non_stop Skrevet 25. juni 2022 #12541 Del Skrevet 25. juni 2022 Hun er fyllesyk. Ikke gidd å skyld på noe annet. Godt mannen kom seg opp tross fyllesyke da og fikk hentet sønnen. Men Stine har det alltid verst. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 25. juni 2022 #12542 Del Skrevet 25. juni 2022 Tenk at formen stiger så fort a…. Med litt sminke? Fra at alex måtte hjelpe ho opp, til at ho har fått på sminke, og kan gå i hagen å pusle litt og rydde veranda? dere som seriøst mener dere ikke ser noe galt ved dette opplegget, hvem planet er dere fra????? 24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 25. juni 2022 #12543 Del Skrevet 25. juni 2022 Miniflipper skrev (25 minutter siden): Tenk at formen stiger så fort a…. Med litt sminke? Fra at alex måtte hjelpe ho opp, til at ho har fått på sminke, og kan gå i hagen å pusle litt og rydde veranda? dere som seriøst mener dere ikke ser noe galt ved dette opplegget, hvem planet er dere fra????? Alt kommer frem en dag. 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. juni 2022 #12544 Del Skrevet 25. juni 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 25. juni 2022 #12545 Del Skrevet 25. juni 2022 Spill for galleriet kalles dette! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 25. juni 2022 #12546 Del Skrevet 25. juni 2022 Så fasinerende at man bare må få med seg det meste.. Brumunddøl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 25. juni 2022 #12547 Del Skrevet 25. juni 2022 Stine, greit du handler på barneavdelingen. Men hold nå for faen meg kjeft om det! Du trenger ikke si det foran flere tusen følgere, og mange av de er nok unge jenter! Skaper jo bare kroppspress dette! Man kan si hvor ting er fra, men hold kjeft om størrelsen!!! 🤬 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 25. juni 2022 #12548 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Noeskeptisk skrev (42 minutter siden): Så fasinerende at man bare må få med seg det meste.. Brumunddøl Helt enig, må faktisk bare få det med seg… også er det komisk å kjøre forbi der hun bor, og se for seg hva som foregår innenfor veggene: ei på 38 som får rundt med telefonen sin i selfimodus, snakker og snakker, danser til rølpemusikk og påstår hun har angst og traumer av barndommen, - det er barn som prøver å få kontakt med sin egen MOR, men MORA går fortsatt med telefonen foran seg i selfiemodus og snakker til sitt eget fjes… Mens alt dette pågår - dag ut og dag inn, så går mann og barn rundt i huset de bor i, stille som mus, og redde for å bli med på en eller annen SNÆPP, som ender opp rundt omkring hos ukjente folk, som av ulike grunner følger med på denne galskapen. Spørsmålet nå er jo bare hvor lenge dette skal holde på! Endret 25. juni 2022 av Hvemerdu Tilføyelser 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 25. juni 2022 #12549 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Det er utrolig spesielt å få en tragedie, som hun ikke er berørt av, til å handle om seg selv. Jo mer jeg tenker over det, jo mer reagerer jeg. Hun kjenner ikke de som er rammet engang, men sitter og gråter på snap. Alle synes det er trist, men det er rett og slett respektløst at en fremmed lager gråtevideoer på nett om noe som ikke angår vedkommende engang. Endret 25. juni 2022 av Tvillingsjel 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 25. juni 2022 #12550 Del Skrevet 25. juni 2022 I dag har hun vært fyllesyk og det er faktisk første gang det har sett ut som hun ikke er i form på ordentlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 25. juni 2022 #12551 Del Skrevet 25. juni 2022 Tvillingsjel skrev (28 minutter siden): Det er utrolig spesielt å få en tragedie, som hun ikke er berørt av, til å handle om seg selv. Jo mer jeg tenker over det, jo mer reagerer jeg. Hun kjenner ikke de som er rammet engang, men sitter og gråter på snap. Alle synes det er trist, men det er rett og slett respektløst at en fremmed lager gråtevideoer på nett om noe som ikke angår vedkommende engang. Om det er ekte tårer fra Stine sin side, det skal jeg ikke uttale meg om. Men at mennesker som ikke er direkte berørt av tragedier blir såpass berørt at de gråter, det er da helt naturlig. Mette Marit er så vidt meg bekjent ikke direkte berørt av denne tragedien. Hun klarte heller ikke å holde tårene tilbake da hun besøkte åstedet tidligere i dag. Etter Utøya gråt omtrent hele Norges befolkning grunnet det inntruffne selvom de ikke var direkte berørt av den fryktelige tragedien. 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 25. juni 2022 #12552 Del Skrevet 25. juni 2022 Agurk skrev (7 minutter siden): Om det er ekte tårer fra Stine sin side, det skal jeg ikke uttale meg om. Men at mennesker som ikke er direkte berørt av tragedier blir såpass berørt at de gråter, det er da helt naturlig. Mette Marit er så vidt meg bekjent ikke direkte berørt av denne tragedien. Hun klarte heller ikke å holde tårene tilbake da hun besøkte åstedet tidligere i dag. Etter Utøya gråt omtrent hele Norges befolkning grunnet det inntruffne selvom de ikke var direkte berørt av den fryktelige tragedien. Når frøken Knutsen feller tårer på snapp så må de hentes ut med en finger godt innpå øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 25. juni 2022 #12553 Del Skrevet 25. juni 2022 Vilja1892 skrev (1 minutt siden): Når frøken Knutsen feller tårer på snapp så må de hentes ut med en finger godt innpå øynene. Akkurat i dette tilfellet synes jeg Stine så berørt ut på ekte. 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. juni 2022 #12554 Del Skrevet 25. juni 2022 Agurk skrev (5 minutter siden): Akkurat i dette tilfellet synes jeg Stine så berørt ut på ekte. Ja, fordi hun er lettrørt pga fyllesyke… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 25. juni 2022 #12555 Del Skrevet 25. juni 2022 Tvillingsjel skrev (53 minutter siden): Det er utrolig spesielt å få en tragedie, som hun ikke er berørt av, til å handle om seg selv. Jo mer jeg tenker over det, jo mer reagerer jeg. Hun kjenner ikke de som er rammet engang, men sitter og gråter på snap. Alle synes det er trist, men det er rett og slett respektløst at en fremmed lager gråtevideoer på nett om noe som ikke angår vedkommende engang. Dette har vel berørt en hel verden i dag? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. juni 2022 #12556 Del Skrevet 25. juni 2022 10ur skrev (2 minutter siden): Dette har vel berørt en hel verden i dag? Tror det er mer det at S fikk det også til å handle om seg, at hun ble dårligere form pga det som hadde skjedd osv….når hun rett og slett var sliten etter å ha vært på fylla. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 25. juni 2022 #12557 Del Skrevet 25. juni 2022 Tessa12 skrev (6 minutter siden): Tror det er mer det at S fikk det også til å handle om seg, at hun ble dårligere form pga det som hadde skjedd osv….når hun rett og slett var sliten etter å ha vært på fylla. Vet vi at Stine har vært «på fylla»? Godt mulig hun har vært på fylla, ikke vet jeg, jeg var ikke der. Men vet dere dette, eller antar dere det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 25. juni 2022 #12558 Del Skrevet 25. juni 2022 Vilja1892 skrev (29 minutter siden): Når frøken Knutsen feller tårer på snapp så må de hentes ut med en finger godt innpå øynene. Var pokker ikke ei eneste tåre å oppdrive 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 25. juni 2022 #12559 Del Skrevet 25. juni 2022 Gresshoppa skrev (7 timer siden): Hysj! Må ikke finne på å si det høyt, Stine er og blir sykelig sjalu når noen nevner A🙈😂 Hun er nok kry, tipper jeg 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 26. juni 2022 #12560 Del Skrevet 26. juni 2022 Agurk skrev (10 timer siden): Vet vi at Stine har vært «på fylla»? Godt mulig hun har vært på fylla, ikke vet jeg, jeg var ikke der. Men vet dere dette, eller antar dere det? Om vi vet det? Ja, er da vel bare å se på snapen hennes på fredag det da så ser man jo det. I tillegg snakket hun om det både på fredag formiddag og i går. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå