Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

11 hours ago, Agurk said:

Vet vi at Stine har vært «på fylla»? Godt mulig hun har vært på fylla, ikke vet jeg, jeg var ikke der. Men vet dere dette, eller antar dere det?

Kan love deg at hun hadde snappet resten av aften om ikke, så du ikke hvor mye hun filmet og dokumenterte tidligere på kvelden? Både på konsert og etterpå. Så blir det helt stille fra dronninga og neste gang hun er on cam er klokka 18 på kvelden neste dag og hun ligger i senga og ser ut som hun holder på å daue?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

garfunkel skrev (6 minutter siden):

Kan love deg at hun hadde snappet resten av aften om ikke, så du ikke hvor mye hun filmet og dokumenterte tidligere på kvelden? Både på konsert og etterpå. Så blir det helt stille fra dronninga og neste gang hun er on cam er klokka 18 på kvelden neste dag og hun ligger i senga og ser ut som hun holder på å daue?

Joda så det jeg også. Men er jo uansett bare antakelser da. Var det jeg ville frem til 😊 

Med hennes bakgrunn og mtp det hun har sagt om hennes problematiske forhold til alkohol, så tenkte jeg at det siste hun ville gjøre var å dra på fylla.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Agurk skrev (1 time siden):

Joda så det jeg også. Men er jo uansett bare antakelser da. Var det jeg ville frem til 😊 

Med hennes bakgrunn og mtp det hun har sagt om hennes problematiske forhold til alkohol, så tenkte jeg at det siste hun ville gjøre var å dra på fylla.

Var aldri noe problem med dette da jeg å flere her inne festet med Frøken Knutsen på torsdag , fredag og lørdager i "gamledager" Var ALDRI noe problem med alkohol da, men som jeg har sagt før. Merkverdig at hun blir sykere jo nærmere hun tror pengene kommer. At hun klarer å juge slik når hun vet det er flere som vet sannheten. 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (2 minutter siden):

Var aldri noe problem med dette da jeg å flere her inne festet med Frøken Knutsen på torsdag , fredag og lørdager i "gamledager" Var ALDRI noe problem med alkohol da, men som jeg har sagt før. Merkverdig at hun blir sykere jo nærmere hun tror pengene kommer. At hun klarer å juge slik når hun vet det er flere som vet sannheten. 🤷‍♂️

Skriver under på dette! Alkohol har aldri vært noen stopper for denne dama tidligere. Tvert imot! 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (1 time siden):

Å anta noe består i stor grad av å tro noe uten å ha noe som støtter troen. Med Stine så er ikke dette så mye antakelse i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er «stakkars meg» hver eneste dag med denne dama. Uansett hva hun skal foreta seg er det ett ork. Det passer nok best å få alt servert på et sølvfat. Med den livsstilen og alt det usunne hun dytter i seg - ser hun både dårlig og eldre ut enn hva hun egentlig er. Det hjelper lite med alskens hudkremmer og sminke.

Alt i hennes verden skal være perfekt.    Bil, hus, interiør, klær - ja absolutt alt. Til og med naboens hus, som er noe slitt må hun ta opp. (IG story)  Glemt er familien og deres behov. Noe så egoistisk og lite inkluderende i barn og familie har jeg aldri sett.

Tips til Stine. Kom deg ut i frisk luft, gå en tur hver dag. Legg vekk godisen du koser deg med. Du skal se både formen og humøret stiger.

Mange har en vond og vanskelig barndom -Men hun dyrker barndommen sin i alt hun foretar seg. Alt dreier seg om oppveksten, mens sannheten og realiteten skyves bort. Å leve og snakke i løgner vil aldri lønne seg. Det kommer en dag hvor boblen sprekker - da hjelper det lite med tårer.

Endret av Murstein
La til tekst.
  • Liker 15
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle hun ikke være med på visningen av huset til sine nye bonusforeldre i dag? Bare vent, det er bare et tidsspørsmål før det forholdet til de folka der er gruslagt!

Meg meg meg - og nå er hun ferdig med å snakke om det som skjedde i Oslo i går. Nå tar hun med seg hendelsen i hjertet sitt, håper alle følgere er uberørt, at alle har en fin dag, også skal kanalen fortsette med fokus på henne selv. 

Når tror vi det smeller? 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (17 minutter siden):

Skulle hun ikke være med på visningen av huset til sine nye bonusforeldre i dag? Bare vent, det er bare et tidsspørsmål før det forholdet til de folka der er gruslagt!

Meg meg meg - og nå er hun ferdig med å snakke om det som skjedde i Oslo i går. Nå tar hun med seg hendelsen i hjertet sitt, håper alle følgere er uberørt, at alle har en fin dag, også skal kanalen fortsette med fokus på henne selv. 

Når tror vi det smeller? 

Jeg å mener hun sa hun skulle dit og ordne noe/hjelpe til

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (4 minutter siden):

Jeg å mener hun sa hun skulle dit og ordne noe/hjelpe til

Det stemmer. Kan A ha dratt dit alene? Han var ikke hjemme nå hvertfall. Vil tippe de har blitt enige om at Stine og Alex sin gjengjeldelse av tjeneste mtp gratis opphold i Syden, er at de skal hjelpe til mtp salg av hus i Nittedal. Hvis det allerede nå begynner å bli et ork for Stine så kan det fort bli klinsj mtp sydentur. Dette er jo ikke familie, selvfølgelig vil de ha noe tilbake for å ha henne og gubben boende. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (På 20.6.2022 den 7.45):

Tusen takk for at du deler din sterke historie med oss❤️.

Ingenting å takke for! Jeg som skal takke for så god støtte fra dere♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (På 15.6.2022 den 18.29):

Det skal mye til for at en så ung person får det. Har ikke hørt om det tidligere. 

Min far får det pga kroniske smerter og utallige operasjoner. Han skulle helst vært foruten. Tror ikke ett sekund på at hun får det hvis det er slik at hun lyver om alt annet 😊

D er ikke vanskelig å få de medisinene man vil om man er god på å lyve og hvis man har noen skavanker! Så her tar du feil.. Jeg vet mye om dette da jeg har vært rusmisbruker i flere år pga en vond oppvekst og pga forferdelige ting som har skjedd meg som ung voksen også! Jeg er rusfri nå altså, vært lenge, men jeg vet at d ikke er vanskelig å skaffe seg medisiner om man er flink til å snakke for seg! Har man i tillegg noe som feiler en på papiret, enda lettere!!

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (7 timer siden):

Traktør’n og munken! 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilja1892 skrev (43 minutter siden):

Helt riktig. Men penger skal hun ha. Fysj 

Får neppe ei krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Hvemerdu skrev (42 minutter siden):

Får neppe ei krone!

Nei det er ikke like lett å lure fagfolk, advokater og dommer som snapfam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (19 minutter siden):

Nei det er ikke like lett å lure fagfolk, advokater og dommer som snapfam. 

Håper bare flere og flere av «snapfam» skjønner hvordan denne dama er! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke helt troverdig at S og A kunne kjøpt huset til spaniamor om det bare var nærmere. Godt over 10 mill det der. 

Og alle de gode og nære vennene som hun faktisk aldri har møtt. Som feks Rikke hun får reklamegaver fra…

Og når skal du innrømme at Speilflistrikset er hentet fra Josefine? 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (På 25.6.2022 den 22.28):

Helt enig, må faktisk bare få det med seg… også er det komisk å kjøre forbi der hun bor, og se for seg hva som foregår innenfor veggene: ei på 38 som får rundt med telefonen sin i selfimodus, snakker og snakker, danser til rølpemusikk og påstår hun har angst og traumer av barndommen, - det er barn som prøver å få kontakt med sin egen MOR, men MORA går fortsatt med telefonen foran seg i selfiemodus og snakker til sitt eget fjes… 

Mens alt dette pågår - dag ut og dag inn, så går mann og barn rundt i huset de bor i, stille som mus, og redde for å bli med på en eller annen SNÆPP, som ender opp rundt omkring hos ukjente folk, som av ulike grunner følger med på denne galskapen.

Spørsmålet nå er jo bare hvor lenge dette skal holde på! 

Ja,utrolig spesiellt.

Bare følge med på når frua skal i postkassa,med mobilen forann ansiktet og babler i vei.

Og sittende i bilen,enten kaukende til musikk,eller prater med telefonen.

Litt er jo greit det,-men hele tia mæssom

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir rasende forbanna når Stine prater om at hun fikk bot for mobilbruk, og påstår at det var feil, at hun ikke skulle hatt bot. Er hun stokk dum eller???? Hun måtte jo trykke på mobilen for å svare på anropet!!! Tror hun det er kun gaming eller å sitte å se film på mobilen som er ulovlig mobilbruk eller??? Sånne holdninger tar liv faktisk!! 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (5 timer siden):

Kjenner jeg blir rasende forbanna når Stine prater om at hun fikk bot for mobilbruk, og påstår at det var feil, at hun ikke skulle hatt bot. Er hun stokk dum eller???? Hun måtte jo trykke på mobilen for å svare på anropet!!! Tror hun det er kun gaming eller å sitte å se film på mobilen som er ulovlig mobilbruk eller??? Sånne holdninger tar liv faktisk!! 

Stine Knutsen gjør ingen feil må vi forstå. Viktig å presersere og forklare sin uskyldighet i veldig mange situasjoner.

Å sitte med mobilen i hånda og prate. Ja, det er mobilbruk det. Selv for Stine Knutsen 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...