Gjest Chroma Skrevet 14. juni 2022 #12181 Del Skrevet 14. juni 2022 Og plutselige besvimelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. juni 2022 #12182 Del Skrevet 14. juni 2022 Og tannlegeskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ancan Skrevet 14. juni 2022 #12183 Del Skrevet 14. juni 2022 Må vel være et vandrende mirakel 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 14. juni 2022 #12184 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøken_ida skrev (1 time siden): Smerter etter fjerning av livmor har du glemt. Verste legene hadde hørt om noensinne. Det er nervesmertene i magen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersusa Skrevet 14. juni 2022 #12185 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (2 timer siden): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Og synsforstyrrelser og lammelser i ansiktet… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 14. juni 2022 #12186 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (2 timer siden): Tenk så kjipt når man dør og istedenfor at presten sier "hun var varm med alle rundt seg, raus med kjærlighet og satt alltid barna først" Så sier han "hun var flink til å rydder skuffer. Og dro aldri på sykehuset med flasset neglelakk. Fantastisk 😂🙌🏼 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 14. juni 2022 #12187 Del Skrevet 14. juni 2022 Lurer på hva arbeidsgiver synes om at mannen må hjem for å kjøre og hente henne på dager som dette. Hun pratet om at hun trodde det hadde ordnet seg med skyssing men at det ble noe kluss. Og jeg også skjønner at av og til blir det nødløsninger. Men jeg tenker at minimumskrav når hun allerede lever et liv som er SYKT tilpasset henne, sykdommene og uføret hennes hvor hele familien må ta hensyn, er at hun kommer seg fra a til b på egenhånd når de andre er på jobb og skole? Hun kan ikke kjøre selv og ingen andre kan, javel så får hun ta bussen da? Taxi? Eller er det ikke penger til det? Rundt jul måtte mannen komme hjem fra jobb for å passe minstemann som var hjemme fra barnehage. Hvorfor? Fordi frua skulle avgårde for å ordne neglene. I en normal husstand omrokkerer man jo sånn at hvis et barn må holdes hjemme fra skole og barnehage så må avtaler og ærender faktisk vente. Forstår ikke hvordan dette kan være bærekraftig i det lange løp. 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 14. juni 2022 #12188 Del Skrevet 14. juni 2022 non_stop skrev (51 minutter siden): Lurer på hva arbeidsgiver synes om at mannen må hjem for å kjøre og hente henne på dager som dette. Hun pratet om at hun trodde det hadde ordnet seg med skyssing men at det ble noe kluss. Og jeg også skjønner at av og til blir det nødløsninger. Men jeg tenker at minimumskrav når hun allerede lever et liv som er SYKT tilpasset henne, sykdommene og uføret hennes hvor hele familien må ta hensyn, er at hun kommer seg fra a til b på egenhånd når de andre er på jobb og skole? Hun kan ikke kjøre selv og ingen andre kan, javel så får hun ta bussen da? Taxi? Eller er det ikke penger til det? Rundt jul måtte mannen komme hjem fra jobb for å passe minstemann som var hjemme fra barnehage. Hvorfor? Fordi frua skulle avgårde for å ordne neglene. I en normal husstand omrokkerer man jo sånn at hvis et barn må holdes hjemme fra skole og barnehage så må avtaler og ærender faktisk vente. Forstår ikke hvordan dette kan være bærekraftig i det lange løp. "Du kan få dekket reisen hvis du har reist til behandling som dekkes av det offentlige. reisen er lenger enn ti kilometer hver vei. Du kan få dekket utgifter til reiser som er kortere enn ti kilometer, hvis behandleren din dokumenterer at det var nødvendig å bruke privat bil eller drosje av helsemessige årsaker." Kilde: https://www.helsenorge.no/pasientreiser/om/reise-til-disse-behandlingene-dekkes/ Uten å vite 100% om dette er søkt om eller ikke, så tolker jeg det slik at hun burde fått transporten dekket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 14. juni 2022 #12189 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (4 timer siden): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Du glemte vondt i viljen. Akutt sådan, hver gang hun må gjøre noe som ikke umiddelbart gagner henne selv eller gir henne kred eller oppmerksomhet på noe vis.... 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12190 Del Skrevet 14. juni 2022 Pakketråd skrev (16 minutter siden): "Du kan få dekket reisen hvis du har reist til behandling som dekkes av det offentlige. reisen er lenger enn ti kilometer hver vei. Du kan få dekket utgifter til reiser som er kortere enn ti kilometer, hvis behandleren din dokumenterer at det var nødvendig å bruke privat bil eller drosje av helsemessige årsaker." Kilde: https://www.helsenorge.no/pasientreiser/om/reise-til-disse-behandlingene-dekkes/ Uten å vite 100% om dette er søkt om eller ikke, så tolker jeg det slik at hun burde fått transporten dekket. Hun kan jo bare ta bussen hjem. Herregud. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 14. juni 2022 #12191 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (12 minutter siden): Hun kan jo bare ta bussen hjem. Herregud. "Ved anestesi til polikliniske pasienter må pasienten sendes hjem med ledsager og avstå fra inntak av alkohol de følgende 24 timene." Kilde: Legemiddelhåndboka Ut i fra dette tolker jeg det som at noen må hente henne og være hos henne etter behandlingen. Så buss uten ledsager er ikke akkurat tingen, men Taxi er en fin ting eller buss med ledsager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12192 Del Skrevet 14. juni 2022 Pakketråd skrev (35 minutter siden): "Ved anestesi til polikliniske pasienter må pasienten sendes hjem med ledsager og avstå fra inntak av alkohol de følgende 24 timene." Kilde: Legemiddelhåndboka Ut i fra dette tolker jeg det som at noen må hente henne og være hos henne etter behandlingen. Så buss uten ledsager er ikke akkurat tingen, men Taxi er en fin ting eller buss med ledsager. Det er bare tull. På dagkirurgen må alle ta buss hvis ikke de er handikappede eller senile. Hun har heller ikke hatt anestesi. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 14. juni 2022 #12193 Del Skrevet 14. juni 2022 Ancan skrev (2 timer siden): Må vel være et vandrende mirakel Et åpent gnagsår spør du meg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 14. juni 2022 #12194 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Hun kan jo bare ta bussen hjem. Herregud. Å nei, det er for dyrt for fruen. Hele 28kr😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 14. juni 2022 #12195 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (48 minutter siden): Det er bare tull. På dagkirurgen må alle ta buss hvis ikke de er handikappede eller senile. Hun har heller ikke hatt anestesi. 🏳️ Okey, det visste jeg ikke at var blitt slik. Mannen mine ble operert med lokalbedøvelse, men måtte hentes på avdelingen. 🤔 Nå er det riktignok mange år siden, så kan godt være at det er endret. 🏳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 14. juni 2022 #12196 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (54 minutter siden): Det er bare tull. På dagkirurgen må alle ta buss hvis ikke de er handikappede eller senile. Hun har heller ikke hatt anestesi. Forøvrig er mitt sitat hentet direkte ut av legemiddelhåndboka for bruk av ketamin. 😊 Og kun ment som opplysning på at hun muligens har rett til dekt reise fortrinnsvis på billigst mulig måte. Om sidene til legemiddelhåndboka ikke er oppdatert, så beklager jeg at jeg har skrevet noe som ikke stemmer. 🏳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 14. juni 2022 #12197 Del Skrevet 14. juni 2022 Den dama der har ikke eneste dag uten klaging over form og kropp. Fy fader må være slitsomt å ha et så inni helsikke negativt fokus. Eller så er det ren og skjær hypokonderi. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12198 Del Skrevet 14. juni 2022 Pakketråd skrev (24 minutter siden): 🏳️ Okey, det visste jeg ikke at var blitt slik. Mannen mine ble operert med lokalbedøvelse, men måtte hentes på avdelingen. 🤔 Nå er det riktignok mange år siden, så kan godt være at det er endret. 🏳 Henter du han hos tannlegen og da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12199 Del Skrevet 14. juni 2022 Pakketråd skrev (17 minutter siden): Forøvrig er mitt sitat hentet direkte ut av legemiddelhåndboka for bruk av ketamin. 😊 Og kun ment som opplysning på at hun muligens har rett til dekt reise fortrinnsvis på billigst mulig måte. Om sidene til legemiddelhåndboka ikke er oppdatert, så beklager jeg at jeg har skrevet noe som ikke stemmer. 🏳 Hun får en bitteliten dose ketamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 14. juni 2022 #12200 Del Skrevet 14. juni 2022 Nillani skrev (12 minutter siden): Den dama der har ikke eneste dag uten klaging over form og kropp. Fy fader må være slitsomt å ha et så inni helsikke negativt fokus. Eller så er det ren og skjær hypokonderi. Hun er hypokonder!!! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå