Måne Rampelyset Skrevet 15. juni 2022 #12241 Del Skrevet 15. juni 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 15. juni 2022 #12242 Del Skrevet 15. juni 2022 1 hour ago, Pakketråd said: G har ikke bedt om noe tilbake. Hun sendte henne en morgenlevering på bursdagen, Stine viste kun frem blomstene. G ringte og sende melding når Stine var lagt inn med "tarmslyng" (forstoppelse). Fikk ikke svar. G tok seg fri for å hjelpe Stine med papirene, sammen med J som kom senere. De pratet sammen ofte og lenge. Så kom Mor Spania inn i bildet. Og spania tur. Dermed var G glemt og meldinger ikke besvart. Gry virker så herlig og god. Trist at hun måtte oppleve dette. Det har hun ikke fortjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 15. juni 2022 #12243 Del Skrevet 15. juni 2022 Hun ser mye finere ut uten all den sminka. Kjenner jeg begynner nesten å klø i ansiktet av å se på alle de lagene hun legger i ansiktet. Og så sier hun at bryna er umedhjørlige siden det er kjempelenge siden hun har farga de - sto ikke hun med kølsvarte farga bryn i forrige uke? 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 15. juni 2022 #12244 Del Skrevet 15. juni 2022 non_stop skrev (28 minutter siden): Hun ser mye finere ut uten all den sminka. Kjenner jeg begynner nesten å klø i ansiktet av å se på alle de lagene hun legger i ansiktet. Og så sier hun at bryna er umedhjørlige siden det er kjempelenge siden hun har farga de - sto ikke hun med kølsvarte farga bryn i forrige uke? Bryna hennes er jo forferdelige 🤣 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 15. juni 2022 #12245 Del Skrevet 15. juni 2022 Sitter hu virkelig å sier at hu blir helt skremt og at hun syns det er skummelt at følgere, folk i kommentarfelt osv, deler ut diagnoser til både seg selv og andre? Altså, sier dronninga av selvdiagnostisering. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 15. juni 2022 #12246 Del Skrevet 15. juni 2022 Mener å huske ei som gråtkvalt fortalte hvor viktig det at alle mennesker der ute skal være ekte og naturlig. Men 19 lag med sminke er da innenfor? 🤔 Kritiserer også andre som kommer med diagnoser ? Virkelig frøken Knutsen? Det er så totalt mangel på selvinnsikt. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 15. juni 2022 #12247 Del Skrevet 15. juni 2022 Snaaaaaart, noen få minutter igjen nå så, kommer påmmfri trikset! (skrevet 15:57) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ancan Skrevet 15. juni 2022 #12248 Del Skrevet 15. juni 2022 Oiiii, ny pakke fra "følger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 15. juni 2022 #12249 Del Skrevet 15. juni 2022 Miniflipper skrev (16 minutter siden): Snaaaaaart, noen få minutter igjen nå så, kommer påmmfri trikset! (skrevet 15:57) Fææææn- synd for oss folkens.. ovnen er ødelagt.. da får vi nok ikke påmfri i dag… ho kan jo be MCD gjøre det samme som henne da? Kanskje de blir bedre? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 15. juni 2022 #12250 Del Skrevet 15. juni 2022 MsFri skrev (På 14.6.2022 den 7.29): Deg om det. Ja, men kan du ikke svare da? På hva hun skulle gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 15. juni 2022 #12251 Del Skrevet 15. juni 2022 Babyyoda skrev (På 14.6.2022 den 10.04): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 PS - byller i lysken er HS 😊 Men ja, helt utrolig å fungere som hun gjør med den lista der 🙄 jeg har en god del av de selv, og fungerer IKKE sånn 🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 15. juni 2022 #12252 Del Skrevet 15. juni 2022 Nussepus skrev (22 timer siden): Samarbeider med tannleger ukentlig og her tar de bilen hjem etter å ha fjernet visdomstenner. Men mulig tannlegen er spesielt bekymret over deg? Hva tror du en tanntrekking i lokal påvirker da? Forskjell på operasjon og trekking. Jeg hadde også operasjon hos oralkirurg, av to visdomstenner, og kunne ikke kjøre hjem selv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 15. juni 2022 #12253 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) Er vel ingen andre enn seg selv og takke for at håret er tynt og fjonete. Blir for dumt å framstå så gretten pga håret ikke er langt nok. Er da kun hu selv som sliter det ut med all stylinga hver jævla dag. Klipp det skikkelig kort, og la det starte på nytt, i stedet for extentions. Må gå an å stikke fingrene i jorda og innse at man selv kanskje er årsak til alle "store problemer" som hår og arr i trynet. Hva med å være naturlig som hu stadig vekk skravler om, godta seg selv slik man er. Jeg vet ingen som møter seg selv i døra så ofte som fru Knutsen. Endret 15. juni 2022 av Nillani Feil setning 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 15. juni 2022 #12254 Del Skrevet 15. juni 2022 Pakketråd skrev (6 timer siden): G har ikke bedt om noe tilbake. Hun sendte henne en morgenlevering på bursdagen, Stine viste kun frem blomstene. G ringte og sende melding når Stine var lagt inn med "tarmslyng" (forstoppelse). Fikk ikke svar. G tok seg fri for å hjelpe Stine med papirene, sammen med J som kom senere. De pratet sammen ofte og lenge. Så kom Mor Spania inn i bildet. Og spania tur. Dermed var G glemt og meldinger ikke besvart. Hvem er egentlig Gry igjen? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 15. juni 2022 #12255 Del Skrevet 15. juni 2022 Ancan skrev (1 time siden): Oiiii, ny pakke fra "følger" Også sååååå fnisete og happy hun ble når hun så hvem det var fra. Kanskje en mannlig "følger" 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 15. juni 2022 #12256 Del Skrevet 15. juni 2022 Gud bedre altså. Snakk om å gjøre alt til verdens største krise. «Kan få denna dagen gratis av meg å», «da er det fint når du er alene med tre unger». Ja, det er kjett når ovnen svikter. Men herregud, hun har bil og de bor 5 minutter unna byen med masse forskjellige spisesteder. Og omtrent som om det er helt uvanlig og kjempe vanskelig å ha med seg alle tre barna samtidig. Hvor to av de forøvrig er ungdommer som kommer seg inn og ut av bilen selv, klarer å bestille selv og alt annet. Når «ulykken» først er ute, jaja, gjør det koselig ved at dere skal ut å spise da vel. Men neida, lyser ikke opp før hun oppdaget at hun hadde fått pakke i postkassa. Altså, hu er sur og muggen for at ovnen ikke virker og at hun og barna må ut å spise, men etter å ha fått pakke sier hun «det fikk i hvert fall snudd om på humøret». Håper så inderlig at de eldste barna hennes ikke følger med på snapen hennes. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 15. juni 2022 #12257 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) Hvorfor er ikke barnevernet inne i denne familien? Helt tydelig at denne kvinnen verken har empati eller romslighet, til å ta vare på hele 3 barn.. Ikke 1 heller for den saksskyld. Syntes det er veldig kritikkverdig. Stakkars barn. Endret 15. juni 2022 av Rosatoast 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 15. juni 2022 #12258 Del Skrevet 15. juni 2022 LinaHg skrev (På 13.6.2022 den 16.44): Ikke rart du er forvirra, det er ikke mye som henger på greip der i gården. Hun sier hun ikke takler sterke medisiner pga av sin egen oppvekst med mor som rusa seg på legale tabletter/rusmidler. Og at hun også sliter så voldsomt med å skulle innta medisiner oralt pga overgrep i barndommen. Men ja, smerteplaster har/hadde hun uten å nøle. Ketamin behandling kan hun tydeligvis ikke få roset nok. Tannlegen var heller ikke noe problem for hun da det var snakk om å ordne tenner for estetiske grunner. Det er INGENTING som henger sammen eller er troverdig lenger. Hvordan er du 100% sikker på at hun fikk det plasteret? Det er en veeeeldig liten pasientgruppe i Norge som får fentanyl-plaster. Og hvis det har seg slik at denne dama lyver om det meste så tviler jeg sterkt på at hun får det. Er ganske sikker på at dette er noe en spesiell pasientgruppe får, og da må de månedlig til Riksen på smerteklinikk og alt som er. Faren min får det, så derfor jeg vet akkurat det. Og vet at det ikke er en stor pasientgruppe som får dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 15. juni 2022 #12259 Del Skrevet 15. juni 2022 Rosatoast skrev (3 minutter siden): Hvordan er du 100% sikker på at hun fikk det plasteret? Det er en veeeeldig liten pasientgruppe i Norge som får fentanyl-plaster. Og hvis det har seg slik at denne dama lyver om det meste så tviler jeg sterkt på at hun får det. Er ganske sikker på at dette er noe en spesiell pasientgruppe får, og da må de månedlig til Riksen på smerteklinikk og alt som er. Faren min får det, så derfor jeg vet akkurat det. Og vet at det ikke er en stor pasientgruppe som får dette.. Fentanyl- plaster gis ofte som smertelindring til eldre og demente. Har jobbet i det yrket så har erfaring med dette plasteret. Så såå liten gruppe mennesker er det ikke som får det, men vanlige friske folk vil jo såklart ikke få tilbud om dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 15. juni 2022 #12260 Del Skrevet 15. juni 2022 bygdefruen skrev (2 minutter siden): Fentanyl- plaster gis ofte som smertelindring til eldre og demente. Har jobbet i det yrket så har erfaring med dette plasteret. Så såå liten gruppe mennesker er det ikke som får det, men vanlige friske folk vil jo såklart ikke få tilbud om dette. Det skal mye til for at en så ung person får det. Har ikke hørt om det tidligere. Min far får det pga kroniske smerter og utallige operasjoner. Han skulle helst vært foruten. Tror ikke ett sekund på at hun får det hvis det er slik at hun lyver om alt annet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå