Anonyym97 Skrevet 21. juni 2022 #12381 Del Skrevet 21. juni 2022 gurioppilia skrev (18 minutter siden): Lagt den der selv…. Ja det er ganske åpenbart 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 21. juni 2022 #12382 Del Skrevet 21. juni 2022 Anonyym97 skrev (3 minutter siden): Ja det er ganske åpenbart Dette er iallefall samme gavepapir som hun pakket inn gaven, som sønnen hadde med i bursdag 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. juni 2022 #12383 Del Skrevet 21. juni 2022 Snapper hun ikke for joviale lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 21. juni 2022 #12384 Del Skrevet 21. juni 2022 Chroma skrev (1 minutt siden): Snapper hun ikke for joviale lenger? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 21. juni 2022 #12385 Del Skrevet 21. juni 2022 Chroma skrev (Akkurat nå): Snapper hun ikke for joviale lenger? Nei, og det er bra. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 21. juni 2022 #12386 Del Skrevet 21. juni 2022 Anonyym97 skrev (3 timer siden): Dette pakkegreiene….. åh herre GUD Rart hvordan det PLUTSELIG er en pakke der de gangene hun filmer at hun skal gå å hente posten for KANSKJE er det noe der??? Midt på eftaen. Å ja selvsagt er det pakke der! Uten avsender eller hvem det skal til…. Jøssenammen så rart! Og dette hver gang. Det er så pinlig, jeg blir faktisk flau……. Hun er kresen på dufter, det ser vi hver gang hun unboxer Goodiebox og nå den siste tia Glossybox. Alt lukter "æsj" og "blæh.. 🤮" og "Nei fy faan.....🤮" Påfallende at hver gang hun får noe fra "følgere" i den magiske postkassa hennes så er alt med duft perfekt og skreddersydd for Stine? Ikke EN gang har hun sagt noe ala "dette var ikke helt min duft, så den gir jeg nok til en venninne". Nei, alt hun får passer perfekt for Stine! Og ja som en annen nevner her, samme papir som hun pakket inn bursdagsgaver fra sønnen 🤔🙄 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 21. juni 2022 #12387 Del Skrevet 21. juni 2022 Dette filter greiene er til å klikke av! Neiiii ho bruker ikke oppsatta filter, MEN ho drar til siden for å jevne toner. Det ser vi når hun bøyer seg ned feks.. for huden flimrer typ, etter fokus! Jeg screena to bilder av henne, med noem minutters mellomrom. Veldig rart at det ene er fullt av fregner og det andre babyhud da! Hvem pokker vil ho lure? Bruk så mye filter du vil for meg- kan fint bruke det selv, men ikke JUG om det!!! Grow up! Du er åtteådrædveår! 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. juni 2022 #12388 Del Skrevet 22. juni 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning, persondebatt og personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 22. juni 2022 #12389 Del Skrevet 22. juni 2022 Har hun begynt som livscoach og motivator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 22. juni 2022 #12390 Del Skrevet 22. juni 2022 Dette modereringsopplegget er jo til å få rimelig fnatt av. Moderering i vilden sky! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. juni 2022 #12391 Del Skrevet 22. juni 2022 Dette skriver jeg på generelt grunnlag og ikke ment på Stine og mannen. Når man har felles barn, også når det er stebarn inne i bildet, så tror jeg terskelen for å gå fra hverandre er større enn hos et barnløst par. Og det bør den også være. Mange tar ofte den lette veien og går hver sin vei i stedet for å jobbe med forholdet/ekteskapet, og ikke minst jobbe med seg selv. Skilsmisse-statistikken i Norge er ganske høy. Barn forplikter, og da utholder man mere. Jeg mener ikke man skal være i et destruktivt forhold for enhver pris, men man skylder barna å prøve. Eldste datteren min er særkullsbarn, og det var ikke noe særlig kjekt å oppleve halve oppveksten hennes. Hun er voksen nå, og har selv sagt at hun følte at hun bodde i en koffert og ikke hadde et fast tilholdssted, selv om faren hennes og jeg anstrengte oss for at alt skulle være mest mulig tilrettelagt for henne. Bl.a så kjøpte mannen min og jeg hus 5min unna faren. Hun hadde alt hun trengte i begge hjem sånn at hun slapp å dra på en bag frem og tilbake. Da hun var 12 år så valgte hun selv å være mere og mere hos meg og samværet fadet ut til annenhver helg+stakk innom faren innimellom. Dette pga hun ønsket å ha det mere stabilt. Før meg så var mannen min samboer med ei dame som hadde en liten gutt fra før, og mannen min ble en farsfigur for gutten. Hun gjorde det slutt, og ifg mannen min så var ikke den største sorgen at hun dro, men han sørget over barnet. Selv om han ikke var biologisk far så var det han som var hverdagspappa og han ble oppriktig glad i barnet. Mange knytter sterke bånd til særkullsbarn, og ved ei skilsmisse så har man ingen rettigheter til samvær Så når jeg leser i diverse tråder «jeg fatter ikke at han/hun gidder» så tenker jeg at det er ikke så lett å bare dra sin vei når man har barn. Uansett om det er mine, dine eller felles. Og sånn synes jeg det bør være også. 7 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. juni 2022 #12392 Del Skrevet 22. juni 2022 gurioppilia skrev (12 timer siden): Nei Minmi93 skrev (12 timer siden): Nei, og det er bra. Har hun sagt hvorfor hun sluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. juni 2022 #12393 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg skjønner ikke vitsen med å kaste bort penger på goodiebox og glossybox når man er kresen på lukter/produkter og særlig når man allerede har funnet (og reklamerer for) produkter som man bruker i sin faste hudpleierutine. Hva er vitsen med noe nytt da? Stine har faste produkter til hud og hår, likedan faste sminkeprodukter fra Makeupmekka. Så hva skal hun med disse boksene i posten hver måned? Etter at hun byttet til den billigere varianten så har hun vært misfornøyd ved hver forsendelse Goodiebox koster 279kr pr mnd og glossybox koster 179kr pr mnd 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 22. juni 2022 #12394 Del Skrevet 22. juni 2022 …..meldinger, meldinger, meldinger……… jeg har så mange meldinger…….. må skru av mulighet til å sende meldinger…….. skal jobbe med meldinger……… meldinger meldinger meldinger 🙄😴 at det går an å lage så mye greier ut av ubetydelige ting? Hun har jo prata om denne meldings «jobben» i dagesvis 🙄 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersusa Skrevet 22. juni 2022 #12395 Del Skrevet 22. juni 2022 skruf skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke vitsen med å kaste bort penger på goodiebox og glossybox når man er kresen på lukter/produkter og særlig når man allerede har funnet (og reklamerer for) produkter som man bruker i sin faste hudpleierutine. Hva er vitsen med noe nytt da? Stine har faste produkter til hud og hår, likedan faste sminkeprodukter fra Makeupmekka. Så hva skal hun med disse boksene i posten hver måned? Etter at hun byttet til den billigere varianten så har hun vært misfornøyd ved hver forsendelse Goodiebox koster 279kr pr mnd og glossybox koster 179kr pr mnd Det går vel inn under fruens behov for å «unne seg noe»… Har aldri skjønt hennes trang for å belønne seg selv hele tiden, sykt materialistisk🫣 Kjøpe, billigst og mest mulig, minst bærekraftig og gjennomtenkt. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 22. juni 2022 #12396 Del Skrevet 22. juni 2022 34 minutter siden, Supersusa said: Det går vel inn under fruens behov for å «unne seg noe»… Har aldri skjønt hennes trang for å belønne seg selv hele tiden, sykt materialistisk🫣 Kjøpe, billigst og mest mulig, minst bærekraftig og gjennomtenkt. Hun kaller sønnen sin for en “skrotnisse”. Det er hun som er en skrotnisse. Samler på så mye billig skrap og søppel, skapene hennes må jo være fyldt med drit som hun aldri bruker. Som mange nevner, alle de goodie boksene, som hun får hver måned og ikke bruker produktene, fordi hun liker ikke lukta. Alle klær hun kjøper en måned, er neste måned annonsert på Tise, med prislappen på. Interiør, handler på Europris, masse dill dall, og reklamerer for billig billig, 30 schpænn. Alt godteri/drikke hun kjøper, bare for å smake og si “æsj”, og kaste. Kjøpe garn, men nei fargen var ikke som hun trodde. Kan ikke brukes likevel. Har mere garn i skapet enn en garnbutikk. Hun er uføretrygdet, men bruker mere penger enn en millionær. Snakker så fint om å “spare penger”, og lære barna om økonomi. Henger ikke på greip noenting.🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 22. juni 2022 #12397 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg greier ikke la vær å kommentere den seansen i postkassen. Jeg hadde egentlig tenkt å bare skippe forbi etter jeg leste her - men måtte bare se...noe så pinlig!!!??!! Og hun bor med tre ungdommer / barn hvorav den ene er ganske så ung...men når det ligger en pakke i postkassen med "barnslig" innpakkingspapir uten navn tenker hun med en gang at dette er til seg? Jeg hadde aldri i verden tenkt at dette var en gave til meg, men til barna. Hun må være noe av det mest uspiselige jeg har sett på så lenge jeg kan huske! 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 22. juni 2022 #12398 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg tror at den siste pakken var fra en følger. Vi fikk jo se kortet denne gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 22. juni 2022 #12399 Del Skrevet 22. juni 2022 Ville91 skrev (21 minutter siden): Jeg tror at den siste pakken var fra en følger. Vi fikk jo se kortet denne gang. Jeg tror det var avtalt spill for å slippe å merke som reklame 😏 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 22. juni 2022 #12400 Del Skrevet 22. juni 2022 Minipilla skrev (1 time siden): Jeg greier ikke la vær å kommentere den seansen i postkassen. Jeg hadde egentlig tenkt å bare skippe forbi etter jeg leste her - men måtte bare se...noe så pinlig!!!??!! Og hun bor med tre ungdommer / barn hvorav den ene er ganske så ung...men når det ligger en pakke i postkassen med "barnslig" innpakkingspapir uten navn tenker hun med en gang at dette er til seg? Jeg hadde aldri i verden tenkt at dette var en gave til meg, men til barna. Hun må være noe av det mest uspiselige jeg har sett på så lenge jeg kan huske! ☝️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå