Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Vilja1892

Årets mor slår til igjen. Ikke snakk om at guttungen får fotballsko til 500kr. Men a mor sjøl kaster rundt seg med penger på fjas og tull!  La nå guttungen få seg fotballsko! Vil han ikke sparke mere så kan de lett selges eller gis bort. At hun ikke evner å se sammenhengen selv! Null innsikt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vilja1892 skrev (40 minutter siden):

Årets mor slår til igjen. Ikke snakk om at guttungen får fotballsko til 500kr. Men a mor sjøl kaster rundt seg med penger på fjas og tull!  La nå guttungen få seg fotballsko! Vil han ikke sparke mere så kan de lett selges eller gis bort. At hun ikke evner å se sammenhengen selv! Null innsikt!!

Mener hun seriøst at det er for dyrt? Sandalene hun kjøpte til han koster 195 kroner. De hun kjøpte i syden kosta jo "bare"400. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter å sier at man trenger ikke reise/ Gi dyre ferier til ungene for at de skal få en fin ferie. Samtidig....som hun sier at det var ikke mange turene jeg var på som lita. Kanskje en svipptur over grensa.. mens hun ser så trist ut og har vondt av seg selv. Altså, så selvmotsigende. Jeg trodde faktisk hun skulle ta opp et viktig tema nå for det er mange som om ikke de kan til Spania, heller ikke har råd til hytte tur. Årh, så provoserende hun kan være.  Og hva skal minsten på SFO og gjøre når mora går hjemme???  Hallo? Så sykt. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg en av de 1000 kjolene du har like i skapet ditt- så sønnen din kan få seg fotball sko! Men neeeeiiiida, det kan du ikke. Du viste frem bikiniene dine før campen i fjor, mange telte du? Du ble flau etter du hadde bikka 20… og du har verken gått opp eller ned i vekt- ergo de passer enda. Men så klart må du unne deg noe. Så resten av huset ikke kan unne seg noe. Er det noen som har fortjent noe så er det A og O! 

jeg spurte en gang på tise, om ho ville sette ned  prisen på en kjole fra 150 til 100kr, så lenge den ikke ble solgt… hva fikk jeg tilbake? Ett glise emoji.. du er pokker meg ikke sann! Ja jeg spurte fordi jeg er ufør selv og faktisk null sjans på det livet du har med shopping. Ikke 1% en gang! 
nei… fyyyy f***’!!!! 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stunt mamma skrev (29 minutter siden):

Hun sitter å sier at man trenger ikke reise/ Gi dyre ferier til ungene for at de skal få en fin ferie. Samtidig....som hun sier at det var ikke mange turene jeg var på som lita. Kanskje en svipptur over grensa.. mens hun ser så trist ut og har vondt av seg selv. Altså, så selvmotsigende. Jeg trodde faktisk hun skulle ta opp et viktig tema nå for det er mange som om ikke de kan til Spania, heller ikke har råd til hytte tur. Årh, så provoserende hun kan være.  Og hva skal minsten på SFO og gjøre når mora går hjemme???  Hallo? Så sykt. 

Og stakkar hun var ikke i syden før hun var 16 år!! Jeg var ikke i syden før jeg var 26, jeg! Og den turen, og alle andre, betalte jeg selv. Ikke har jeg fått noen traumer pga.det heller. Men jeg blir blir kvalm av henne 🤢🤮

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (18 minutter siden):

Og stakkar hun var ikke i syden før hun var 16 år!! Jeg var ikke i syden før jeg var 26, jeg! Og den turen, og alle andre, betalte jeg selv. Ikke har jeg fått noen traumer pga.det heller. Men jeg blir blir kvalm av henne 🤢🤮

Dama er 2 år yngre enn meg. Vi var heldige som hadde besteforeldre som kunne ta oss med på tur utenlands x1 hvert 2.år omtrent fra jeg var ca.10. De fleste andre i gata var vel stort sett i Norge på ferie,eller maks til Danmark omtrent hele oppveksten. Det var helt vanlig den gangen! Tanteungene mine som nå er midt på barneskolen har aldri vært utenlands, aldri flydd en gang de,lider ingen nød for øvrig heller. Hva er det med denne dama?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma

Utrolig trist at barna ikke blir prioritert. Hun hadde helt fint hatt råd til både fotballsko og turbukse til barna hvis hun hadde kuttet ned på unødvendig fjas til seg selv. Jeg synes det er helt rart å se en mor prioritere på den måten hun gjør, det er helt uforståelig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

365 monster mango loco koster 9000 kroner.

En goodiebox koster 279 kroner.

Et par fotballsko koster 250 kroner.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt hun har migreneutgaven som gir seg kjapt, og at hun klarer å gjøre alt mulig til tross for en litt kjei start på dagen. Det vi andre kaller trøtt! 

Reprimande til alle som skaffa seg dyr i koronaen, og som ikke tar ansvar. Smeller fra hu som for første gang som katteeier skal til dyrlegen om to dager, med Signe Knutsen for å sterilisere. For første gang! De bruker forresten nettverket sitt til å sørge for at kattene får tilsyn når de er på ferie. Blir svigers det da sikkert, som er de eneste folka dem har igjen i nettverket sitt!

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 time siden):

Utrolig trist at barna ikke blir prioritert. Hun hadde helt fint hatt råd til både fotballsko og turbukse til barna hvis hun hadde kuttet ned på unødvendig fjas til seg selv. Jeg synes det er helt rart å se en mor prioritere på den måten hun gjør, det er helt uforståelig for meg. 

Hun kjøper da stadig noe nytt til minste-mann?? Han er også i en alder hvor han vokser fort, ikke alle mener det kanskje er strengt nødvendig med en turbukse eller fotballsko til 500,- det må jo være helt opp til hver enkelt foreldre. Syns de gutta hennes virker glade og fornøyde, og snille med sin mamma. 

Ikke lenge siden hun ordnet "nytt" rom til en av de og.

Virker som de har det de trenger, og ser ikke ut til at de mangler noe materialistiske ting. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (28 minutter siden):

Hun kjøper da stadig noe nytt til minste-mann?? Han er også i en alder hvor han vokser fort, ikke alle mener det kanskje er strengt nødvendig med en turbukse eller fotballsko til 500,- det må jo være helt opp til hver enkelt foreldre. Syns de gutta hennes virker glade og fornøyde, og snille med sin mamma. 

Virker som de har det de trenger, og ser ikke ut til at de mangler noe materialistiske ting. 

He he he

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (4 timer siden):

Få opp øya æ!!!! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (5 timer siden):

Stine holder ofte appeller om hvordan man bør bry seg om barns ve og vell.  Hun med sin oppvekst og med sine opplevelser. Hun som vet hva hun savnet av sin mor. 

Når man velger å få barn, er det forpliktelser og de fleste av oss velger å følge opp barna på alle områder. Av største selfølge, fordi vi gjør det av kjærlighet og omtanke.                    I mange år må mange foreldre sette egen ønskeliste og ønsker på vent. Det viktigste er å følge opp barna med klær, sko og  utstyr. Til hverdagen og fritidsaktiviteter.

Det ser vi ikke hos Stine. Her spares ikke en krone. Det shoppes og hamstres i vilden sky. Til seg selv fordi hun ønsker seg, har alltid ønsket seg og fordi det er billig.

Barn trenger ikke bare nye rom og materialistiske ting. De trenger også kjærlighet,  omsorg,  bli sett og bli lyttet til. De trenger å bli respektert for det individet de er. 

Her ser jeg et menneske som styrer hver minste bevegelse på alt og alle som rører seg i og utenforhuset. Hun har full kontroll på hver eneste krik og krok i huset. Glem ikke all rosen hun fortjener for alt hun gjør for andre. All alenetid hun fortjener og trenger fordi hun er så flink. I egne øyne.

Hadde jeg vært barn, ville jeg hatt kjærlighet og omsorg istedenfor nytt rom og materialistiske ting.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minsten har begynt på fotball og de drar for å se på fotballsko. Men - det koster hele fem hundre så de kommer hjem uten. Tenker det var en liten skuffet gutt i den bilen på vei hjem!!! Samtidig har a mor så mye garn, klær og sminke at det ikke er plass hjemme. Og jeg kan nesten garantere at hun shopper til seg selv hver dag fremover.  Det er KVALMT å se på prioriteringene hennes!!!

Hun skal få slite fremover. Fotballsko til yngste vår kosta denne gangen nesten tre tusen….

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at det kan være mye for mange å bruke 500 kroner på fotballsko til en som vokser ut av de i løpet av sommeren. At ikke alle har råd til det er ikke rart. MEN, problemet her er jo at Stine kjøper enorme mengder med klær, garn, sminke, neglelakker, planter, interiørstæsj og hårprodukter til seg selv. Flere ganger i uka. Legger man sammen alt hun bruker på dette i mnd, så kommer man oppi en del tusenlapper. Planter er slettes ikke billig, og man trenger liksom ikke 30 planter i hage/terrasse. Trenger man 45 forskjellige neglelakker? Nye bikinier hvert år? 
Derfor syns jeg det er veldig rart at hun ikke kan bruke 500 kroner på fotballsko til sønnen sin. Og igjen, hvor er selvinnsikten. Ser hun ikke at den 500 lappen til fotballsko er en dråpe i havet ifht summen hun bruker på unødvendige ting til seg selv i mnd? Hun kan droppe to planter og en glossybox så er det spart inn igjen om det er det det skal stå på.

• Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (26 minutter siden):

Jeg kan forstå at det kan være mye for mange å bruke 500 kroner på fotballsko til en som vokser ut av de i løpet av sommeren. At ikke alle har råd til det er ikke rart. MEN, problemet her er jo at Stine kjøper enorme mengder med klær, garn, sminke, neglelakker, planter, interiørstæsj og hårprodukter til seg selv. Flere ganger i uka. Legger man sammen alt hun bruker på dette i mnd, så kommer man oppi en del tusenlapper. Planter er slettes ikke billig, og man trenger liksom ikke 30 planter i hage/terrasse. Trenger man 45 forskjellige neglelakker? Nye bikinier hvert år? 
Derfor syns jeg det er veldig rart at hun ikke kan bruke 500 kroner på fotballsko til sønnen sin. Og igjen, hvor er selvinnsikten. Ser hun ikke at den 500 lappen til fotballsko er en dråpe i havet ifht summen hun bruker på unødvendige ting til seg selv i mnd? Hun kan droppe to planter og en glossybox så er det spart inn igjen om det er det det skal stå på.

Dette!! Men Stine er så egoistisk og selvsentrert. Alt skal handle om henne, det være seg shopping eller oppmerksomhet. Jeg hadde skammet meg så vanvittig hvis det var jeg som satt meg selv foran alt. Håper hun aldri ser realiteten i det hun driver med for da kommer hun til å få en kjempeknekk! Egoistiske kjerring!

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10ur skrev (7 timer siden):

Dagens!!!!!!!! 😂

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (2 timer siden):

Stine holder ofte appeller om hvordan man bør bry seg om barns ve og vell.  Hun med sin oppvekst og med sine opplevelser. Hun som vet hva hun savnet av sin mor. 

Når man velger å få barn, er det forpliktelser og de fleste av oss velger å følge opp barna på alle områder. Av største selfølge, fordi vi gjør det av kjærlighet og omtanke.                    I mange år må mange foreldre sette egen ønskeliste og ønsker på vent. Det viktigste er å følge opp barna med klær, sko og  utstyr. Til hverdagen og fritidsaktiviteter.

Det ser vi ikke hos Stine. Her spares ikke en krone. Det shoppes og hamstres i vilden sky. Til seg selv fordi hun ønsker seg, har alltid ønsket seg og fordi det er billig.

Barn trenger ikke bare nye rom og materialistiske ting. De trenger også kjærlighet,  omsorg,  bli sett og bli lyttet til. De trenger å bli respektert for det individet de er. 

Her ser jeg et menneske som styrer hver minste bevegelse på alt og alle som rører seg i og utenforhuset. Hun har full kontroll på hver eneste krik og krok i huset. Glem ikke all rosen hun fortjener for alt hun gjør for andre. All alenetid hun fortjener og trenger fordi hun er så flink. I egne øyne.

Hadde jeg vært barn, ville jeg hatt kjærlighet og omsorg istedenfor nytt rom og materialistiske ting.

❤️ Takk for at du satte så fine ord på galskapen 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (1 time siden):

Hallo, den palmen på maxi kosta BARE 100 spenn!!!! Og det på normal kosta omtrent 300. Hun må jo få unne seg litt, hun som er såååå god mot andre.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare i går handlet hun seg klær fra Cubus til 580 kroner. Og det var bare i går. Forrige uke og denne uken har vi sett nye ting hun har kjøp seg, planter, glossybox og klær fra Cubus. Også er fotballsko til minsten for meget å bruke penger på? Altså, utstyr til en fritidsaktivitet han har begynt på! Ser hun ikke hva hun driver med? At det er helt på trynet å drive på slik foran tusenvis av følgere? Jeg hadde skjems om jeg hadde uttalt noe sånn samtidig som jeg med stjerner i øya hadde vist frem overfloden av ting jeg hadde kjøpt til meg selv. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...