Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Altså…hva med å bare være sammen med sønnen sin? Får helt vondt inni meg. Er også bevist nå at det er skadelig for barn når foreldre kommuniserer inn i mobiltelefonen når man er sammen (eks går tur med barn i barnevogn og ser på mobilen i stedet for kontakt med ungen). Og når han spør «hvem snakker du med?» Altså…at hun ikke ser det selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vilja1892 skrev (9 timer siden):

Skrev til henne i forrige uke, skrev en litt krass melding om at nå må hun ta seg sammen.  At jeg er fra Brumunddal å at folk får med seg hvordan hun holder på, pluss mye mere. Hadde jeg mottatt en slik melding jeg skrev til Stine så hadde det gjort noe med meg. Jeg hadde begynt å tenke over hva er det jeg holder på med. At det er jo flere som har sagt det samme. Kanskje jeg skal gjøre en endring med livet mitt. Jeg hadde også kanskje blitt litt lei meg over at andre påpeker og ser hvor fucked up jeg hadde holdt på.  

Men Stine?? Neida, hun bare blokkerte , 5 minutter etterpå hoppet og danset hun. Like blid og fornøyd. Det er greit at man ikke skal bry seg om hva andre sier, men når så mange påpeker at Stine, nå må du skjerpe deg. Du driter deg faktisk ut så burde det kanskje gå opp et lys. Nei hun får da bare holde på. Folk her i nærmiljøet bare rister på hode. Ser hvordan den falske fasaden opprettholdes, løgner på løgner serveres, mister venner/venninner som prøver å si noe imot henne. Som jeg å flere har sagt før. Vi vet godt hvem Frøken Knutsen er å hun har bare blitt sykere jo nærmere hun tror erstatningen kommer.  Det er noen som sa en gang, hver hyggelig mot de du møter på vei opp, for de møter du den dagen det går nedover igjen. Det blir kjedelig for fru Knutsen når korthuset faller, ingen erstatning , folk får til slutt med seg hvordan hun er, snapfamilien forsvinner, og mannen går fra henne til slutt. 

Ble blokkert selv, fortalte hvordan en sønn eller flere sønner ønsker å bli sett av sin mamma og at hun må slutte å filme ungene

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld når hun planla dagen der sønnen har fri fra barnehagen fremsto hun som en bestemor/dagmamma som skulle passe barnet. Hun virker usikker i rollen som mamma og man kan skjønne hvorfor pappa har hovedansvar… Stine er så svak og stakkarslig på det viktige i livet.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ække noe sydame assa ! 
Men inners inne er hu veldig fornøyd med den bamSen! Drahjelp om skryt🤮

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (23 minutter siden):

Ække noe sydame assa ! 
Men inners inne er hu veldig fornøyd med den bamSen! Drahjelp om skryt🤮

Kun ute etter skryt, latterlig 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniflipper skrev (20 timer siden):

Noen som faktisk har sendt mail til uretusjert, å sagt at dere ønsker klær derfra, men nekter pga S fronter? 
for det kjenner jeg at jeg veldig gjerne skulle gjort! 
hva har de evt svart- om dere har fått svar? 

Jeg skal gjøre det å sjekke om de svarer 😉 Send i vei, jo flere jo bedre! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk å være overrasket over at det er koselig å være hjemme en dag med eget barn og at det gikk så bra. Altså!

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (7 minutter siden):

Tenk å være overrasket over at det er koselig å være hjemme en dag med eget barn og at det gikk så bra. Altså!

Det er helt utrolig! Men ikke overasket når hun sa forrige gang hun hadde han alene pga at han var syk "han er egentlig en fin fyr! 

Hun kjenner ikke sitt eget barn og snakker som om det skulle vært et barn hun passet for første gang. 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (16 minutter siden):

Kanskje hun skulle forsøkt å tilbringe mer sånn kvalitetstid med familien fremfor å se seg selv gjennom speil og telefon, så hadde hun sett hva hun er så heldig å ha i livet sitt. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligfortilet skrev (11 minutter siden):

Det er helt utrolig! Men ikke overasket når hun sa forrige gang hun hadde han alene pga at han var syk "han er egentlig en fin fyr! 

Hun kjenner ikke sitt eget barn og snakker som om det skulle vært et barn hun passet for første gang. 

Det har jeg ikke fått med meg at hun har sagt. Uff, så forferdelig  trist!
Ja, og hun snakker som om hun er årets mamma som har vært hjemme en dag med sønnen sin og funnet på en aktivitet. Det er ganske vanlig å reise ut på ting, drive med aktiviteter hjemme sammen, stå opp sammen, tilbringe tid sammen. Men ingenting forundrer meg med henne lenger. Hun hadde tross alt ikke tid til å være med ungen på hans første fotballtrening, fordi hun skulle rydde oppvaskmaskina og snappe så.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (12 minutter siden):

Det har jeg ikke fått med meg at hun har sagt. Uff, så forferdelig  trist!
Ja, og hun snakker som om hun er årets mamma som har vært hjemme en dag med sønnen sin og funnet på en aktivitet. Det er ganske vanlig å reise ut på ting, drive med aktiviteter hjemme sammen, stå opp sammen, tilbringe tid sammen. Men ingenting forundrer meg med henne lenger. Hun hadde tross alt ikke tid til å være med ungen på hans første fotballtrening, fordi hun skulle rydde oppvaskmaskina og snappe så.

Ikke årets mamma i min bok ihvertfall, sønnen ville i parken i dag, men ble heller shopping med mor… Vet ikke hvem av de som ville lage bamse, men mor gjorde jo alt, sønn var ikke delaktig i noe.. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker som om dette er et barn hun har passet på for første gang 😧 så guffent å være vitne til 😥

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så kreativ. Og flink til mye hun gjør. Sikkert mange steder hun kunne jobbet og bidratt litt? Ser jo ut som hun trives med det?

Hadde hun bare vært seg selv 100%, uten løgner og det å være falsk..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg for første gang på flere mnd’r sett på snap’n hennes, da jeg har ei venninne som følger.. Selv har jeg heldigvis blitt blokkert fra sirkus Brumunddal! Tenk om hun kunne latt sønnen sin få sy den bamsen!! At alt ska vara så jævla «perfekt» i hennes verden! Bamsen hadde blitt så mye finere om den var laget av barnehender 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så sa hun da hun var på vei ut av huset, på vei til butikken, at det var litt av en prøvelse med sønnen rundt seg, det kom mange gloser som hun klarte å holde inni seg…

Er nok mere behagelig for Stine å sitte hjemme å sy bamse mens ungen aktiviserer seg selv (for det var hun som gjorde alt, må jo være perfekt) enn å være en dag ute med sønnen. For en 5-åring så ville nok en dag ute vært å foretrekke.

Glemmer aldri da hun filmet i skikkelig raseri over at hun måtte ut å hente en av de eldste sønnene for noen uker siden; reiv med seg en godteripose og slengte den på biltaket sånn at den ramlet ned. Reiv den opp fra bakken og heiv den i bilen, du kunne se at hun virkelig kokte over. Det ansiktsutrykket hun hadde da….den mimikken. Ikke mye søt og stakkarslig da akkurat 

Hun har valgt å få 3 barn, og med barn så følger det forpliktelser og oppfølging. Uansett hvor sliten man er selv. Er man for syk til å følge opp barn så bør man avstå fra å få barn. Eller man stopper opp etter ett barn. Nå mener jeg ikke sykdom som inntreffer senere i livet, etter at man har fått barn, det kan skje alle. Men sånn som i Stines tilfelle som er så preget av oppveksten og har vært (ifg henne selv) preget og slitt fysisk i alle de år så bør man ta ei seriøs vurdering på om man har fysisk og psykisk kapasitet til å få barn og gi de barna den oppfølgingen barn behøver. Uten å være avhengig av en partner til å ta seg av barna. Barn er ikke katter…..

Innlegget er ryddet for persondebatt og sitering av slettet innhold.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 17
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe og nikker i dag. Blomsterhandling og pengene flyr. Til frisør og ødelegge litt mer av tjafsehåret straks, først danse litt på kjøkkenet... såå spesiell dans og musikksmak vettu. Så blir det vel mageplask og smerteanfall i kveld når familien er hjemme med henne. Hun er frisk så lenge alt handler om henne... meg meg meg 🆘

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EllaSays skrev (1 minutt siden):

Stakkars den frisøren hvis Frua ikke får timen i dag 😎😂

Stakkars  fammen å🙈

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (35 minutter siden):

Stakkars  fammen å🙈

Aller mest synd på dronninga selv.. Du kan tenke deg deeeen nedturen hun får om hun ikke blir fikset på håret ila helgen. Kommer jo til å være sengeliggende med migreneanfall og besvimelse flere dager. ……….

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ironiske er jo at historien til Stine er veldig lik det vi ser utfolde seg nå. Bare at A er faren, O er lille Stine og Stine er sin egen mor…

• Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...