sa jo selv de var hjemme,men hadde gått ut en tur. Tror jeg selv også hadde gått ut om garnet hadde vært så viktig etter så mange dager borte

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 timer siden):

Det tror jeg også!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (16 timer siden):

Hun ser merkelig lykkelig/tilfreds ut når hun snappet fra sykehuset før i dag- når hun kan snakke om hvor fælt hun har hatt det, vise fram den greia med intravenøst, vise fram rommet osv 😳 akkurat som hun finner en tilfredshet ved det…… kunne snakke om sykdom og fortelle om alt de har gjort ….. 😳

Selvfølgelig var hun i bedre humør da! Hun gledet seg til å komme hjem etter 10 dager på sykehus, hun følte seg mye bedre, hadde fått dusjet og ordna seg litt. Alle som har vært innlagt i flere dager, og kanskje ikke har klart å dusje en gang vet hvor ekkel og lei en føler seg. Hun snakket knapt om sykdom og hva hun hadde gjort der fordi hun måtte ha det på avstand først. Og så tok hun en rask filmsvung av rommet. Av og til lurer jeg på om vi ser på samme snappen. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (12 minutter siden):

Selvfølgelig var hun i bedre humør da! Hun gledet seg til å komme hjem etter 10 dager på sykehus, hun følte seg mye bedre, hadde fått dusjet og ordna seg litt. Alle som har vært innlagt i flere dager, og kanskje ikke har klart å dusje en gang vet hvor ekkel og lei en føler seg. Hun snakket knapt om sykdom og hva hun hadde gjort der fordi hun måtte ha det på avstand først. Og så tok hun en rask filmsvung av rommet. Av og til lurer jeg på om vi ser på samme snappen. 

Så du en snap litt senere da? Når hun sa hun ikke var helt i form? Det ene drar med seg det andre vet du, sa hun... og smilte det bredeste smilet jeg har sett på lenge.. 😳

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ~ hvorfor MÅ hun alltid posere, samt fortelle hvor klærne kommer ifra. Ikke minst få frem at hun bruket str. Xs  
Er det slik at hun føler seg veldig fin og unik?!

Og igjen er det sykdom som dominerer! Men veldig fint med trøsteshopping og blomster da.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10 dager på sykehus der legene ikke fant noe som funket mot migrenen/hodepinen, og hun endte med skikkelig spinalhodepine som ble fikset med en enkel prosedyre (å sette en blodpatch for å tette hullet etter spinalpunksjon er så enkelt gjort at det tappes litt av ditt eget blod som settes i hullet/riften etter punksjonen, blodet koagulerer og tetter hullet og hodepinen etter spinal er over) så var det skikkelig flaks at hun ble utskrevet akkurat i tide til å rekke ketaminbehandling på smerteklinikken i dag! Så slapp hun å vente i 6 uker til neste gang. Det var bra timet!

• Liker 16
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (25 minutter siden):

Etter 10 dager på sykehus der legene ikke fant noe som funket mot migrenen/hodepinen, og hun endte med skikkelig spinalhodepine som ble fikset med en enkel prosedyre (å sette en blodpatch for å tette hullet etter spinalpunksjon er så enkelt gjort at det tappes litt av ditt eget blod som settes i hullet/riften etter punksjonen, blodet koagulerer og tetter hullet og hodepinen etter spinal er over) så var det skikkelig flaks at hun ble utskrevet akkurat i tide til å rekke ketaminbehandling på smerteklinikken i dag! Så slapp hun å vente i 6 uker til neste gang. Det var bra timet!

Der i gården er nok alt ‘timet’ og tilrettelagt. Det er så forutsigbart. Ser hun har fått over 16 tusen følgere også🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 timer siden):

Her tror jeg du treffer ekstremt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noen som har kontakta sykehuset hun lå på og rapporterte at hun hadde fått eventyrsjokolade og druer fra 2 ansatte?? 

Du gjør da ikke sånt!!!! Er det mulig?

Hun sa det selv på SnapChat 😳

Endret av Istinde
SnapChat
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (21 minutter siden):

Er det virkelig noen som har kontakta sykehuset hun lå på og rapporterte at hun hadde fått eventyrsjokolade og druer fra 2 ansatte?? 

Hæ?? Hvor har du det fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (22 minutter siden):

Ei venninne som er på Discord sa noen der hadde tatt kontakt 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vintermåne skrev (10 minutter siden):

Hæ?? Hvor har du det fra? 

Hun sa det på Snappen 😳

Og hun oppfordret den som hadde varslet sykehuset om å ta kontakt med henne slik at hun kunne vippse vedkommende slik at h*n kunne få kjøpt seg egen sjokolade 🍫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (2 minutter siden):

Hun sa det på Snappen 😳

Og hun oppfordret den som hadde varslet sykehuset om å ta kontakt med henne slik at hun kunne vippse vedkommende slik at h*n kunne få kjøpt seg egen sjokolade 🍫

Jøsses! Har ikke orka å høre med lyd i dag jeg 🤪 det er rimelig spesielt å ringe sykehuset om det altså 😳😳 hvordan visste hun det da?? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (4 minutter siden):

Jøsses! Har ikke orka å høre med lyd i dag jeg 🤪 det er rimelig spesielt å ringe sykehuset om det altså 😳😳 hvordan visste hun det da?? 

Hun sa ikke hvilken ansatt som hadde sagt det til henne, men noen hadde tatt kontakt med sykehuset og kommet med en klage på dem som hadde gitt henne sjokolade og druer. Det fikk visst ingen konsekvenser for de 2 ansatte. Den ansatte som tok i mot klagen var såpass oppegående at den skjønte at det var et Nettroll som stod bak varselet.

(Prøver å skrive etter husken 😂)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (5 timer siden):

Poenget er ikke hva hun fikk. Poenget er at hun løy om det også. Hun påstå hun hadde fått med en personlig hilsen fra den ansatte, men den har hun jo skrevet selv. Så sier hun at hun hadde fått druer fra hagen fra en annen ansatt. Hun fremstiller seg selv som den kjendisen med å lyve? Bruke sykehusansatte i sine løgner! Det er ikke greit! Alle som har vært en tur på sykehuset vet at de ansatte har jo knapt tid til egen lunsj, mens dronningen får egne personlige gaver og hilsener!!   Bare se på den lappen hun sier hun fikk av en ansatt. Så ser du på skriften hennes i strikkeoppskriften. Alle oppegående ser jo at det er hun selv som har skrevet. Er det da riktig at hun skal få ligge på sykehuset påstå at ansatte gjør slik?

3E59AC01-50F6-4A89-89A3-C18BC433994B.jpeg

21AB3D32-7BB0-433D-89DD-7B8BD299724E.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...