Tessa12 Skrevet 7. september 2022 #13801 Del Skrevet 7. september 2022 Kristin50 skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke så mye om det, reagerer bare litt på det som kommer frem.... Jeg har dessverre måtte sette meg inn i det, hvis du har hørt noen har fått etterbetaling så er det snakk om ung uførtillegg, og det at vi hvert år får etterbetalt bittelitt i juni etter at «lønna» går opp litt i mai, men det dreier seg om noen hundrelapper. Ja, det er utrolig mye snusk rundt den frua der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 7. september 2022 #13802 Del Skrevet 7. september 2022 Nå kommer det vel noen følgere med ny sparkesykkel,ellers opprettes det spleis 🤯🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 7. september 2022 #13803 Del Skrevet 7. september 2022 Det fant de den ja,kanskje kjøpe en bedre lås da så ikke alle DRITTUNGENE som Stine kaller det stjeler den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 7. september 2022 #13804 Del Skrevet 7. september 2022 Tessa12 skrev (18 minutter siden): Jeg har dessverre måtte sette meg inn i det, hvis du har hørt noen har fått etterbetaling så er det snakk om ung uførtillegg, og det at vi hvert år får etterbetalt bittelitt i juni etter at «lønna» går opp litt i mai, men det dreier seg om noen hundrelapper. Ja, det er utrolig mye snusk rundt den frua der. He he, ja det er mye snusk rundt henne, Jeg kan ikke så mye om ufør, vet bare at det kan være litt komplisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 7. september 2022 #13805 Del Skrevet 7. september 2022 Kristin50 skrev (50 minutter siden): He he, om det er silk at man har problemer med Bena sidne, som hun tok opp nå. Det er vel ikke en sparkesykkel du skal ha, det er vel en rullestol? Også var det denne ærlighet da, om man går tilbake til tid, da hun hadde denne spleisen sin, det hun sa for noen dager siden, at hun har hatt uføretrygd i et år, og som jeg skjønner på noe venner jeg har som har det samme, få du også en liten etter betaling, når du får innvilget uføretrygd. Så hun har hatt nok med penger, i 2021. Men hun lager da en spleis, til denne saken hun har pga. Så ærlighet, der må hun ta seg et kurs, så hun vet hva hun prater om. He he, hun kan hoppe og danse, men de umulig bena sine.... hva skal man si... Med mindre man får ung ufør så får man ikke noe etterbetaling på uføretrygd. Men tydelig at hun har mer enn nok av penger. Iallefall etter sutring etter spleis og vipps ect. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 7. september 2022 #13806 Del Skrevet 7. september 2022 Sommerfuul skrev (1 time siden): Med mindre man får ung ufør så får man ikke noe etterbetaling på uføretrygd. Men tydelig at hun har mer enn nok av penger. Iallefall etter sutring etter spleis og vipps ect. Er det slik at hun har mer nok penger, hvorfor sitter hun å tigge penger på snapchat, er de som gir henne penger rett og slett dumme? Hun sitter rett og slett, og villrede og manipulere sine følere, til og tror at det er veldig synd på henne, også sender henne pakker. Om dette her er sant da. Jeg kom over denne snapchat hennes i påsken, der få hun pakker alt fra hudpleie og andre div gaver. Da tenkte jeg, dette her må være et fantastisk og god hjertet menneske som får dette her tilsendt. Ikke misforstår meg, alle har noen med sin helse og har utfordringer. Men med henne stiller jeg også spørmål? hva er egentlig hun sliter med? Jeg selv har vært i igjennom en strålebehandling, vet godt hva en utmattelse påviker kroppen og dette her under jeg ingen. Pluss at jeg har også en sykdom til som også en av symptomene er utmattelse. Derfor stiller jeg spørmål til henne når det gjelder penger og helse. Jeg ser bare litt på historisk hennes fra spleise og det som kommer fram. En vanlig familie med mor, far og 3 barn. Der enn er ufør. De lever ikke på samme måte som hun, div innkjøp hver uke, forskjell hobber, klær, katter, osv. Hun tjener ikke så mye penger på å selge utvasket klær med flekker på. Når folk kjøper bruke, vil de at det skal være nesten helt nytt. Etter å sitte å lese litt om uførepensjon idag, tror jeg at jeg fant svar, på hvorfor hun skal gå til sak mot bv. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 7. september 2022 #13807 Del Skrevet 7. september 2022 Hun ber ungene som stjeler om å gå tur med hunder i nabolaget slik at dem ikke trenger å stjele. Vet du leser her Stine, hva om du går tur med hundene i nabolaget, istedenfor å tigge etter penger på Spleis? Godt for helsa er det også 😁 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 7. september 2022 #13808 Del Skrevet 7. september 2022 Agurk skrev (20 minutter siden): Hun ber ungene som stjeler om å gå tur med hunder i nabolaget slik at dem ikke trenger å stjele. Vet du leser her Stine, hva om du går tur med hundene i nabolaget, istedenfor å tigge etter penger på Spleis? Godt for helsa er det også 😁 Men det kan jo ikke hu, hu som plutselig har fått bein som ikke alltid lystrer 🤷🏼♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 7. september 2022 #13809 Del Skrevet 7. september 2022 var jo fantastisk at hun fant igjen sparkesykkelen.. hjelpemiddelet hun tydeligvis var så avhengig av. Sikkert ofte brukt av frua😅 kjøper smoothie og frappe på maccern, med mastercard. Sier litt..:! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 7. september 2022 #13810 Del Skrevet 7. september 2022 Agurk skrev (23 minutter siden): Hun ber ungene som stjeler om å gå tur med hunder i nabolaget slik at dem ikke trenger å stjele. Vet du leser her Stine, hva om du går tur med hundene i nabolaget, istedenfor å tigge etter penger på Spleis? Godt for helsa er det også 😁 Håper ingen er dumme nok til å låne hu en hund😳 hu kan få en hybelkanin av meg, som hun kan gå ut å lufte🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 7. september 2022 #13811 Del Skrevet 7. september 2022 Agurk skrev (29 minutter siden): Hun ber ungene som stjeler om å gå tur med hunder i nabolaget slik at dem ikke trenger å stjele. Vet du leser her Stine, hva om du går tur med hundene i nabolaget, istedenfor å tigge etter penger på Spleis? Godt for helsa er det også 😁 Et lite problem, hun har tydeligvis ikke ben som fungerer så godt, ligger nå rett ut på golvet hjemme, sammen med katter. Og har veldig vondt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 7. september 2022 #13812 Del Skrevet 7. september 2022 Kristin50 skrev (7 minutter siden): Et lite problem, hun har tydeligvis ikke ben som fungerer så godt, ligger nå rett ut på golvet hjemme, sammen med katter. Og har veldig vondt... Ja det er helt utrolig at selv en sparkesykkel på avveie, som blir brukt av hennes sønn, klarer hun å få til å handle om seg selv og sin (invalidiserende) helse. Haff for en type 😬 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 7. september 2022 #13813 Del Skrevet 7. september 2022 Skal vi telle hvor mange ganger hun sier; Menn..ee...🤦♀️ Mått bare gå ut av snappen jeg, ble helt sprø😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 7. september 2022 #13814 Del Skrevet 7. september 2022 Chrisy skrev (2 minutter siden): Skal vi telle hvor mange ganger hun sier; Menn..ee...🤦♀️ Mått bare gå ut av snappen jeg, ble helt sprø😁 Jeg orker ikke mer av dette😅 Skjønner at hun har blitt frastjelte en sparkesykkel. Har hun fått den av Nav? Aldri sett hun på en slik. Ser hun ofte i bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 7. september 2022 #13815 Del Skrevet 7. september 2022 Hadde hun sparkesyklet hadde det blitt behørig dokumentert 😇😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 7. september 2022 #13816 Del Skrevet 7. september 2022 Fru G skrev (28 minutter siden): Jeg orker ikke mer av dette😅 Skjønner at hun har blitt frastjelte en sparkesykkel. Har hun fått den av Nav? Aldri sett hun på en slik. Ser hun ofte i bil. Den ble kjøpt i fjor sommer i ferien, etter spleisene….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 7. september 2022 #13817 Del Skrevet 7. september 2022 Tessa12 skrev (41 minutter siden): Den ble kjøpt i fjor sommer i ferien, etter spleisene….. Ja, stemmer! Og da ble det vel sagt at A hadde kjøpt den i feriegave til seg?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 7. september 2022 #13818 Del Skrevet 7. september 2022 kanakass skrev (4 minutter siden): Ja, stemmer! Og da ble det vel sagt at A hadde kjøpt den i feriegave til seg?! Det husker jeg ikke, men den ble kjøpt og treningsklokke, som jeg heller ikke har sett hun har brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 7. september 2022 #13819 Del Skrevet 7. september 2022 Tessa12 skrev (51 minutter siden): Den ble kjøpt i fjor sommer i ferien, etter spleisene….. Mangler ikke mye hun der. Måtte sjekke på utforsk nå og herregud for et drama hun lager av alt. Bedre å se på maling tørke🙈 Blir så provosert av all den shoppinga. Og det er kun fordi hun tigger penger på spleis uten å dokumentere. Merkelig at ikke folk skjønner greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 8. september 2022 #13820 Del Skrevet 8. september 2022 Hvor lenge er det siden hun ba om penger nå? Kan ikke huske å ha sett noe etter ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå