Mesi449 Skrevet 14. juni 2022 #12161 Del Skrevet 14. juni 2022 LinaHg skrev (2 timer siden): Hun sliter med å svelge tabletter pga overgrep sier hun. Men hun tar både Paracet, betakaroten og har fiksa tenna pga kosmetiske årsaker etc. Hun liker ikke medisiner og sterke smertestillende pga morens misbruk. Men hun har både smerteplaster og får ketaminbehandling, som er sterke legemidler. Altså, skjønn det den som kan. Hva hun liker og ikke liker, klarer og ikke klarer kommer helt ann på hva hun selv får ut av det.. Hun tar også paralgin forte, det har hun skrevet til meg når jeg spurte om hvilken type smertelindring hun fikk, da jeg selv sliter med mye smerter. Så den klarer hun også å svelge🤦♀️🤷♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juni 2022 #12162 Del Skrevet 14. juni 2022 Viktigere å lakkere neglene og gjøre seg fin til behandling (hennes ord) og snakke på snap enn å si skikkelig godnatt til yngste som skal legge seg…..ropte bare «god natt» da mannen sa at ungen skulle legge seg. Jeg har alltid gitt barna mine nattaklem jeg, gjør det fortsatt til 18-åringen som fortsatt bor hjemme. Likedan eldstejenta som er student de gangene hun er hjemme. Da de var små så byttet mannen min og jeg på hvem som la de. Da var det å lese bok på sengekanten, synge en nattasang, gi de en klem og si god natt. I tillegg var det gjerne mange betroelser og tanker som kom fra de under legging. Men Stine bare roper «natta», og ungen er så vant til det at han ikke oppsøker moren for en nattaklem heller Er bare trist Jeg kjenner til et par via tidligere jobb der hun ikke ville ha flere etter det første barnet, men mannen ville ha to. Både pga han ønsket seg to barn og pga han ville at det første barnet skulle vokse opp med søsken. Etter fem år så gikk hun med på det mot at andremann skulle være mannens ansvar. Og det har hun virkelig gjennomført. Hun tok bare den permisjonen hun måtte ta, hele fellespermisjonen fikk mannen. Ammet bare i 6 uker (eldste i 1 år), så var det flaske og mating ble mannens jobb. Alt rundt yngste er det mannen som gjør mens hun fokuserer på eldste. Dette er virkelig ikke sunt. Nå sier jeg ikke at Stine er så ille som dette, men jeg får assosiasjoner når det bare er mannen som står opp og legger yngste, som i hovedsak leverer og henter i bhg selv om ungen får veldig lange dager. Stine som bare roper «natta», som irriterer seg over rot og lyd.. 16 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 14. juni 2022 #12163 Del Skrevet 14. juni 2022 Irritert for at husstanden, eller ihvertfall noen medlemmer av den, forsov seg. Glemmer litt at det faktisk er foreldrene som har overordnet ansvar for både 17-13 og 6-åringer, eller? For et egoistisk menneske. 🤮 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 14. juni 2022 #12164 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Endret 14. juni 2022 av Babyyoda 12 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 14. juni 2022 #12165 Del Skrevet 14. juni 2022 skruf skrev (49 minutter siden): Viktigere å lakkere neglene og gjøre seg fin til behandling (hennes ord) og snakke på snap enn å si skikkelig godnatt til yngste som skal legge seg…..ropte bare «god natt» da mannen sa at ungen skulle legge seg. Jeg har alltid gitt barna mine nattaklem jeg, gjør det fortsatt til 18-åringen som fortsatt bor hjemme. Likedan eldstejenta som er student de gangene hun er hjemme. Da de var små så byttet mannen min og jeg på hvem som la de. Da var det å lese bok på sengekanten, synge en nattasang, gi de en klem og si god natt. I tillegg var det gjerne mange betroelser og tanker som kom fra de under legging. Men Stine bare roper «natta», og ungen er så vant til det at han ikke oppsøker moren for en nattaklem heller Er bare trist Jeg kjenner til et par via tidligere jobb der hun ikke ville ha flere etter det første barnet, men mannen ville ha to. Både pga han ønsket seg to barn og pga han ville at det første barnet skulle vokse opp med søsken. Etter fem år så gikk hun med på det mot at andremann skulle være mannens ansvar. Og det har hun virkelig gjennomført. Hun tok bare den permisjonen hun måtte ta, hele fellespermisjonen fikk mannen. Ammet bare i 6 uker (eldste i 1 år), så var det flaske og mating ble mannens jobb. Alt rundt yngste er det mannen som gjør mens hun fokuserer på eldste. Dette er virkelig ikke sunt. Nå sier jeg ikke at Stine er så ille som dette, men jeg får assosiasjoner når det bare er mannen som står opp og legger yngste, som i hovedsak leverer og henter i bhg selv om ungen får veldig lange dager. Stine som bare roper «natta», som irriterer seg over rot og lyd.. Samme her. Her legger både jeg og får ungene om begge er hjemme. Om en av oss er borte er den med på FaceTime så langt det lar seg gjøre 😂 Noen vil kanskje syns vi gjør oss selv en bjørnetjeneste, men vi liker denne avslutninga på dagen alle sammen. En av oss leser og den andre synger. Så snakker vi litt om dagen som har vært. Ungene er 8 og 12 år, og syns det er kjempekoselig at vi gjør det slik. 12 åringen vil til og med ha det på samme måte selv om han har kompiser på besøk, jeg hadde trodd at det kanskje begynte å bli flaut, men det har det ihvertfall ikke enda. Så for meg er det helt rart at mor ikke er innom med kos engang ved leggetid. 6 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 14. juni 2022 #12166 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (10 minutter siden): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibrimyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes syns i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Jeg har ca halvparten av den diagnoselista og får gjort 1/4 av det hun gjør Ila en dag. Men jeg bruker veldig mye tid og energi på ungene mine, så heller det enn å sortere i alle skap og skuffer 2 ganger til dagen 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 14. juni 2022 #12167 Del Skrevet 14. juni 2022 Heahea1 skrev (6 minutter siden): Jeg har ca halvparten av den diagnoselista og får gjort 1/4 av det hun gjør Ila en dag. Men jeg bruker veldig mye tid og energi på ungene mine, så heller det enn å sortere i alle skap og skuffer 2 ganger til dagen 😂 Tenk så kjipt når man dør og istedenfor at presten sier "hun var varm med alle rundt seg, raus med kjærlighet og satt alltid barna først" Så sier han "hun var flink til å rydder skuffer. Og dro aldri på sykehuset med flasset neglelakk. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 14. juni 2022 #12168 Del Skrevet 14. juni 2022 Selv etter koselig sommeravslutning i går, så velger hun å fokusere på det negative og «alt» som gikk galt. Sminken var dumt, håret var dumt, og i tillegg mista hun en skål med øredobber på gulvet. Altså, hvor gikk alt galt? Kun fokus på seg selv, hvor dårlig dagen har vært for henne, og har milelange avhandlinger om seg selv. Hjelper ikke å si at hun reiser seg og velger å fokuserer på det positive, når det hver eneste dag er klaging over smerter, sykdom, rot, et ork med henting av barn, feil garnnøste, dårlig lege, dårlig kundeservice her og der, nye diagnoser, dårlig søvn osv osv. Sover dårlig, fordi kroppen er nedkjørt. Altså, kanskje du sover dårlig fordi du ikke har god døgnrytme, aldri beveger deg ute i frisk luft, drikker flere liter med koffeinholdige drikker hver eneste dag, bare fokuserer på det negative osv. Sliter selv med søvn og vet at disse tingene ikke alltid hjelper for alle. Jeg har prøvd det meste, men sovet fortsatt dårlig. Men det blir i alle fall ikke bedre av alle disse tingene ovenfor. Som med alt annet, hun gjør ingen innsatts for å bedre egen helse og egen livskvalitet. Blir sur for at de i huset har forsovet seg. Hva med å ta litt ansvar som mamma da. Greit å lære de eldste til å ta ansvar selv også, men det går ann å hjelpe litt på veien. Ser på hele henne at hu er muggen for å ha måtte kjørt de på skole og barnehage. Alt som ikke tjener henne selv er et ork. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 14. juni 2022 #12169 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (24 minutter siden): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Ikke glem at hun tross alt også har clusterhodepine. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 14. juni 2022 #12170 Del Skrevet 14. juni 2022 11 hours ago, Pakketråd said: Ja, snakker ihvertfall med venninnen. Har ikke skjedd noe spesielt etter hva jeg har skjønt, annet enn at Mor Spania er viktigere og venninnen i Larvik bare ble fadet ut. Svarer ikke på sms eller telefon etter hva jeg skjønte. Kun sporadiske enveis svar på Snap. Hun kan svare flere hundre fremmede følgere hver dag, men ikke en god venninne som har stilt opp alt hun kan for henne.🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 14. juni 2022 #12171 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (57 minutter siden): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Kronisk forstoppa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 14. juni 2022 #12172 Del Skrevet 14. juni 2022 Just now, Flettfrid said: Kronisk forstoppa Hun har også hjerteproblemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 14. juni 2022 #12173 Del Skrevet 14. juni 2022 Flettfrid skrev (Akkurat nå): Kronisk forstoppa True ! Fort gjort at det går i surr når jeg skal holde styr på så mange løgner. Selv om det ikke er mine egne 🤭🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 14. juni 2022 #12174 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (1 time siden): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Og fatigue. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 14. juni 2022 #12175 Del Skrevet 14. juni 2022 Pusemusen skrev (3 timer siden): Lurer på om hun fortsatt hadde fått den ketaminbehandlinga hvis legen eller sykepleieren hadde sett den daglige hoppinga/dansingen og headbangingen hun driver med. Hun har neimen ikke mye vondt i den kroppen!!!! Blir så provosert av sånne folk og irritert på meg selv for at jeg gidder å følge henne. Men MÅ jo bare 🤮 Logisk... vil ikke ha sterke smertestillende men eksperimentell behandling pumpet rett i årene går bra 🙈 Presterer å legge ut bilde mens hu ligger på benken klar til å få veneflon... herregud for et menneske 🆘️ 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 14. juni 2022 #12176 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (14 minutter siden): True ! Fort gjort at det går i surr når jeg skal holde styr på så mange løgner. Selv om det ikke er mine egne 🤭🤪 Karpa-etelleranna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 14. juni 2022 #12177 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøken_ida skrev (Akkurat nå): Karpa-etelleranna? Sto der det, lista var så lang at jeg datt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 14. juni 2022 #12178 Del Skrevet 14. juni 2022 Babyyoda skrev (1 time siden): Okei, har notert meg plagene og diagnosene hun har hevdet hun har siden i vinter. [ ] Sliter med muskulaturen i nakken [ ] Migrene [ ] Stramme og betente muskler [ ] HS [ ] Prolaps [ ] Nervesmerter i magen [ ] ME [ ] Hull i lungen [ ] Ptsd [ ] Sosial angst [ ] Ocd [ ] IBS [ ] Karpatunell syndrom [ ] Fibromyalgi [ ] Byller i lysken [ ] Endometriose Hun må jo være et medisinsk mirakel. Som kan plante,shoppe,headbange,bruke en time på badet, ha overskudd til å rydde samme skuff 10 ganger på rad? Det her har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes synd i de rundt henne. Hun er jo en stor vits. Bløffmaker! Som mor gjør det fysisk vondt å se hvordan hun neglisjerer barna sine. Jeg venter på nok en operasjon av ryggen. Klarer knapt stå oppreist. I kveld er det en stor skoleavsluttning for avgangselever. Tror barna hadde blitt veldig skuffet om jeg brukte opp det lille jeg klarer mobilisere av krefter på å sortere klesskapet mitt. For så å ikke ha ork til å se showet de har jobbet med i månedsvis. Alt hun lyver om - dette ser vel familie, "venner" også? Tør ikke de eldste eller A å si noe? Tror jeg hadde konfrontert mannen altså, om han vlogget offentlig om en hel haug sykdommer han ikke har 🤯 Smerter etter fjerning av livmor har du glemt. Verste legene hadde hørt om noensinne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 14. juni 2022 #12179 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøken_ida skrev (Akkurat nå): Smerter etter fjerning av livmor har du glemt. Verste legene hadde hørt om noensinne. Eller det var kanskje nervesmertene som kom etter at de gjorde feil det? Klarer ikke henge med jeg. 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 14. juni 2022 #12180 Del Skrevet 14. juni 2022 "Spasmene" hun fikk akutt en kveld i magen da hun og mannen skulle kose seg med yatzy da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå