Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
EllaSays skrev (1 minutt siden):

Er det noen som vet om denne venninna fra Larvik har kontakt med Stine lenger? Er det fakta at hun er bytta ut, eller er det gjetting? 

Og - hvorfor bytte ut, må det være enten eller? Hvorfor ikke ha kontakt med begge? Skal generelt mye til for å bryte et vennskap men akkurat med Stine så virker hun litt som den typen som prøver å spise deg opp, idoliserer og er veldig intens (noe som er ekstremt slitsomt for den andre parten og nok til ikke å opprettholde kontakten) eller hun dropper dem når hun er ute av idoliseringsfasen og oppdager at de er vanlige mennesker?

Tror det ville vært en 24/7 jobb å være venninne med henne

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
3 hours ago, Egentlig-grei said:

Det husker jeg og. Det «rotete» rommet til minsten var jo helt strøkent sammenlignet med rommene til mine barn, selv etter vi har ryddet og shinet. Og hun kaller gutten skrotnisse. 💔

Husker jeg også. En skrotnisse liksom. Det var ikke en gang rotete, bare litt leker på gulvet, som er NORMALT.

Skrevet

Jeg kjøper ikke noe fra Uretusjert,så lenge den dama reklamerer derfra.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
49 minutter siden, Nana said:

Og - hvorfor bytte ut, må det være enten eller? Hvorfor ikke ha kontakt med begge? Skal generelt mye til for å bryte et vennskap men akkurat med Stine så virker hun litt som den typen som prøver å spise deg opp, idoliserer og er veldig intens (noe som er ekstremt slitsomt for den andre parten og nok til ikke å opprettholde kontakten) eller hun dropper dem når hun er ute av idoliseringsfasen og oppdager at de er vanlige mennesker?

Tror det ville vært en 24/7 jobb å være venninne med henne

Hun skal rundlure folk. Og når de ikke gir like mye som de gjorde i starten, så er det noen nye som skal utnyttes. 

Gjest Chroma
Skrevet
Minmi93 skrev (5 timer siden):

Hun filmet han også stående i dusjen naken. Hun filmet føttene og beinene opp til rett under underlivet. Hun har også fått han med helt naken på snap da han løp naken i bakgrunnen. Det var etter kveldsstellet.

Burde vært straffbart. 

Skrevet

Dette er sånn hun alltid har holdt på: vært SÅ bestevenn, og plutselig HATER hun vedkommende. Snakker dritt og utleverer, og det er akkurat dette vi som kjenner henne prøver å advare mot! Hun har aldri gjort én ting av godhet, alt hun har foretatt seg er med baktanker om at hun får noe godt tilbake. Alltid!

• Liker 9
  • Nyttig 6
Gjest BethD
Skrevet

Kan dere som forsvarer henne bare holde kjeft? Slutte å si man ikke skal diskutere en offentlig person som legger ut BULLSHIT på en offentlig kanal? Er dere helt på tur eller? Hun gjør narr av alle som sliter. 

Skrevet
Hvemerdu skrev (22 minutter siden):

Dette er sånn hun alltid har holdt på: vært SÅ bestevenn, og plutselig HATER hun vedkommende. Snakker dritt og utleverer, og det er akkurat dette vi som kjenner henne prøver å advare mot! Hun har aldri gjort én ting av godhet, alt hun har foretatt seg er med baktanker om at hun får noe godt tilbake. Alltid!

Ja, lurer på hvordan det går med han hun inviterte i bursdagen sin? Vi hører vel ikke mer om han. Han som var et så godt menneske, alltid blid og hjelpsom og glad i ungene hennes. Det tok brått slutt gitt. 

• Liker 6
Gjest Polarpuma
Skrevet

Ser folk skriver her at hun igjen sier at hun har hull i lungen. Stemmer dette? For et år siden var dette “hullet” grodd igjen. 

Skrevet
non_stop skrev (37 minutter siden):

Ja, lurer på hvordan det går med han hun inviterte i bursdagen sin? Vi hører vel ikke mer om han. Han som var et så godt menneske, alltid blid og hjelpsom og glad i ungene hennes. Det tok brått slutt gitt. 

Bare fjas, som alt annet hun holder på med!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kalle sønnen skrotnisse fordi han hadde leker på rommet sitt, og måten hun ellers behandler familien på, tom for energi når det handler om dem, prioriterer andre ting og mobilen sin foran dem, om hun er klar over det eller ikke, det er en form for omsorgssvikt det hun holder på med. At de har mat, klær, og slike behov dekket, gjør ikke opp for hvordan de blir skubbet bort og oversett.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Hvitstrietapet skrev (31 minutter siden):

Kalle sønnen skrotnisse fordi han hadde leker på rommet sitt, og måten hun ellers behandler familien på, tom for energi når det handler om dem, prioriterer andre ting og mobilen sin foran dem, om hun er klar over det eller ikke, det er en form for omsorgssvikt det hun holder på med. At de har mat, klær, og slike behov dekket, gjør ikke opp for hvordan de blir skubbet bort og oversett.

I dag er hun høy og full i energi der hun viser frem klær, fy f hun kunne ha dratt seg ut på jobb slik som vanlige friske folk gjør.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg innrømmer gjerne at jeg for ei stund siden likte veldig godt en kjole hun reklamerte for fra Uretusjert, men jeg kjøper konsekvent ikke noe derifra så lenge Stine er frontfigur for det de selger, så jeg googlet kjolen og kjøpte den på zalando. Sparte noen hundre kroner på det også gjorde jeg 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
lailouna skrev (52 minutter siden):

I dag er hun høy og full i energi der hun viser frem klær, fy f hun kunne ha dratt seg ut på jobb slik som vanlige friske folk gjør.

Amen!!!!!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
skruf skrev (8 minutter siden):

Jeg innrømmer gjerne at jeg for ei stund siden likte veldig godt en kjole hun reklamerte for fra Uretusjert, men jeg kjøper konsekvent ikke noe derifra så lenge Stine er frontfigur for det de selger, så jeg googlet kjolen og kjøpte den på zalando. Sparte noen hundre kroner på det også gjorde jeg 

Kjøper heller ingenting så lenge Stine er frontfigur! 

Formen sank brått når familien kom hjem pga at hun gikk ut for hardt. Hva ialledager gikk hun ut for hardt med? Skifte tøy? Snakke til seg selv gjør hun jo hele tiden. Har vel ikke energi til å være mamma på utflukt med lillemann i morgen nå da pga klesskift og redigering av en video. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Utroligfortilet skrev (2 minutter siden):

Kjøper heller ingenting så lenge Stine er frontfigur! 

Formen sank brått når familien kom hjem pga at hun gikk ut for hardt. Hva ialledager gikk hun ut for hardt med? Skifte tøy? Snakke til seg selv gjør hun jo hele tiden. Har vel ikke energi til å være mamma på utflukt med lillemann i morgen nå da pga klesskift og redigering av en video. 

Og så sitte og klage på snap om at hun må hente sønnen på jobb. Pluss å prøve og hylle seg selv litt sånn halvveis i skjul fordi hun er så supermum som stiller opp på så kort varsel. Hun snakker som om barna er noen andre sine. Sukking, diverse ansiktsuttrykk + det hun sier - til sammen så virker det som at hun gjør en oppofrende tjeneste for en fremmed.

Håper ikke sønnen(e) følger henne og ser det der. 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
EllaSays skrev (4 timer siden):

Er det noen som vet om denne venninna fra Larvik har kontakt med Stine lenger? Er det fakta at hun er bytta ut, eller er det gjetting? 

Det er ikke gjetting. 😊

• Liker 5
Skrevet

Viktig å presisere at hun er i såååå dårlig form etter å ha jabbet på insta i en halvtime, kroppen er virkelig ikke på lag osv... For så å sette igang med harrymusikken og dans,hopp og sprett, hun glemte kanskje at hun hadde sagt at hun var så i ulage....🤷‍♀️🤦‍♀️ Er blokket på snap etter at jeg avslørte en løgn og sa ifra🤪 Men hun "titter jo innom gjengen sin på insta" fordi hun fikk sååå mange koselige mld🙈🙄 Orker virkelig ikke ho der🤦‍♀️😂

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
Pakketråd skrev (47 minutter siden):

Det er ikke gjetting. 😊

Takk. Leit. 

Skrevet

Altså, hun må jo ha brukt ganske store summer på klær nå. Uansett om hun får halv pris, så er det en del tusenlapper. Regner ikke med at alle som reklamerer for/fronter og har rabattkoder på uretusjert får alle klærne gratis. Og å syte for at hun må hente sønnen på jobb? Altså, vær glad for, støtt og ros sønnen din som faktisk jobber! Det går ikke en eneste dag uten at hun klager. Og så klart blir formen dårlig når det er fridag med sønnen i morgen. Det slår jo aldri feil. 
Jeg er langt ifra perfekt hverken som menneske eller mamma. Men jeg himler aldri med øya til sønnen min, jeg viser han ikke at jeg syns det er litt småkjedelig å kjøre småbiler på time nummer to, jeg prioriterer heller energien min på sønnen min enn å rydde i skuffer og skap. Jeg finner glede i å se at sønnen min har det gøy, selv om jeg ikke i utgangspunktet syns det er kjempe gøy å leke i sandkassa. Alt hun må gjøre for andre, til og med egne barn, er et ork og tapper henne for energi. Fy flate, for et menneske. 

• Liker 5
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...