Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

kraftwerk skrev (2 timer siden):

Kan noen melde denne dama til alle instanser? 🚩😳

Jeg vet at politiet nå håndterer anmeldelser og rapporter iht dyrevelferd. De har satt inn ekstra bemanning i alle politidistrikt til nettopp det. 

Håper for guuudsskyld at hun faktisk ikke tjener penger på SoMe. Et slikt vemmelig menneske, uten noen empatiske egenskaper - for verken barn eller dyr. Kjenner det går kaldt nedover ryggen min.

Melde for hva da?? 
Dette er jo overhode ikke saklig…. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vintermåne skrev (2 timer siden):

Melde for hva da?? 
Dette er jo overhode ikke saklig…. 

Veldig spesielt at vedkommende er då engasjert men mener at andre skal melde. Hvis det er så ille, så får h*n melde selv da vel.

Tipper at posten var ironisk/sarkastisk 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mav1975 skrev (9 minutter siden):

Dronningen av Brumunddal liker ikke at andre belærer henne? Hallo? Litt selvinnsikt skulle du hatt. Fysj! 

Hvor sier hun det? Orker ikke å høre alt 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (8 minutter siden):

Hvor sier hun det? Orker ikke å høre alt 😅🙈

Sikkert angående padder og planter. Hun lager en scene ut av det og får det til å høres ut som følgere har påstått at hun går i skogen og fanger padder og forer de til kattene. Var noen som hadde opplyst henne om at padder er giftige for katter. "Jeg er ikke dum, jeg vet det" svarte Stine på det. Men hvem var det som sto ute på gardsplassen å skreik pga denne skadde padda som lå der  , og samtidig ropte på Doris sånn at hun kunne komme å ta seg av problemet så hun slapp selv? Jo Stine. 

KASTRER KATTEN DIN, STINE!!!!

Endret av non_stop
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (3 minutter siden):

Sikkert angående padder og planter. Hun lager en scene ut av det og får det til å høres ut som følgere har påstått at hun går i skogen og fanger padder og forer de til kattene. Var noen som hadde opplyst henne om at padder er giftige for katter. "Jeg er ikke dum, jeg vet det" svarte Stine på det. Men hvem var det som sto ute på gardsplassen å skreik pga denne skadde padda som lå der  , og samtidig ropte på Doris sånn at hun kunne komme å ta seg av problemet så hun slapp selv? Jo Stine. 

KASTRER KATTEN DIN, STINE!!!!

Er det mulig?! Ha ha ha var dum kan man være og hvor glemsk er man. Eller skjønner jo når man konstant har en monolog i flere timer, så glemmer hva man har sagt. Uspiselig kvinnemenneske. Og hadde hun vært en hann, så hadde han vært like uspiselig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg titter innom innimellom, men hun snakker og snakker og er taus og jeg vet ikke hva. Så mye tomgang på kanalen hennes. Jeg skjønner ikke at noen har ork og tålmodighet til å følge alt hun gjør. *gjesp*

Men nå har katten tisset i stolen igjen. Og det er katter overalt. Røyter de ikke? (min røyter og slipper hår overalt)

Hva er greia med at hun skal ha så mange katter? Hadde hun ikke hatt mann og barn, så hadde det vel vært henne og et hus fullt av katter. 

Trist å se dyreholdet. Forstår hun er glad i kattene sine, men nå er det vel nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (3 timer siden):

Hva er greia med at hun skal ha så mange katter? Hadde hun ikke hatt mann og barn, så hadde det vel vært henne og et hus fullt av katter. 

Det bare skjedde 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ på nytt og på nytt. Doris er et irritasjonsmoment for Stine fordi hun blir gravid hele tiden til tross for at hun visstnok får p-piller. Hele vinteren nå gikk Stine bare å skulet på katta de få gangene hun tok turen inn. Både mann og barn var forøvrig også  samstemte i vinter om at de ikke ønsket flere kattunger i hus. Dessverre har Stine siste ord. Og nå går hun rundt og er irritert fordi de roter og pisser ned huset hennes. 

Trodde ikke mine egne øyne  når hun gikk hen å steriliserte Signe. Men det var jo selvfølgelig fordi det lå et kull kattunger hjemme. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet med henne og de kattene, er det ikke bare å gå til veterinæren med de kattene, så er problemet løst. Da slipper man å sitter med ufrivillige kattunger. Alle vet hvordan det blir unger ( katt) Hun lager jo mer problemer ut av ingenting. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet med henne og de kattene, er det ikke bare å gå til veterinæren med de kattene, så er problemet løst. Da slipper man å sitter med ufrivillige kattunger. Alle vet hvordan det blir unger ( katt) Hun lager jo mer problemer ut av ingenting. 

Det hadde vært løsningen og bør være løsningen for alle med vett i behold ja. Men hun har selv sagt at hun elsker å ha kattunger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (7 minutter siden):

Det hadde vært løsningen og bør være løsningen for alle med vett i behold ja. Men hun har selv sagt at hun elsker å ha kattunger. 

Jeg også liker katter unger, men ikke til en vær pris. Det finnes en grense. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (4 timer siden):

Problemet er vel at hu ikke gidder å bruke penger på dyra. Ikke på vaksiner og kastrering, ikke ordentlig kvalitetsmat en gang.

Helt hjerteskjærende er det. Nå er det vel snart så Viggo "blir tatt av grevling" siden han har begynt å pisse inne 💔

Endret av Lillemor1982
  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen må få satt munnkurv på den dama ,å få redda de kattene 🤯

Burde også få sjekket øynene sine å få riktig styrke på brillene ,for hun myser å himler mye med øynene ?

Bor man må landet kan man ha katter opp til taket spør du meg da de kan gå masse fritt ute ,men ikke i en liten leilighet i et boligfelt . 
Det koster å ha dyr ,har selv hund. Tatt vaksine å helsekontroll på han i dag kostet 2000 kr. Men da har jeg en frisk ,vaksinert hund som har det godt ❤️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis en er så glad i kattunger, så er det en veldig god måte å gjøre det på. Bli forster hjem for katter! Det er stor mangel på fosterhjem, og kan ha kattunger hele tiden, og når dem er klare til adoptering, så er det alltid noen nye å få inn. 

Når en er fosterhjem er det ikke alltid en bare får små nydelige nøster. Noen ganger større. Andre ganger kanskje noen som trenger mer oppfølging. En givende jobb, men jeg tror Stine hadde vært en god fostermor. Sånn som det normalt er så betaler vi mat (fikk rabatt på mat sjå vet. når vi er fosterhjem ) og DB betalte all dyrlege. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har stjålet sparkesykkelen til frua. Så nå sitter hun på snap å sier det er surt at noen skal være så uærlige?  Noen stjeler sparkesykler  mens andre utnytter mennesker på sosiale medier med løgner herfra til helvete samt svindler med spleis som går til eget forbruk. Du er i samme kategori som vedkommende som tok sparkesykkelen! En forbannet kjeltring! 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, om det er silk at man har problemer med Bena sidne, som hun tok opp nå. Det er vel ikke en sparkesykkel du skal ha, det er vel en rullestol? 

Også var det denne ærlighet da, om man går tilbake til tid, da hun hadde denne spleisen sin, det hun sa for noen dager siden, at hun har hatt uføretrygd i et år, og som jeg skjønner på noe venner jeg har som har det samme, få du også en liten etter betaling, når du får innvilget uføretrygd. 

Så hun har hatt nok med penger, i 2021. Men hun lager da en spleis, til denne saken hun har pga. 

Så ærlighet, der må hun ta seg et kurs, så hun vet hva hun prater om. 

He he, hun kan hoppe og danse, men de umulig bena sine.... hva skal man si...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (3 minutter siden):

He he, om det er silk at man har problemer med Bena sidne, som hun tok opp nå. Det er vel ikke en sparkesykkel du skal ha, det er vel en rullestol? 

Også var det denne ærlighet da, om man går tilbake til tid, da hun hadde denne spleisen sin, det hun sa for noen dager siden, at hun har hatt uføretrygd i et år, og som jeg skjønner på noe venner jeg har som har det samme, få du også en liten etter betaling, når du får innvilget uføretrygd. 

Så hun har hatt nok med penger, i 2021. Men hun lager da en spleis, til denne saken hun har pga. 

Så ærlighet, der må hun ta seg et kurs, så hun vet hva hun prater om. 

He he, hun kan hoppe og danse, men de umulig bena sine.... hva skal man si...

Kun de som får innvilget ung ufør som evt får etterbetaling, hvis de ikke har hatt tillegget på aap, og den kategorien er ikke Stine i, så noe etterbetaling har hun ikke fått. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (Akkurat nå):

Kun de som får innvilget ung ufør som evt får etterbetaling, hvis de ikke har hatt tillegget på aap, og den kategorien er ikke Stine i, så noe etterbetaling har hun ikke fått. 

Jeg kan ikke så mye om det, reagerer bare litt på det som kommer frem.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke ut som det var noe gæli med de beina slik hu gikk mot den sparkesykkelen. Alt som skal juges om når noe blir stjelt. Blir matt av hele dama. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...