Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Vilja1892
Tsk skrev (24 minutter siden):

Hva er vitsen med å trykke Stine ned, jeg er ikke enig i alle hennes valg og uttalelser  og jeg har selv mye av det hun sier hun har av sykdommer  . Men uansett  om det er fake mye av det hun sier .....hvorfor mase om og om igjen om det samme.  Hun har sikkert lest det meste av det som blir skrevet,  det jeg lurer er hva dere vil oppnå??? Jeg tenner sikkert et bål nå, men HVORFOR?  Er Stine mye verre enn mange her?

Jeg er IKKE Stine 😉

Det er mange som blir provosert av måten hun holder på. Det er bare løgn og tull for å oppnå erstatning. Vet godt hvem fru Knutsen er. Så det hun fremstiller på skjermen er ikke det riktige bilde. Lyver på seg det meste , er ufør , kan ikke jobbe, men hu skal ha møter, lage avtaler , få spons osv.  Hun klarer fint å jobbe om hun vil! Så er det svindelen med Vipps å de bamsesmykkene.  Frøken Knutsen er ikke helt i vater , det finner de som ikke danser etter hennes takt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vilja1892 skrev (5 minutter siden):

Det er mange som blir provosert av måten hun holder på. Det er bare løgn og tull for å oppnå erstatning. Vet godt hvem fru Knutsen er. Så det hun fremstiller på skjermen er ikke det riktige bilde. Lyver på seg det meste , er ufør , kan ikke jobbe, men hu skal ha møter, lage avtaler , få spons osv.  Hun klarer fint å jobbe om hun vil! Så er det svindelen med Vipps å de bamsesmykkene.  Frøken Knutsen er ikke helt i vater , det finner de som ikke danser etter hennes takt ut. 

Hva mener du egentlig? Blir litt nysgjerrig. Og hvilken svindel? 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (14 minutter siden):

Skjønner den, MEN blir hu bedre av nedraking her? Dama er som hun er...verst for henne.  Bedre å overse henne. Det som skjer med alle kommentarer er at hun  vokser i sitt selvbilde med flere følgere, dermed en bjørnetjeneste 😉Akkurat som hun vil 

Endret av Tsk
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrollet gjennom feeden hennes på IG i morges, og for bare 2 år siden, 19 mai som er dagen da morgen døde så har hun lagt ut bilde av seg selv som baby sammen med moren med masse hjerter og hvor dypt hun er savnet 

Spol 2 år fremover ril 19 mai så er hun glad for at hun døde og at det er en befrielse at moren døde. 

Så etter erstatningskrav og sak mot kommunen så går hun fra å savne moren til å være glad for at hun døde.. 

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 timer siden):

Hva mener du egentlig? Blir litt nysgjerrig. Og hvilken svindel? 

Det står skrevet om det her i tråden, du må nesten bare lese deg opp. Alt for omfattende å begynne å forklare og skrive alt. Du kan evt Google Stine Knutsen + det du lurer på, da er sjansen stor for at du kommer rett til de aktuelle innleggene på forumet

Svindel var i allefall de bamsesmykkene hun solgte til forholdsvis høy pris. Disse bamsene får man kjøpt en haug av for noen kroner på Wish og eBay. Har sett mange selger de privat (billigere enn Stine), men Stine forsvarte prisen med at hennes bamse-smykker ble kjøpt inn hos en forhandler i Danmark, samme forhandleren som Bjørklund benytter seg av. Stine jobbet  for mange år siden i Bjørklund og påsto at hun fikk lov av Bjørklund til å kjøpe inn disse bamsene med sin tidligere ansattnummer/Bjørklund sin avtale. Dette var det jo ingen som trodde på, og noen kontaktet Bjørklund som avkreftet dette. Bjørklund skrev også i sitt tilsvar at de flere ganger prøvde å kontakte Stine uten å lykkes. Dette finner du bedre forklart lengre bak i tråden, også skjermdump fra Bjørklund sine svar. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (33 minutter siden):

Scrollet gjennom feeden hennes på IG i morges, og for bare 2 år siden, 19 mai som er dagen da morgen døde så har hun lagt ut bilde av seg selv som baby sammen med moren med masse hjerter og hvor dypt hun er savnet 

Spol 2 år fremover ril 19 mai så er hun glad for at hun døde og at det er en befrielse at moren døde. 

Så etter erstatningskrav og sak mot kommunen så går hun fra å savne moren til å være glad for at hun døde.. 

Hun håper nok at en rettsak snart er i vente og må derfor tenke seg ekstra nøye om om moren egentlig var så snill og savnet. Faren var velbesøkt før jul og i jula og påske , men nå mtp kommende rettsak passer det også bra å få et anstrengt forhold til han mtp at ting må komme henne tilgode mtp pengeerstatning. 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal ikke kommentere utseende, men hva skjer med øyenbrynene som blir større og tjukkere for hver dag? Liksom tegna på en cm på oversiden...🙈

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (2 minutter siden):

Man skal ikke kommentere utseende, men hva skjer med øyenbrynene som blir større og tjukkere for hver dag? Liksom tegna på en cm på oversiden...🙈

Ja hun møter seg selv i døra stadig vekk. Hun sier at folk må slutte å bruke filter og at alle er vakre som de er. Mens hun bruker sikkert en time på sminking og kitting foran speilet hver dag. Og jammen ble det ikke extentions i håret også. Men man er bra nok som man er 🤔🤔

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (1 time siden):

Ja hun møter seg selv i døra stadig vekk. Hun sier at folk må slutte å bruke filter og at alle er vakre som de er. Mens hun bruker sikkert en time på sminking og kitting foran speilet hver dag. Og jammen ble det ikke extentions i håret også. Men man er bra nok som man er 🤔🤔

Det fruen snakker om 24/7  gjelder ikke henne, det gjelder alle andre.  Hun motsier seg selv i hvertfall 9 av 10 tilfeller

Endret av Anneisabell
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Det står skrevet om det her i tråden, du må nesten bare lese deg opp. Alt for omfattende å begynne å forklare og skrive alt. Du kan evt Google Stine Knutsen + det du lurer på, da er sjansen stor for at du kommer rett til de aktuelle innleggene på forumet

Svindel var i allefall de bamsesmykkene hun solgte til forholdsvis høy pris. Disse bamsene får man kjøpt en haug av for noen kroner på Wish og eBay. Har sett mange selger de privat (billigere enn Stine), men Stine forsvarte prisen med at hennes bamse-smykker ble kjøpt inn hos en forhandler i Danmark, samme forhandleren som Bjørklund benytter seg av. Stine jobbet  for mange år siden i Bjørklund og påsto at hun fikk lov av Bjørklund til å kjøpe inn disse bamsene med sin tidligere ansattnummer/Bjørklund sin avtale. Dette var det jo ingen som trodde på, og noen kontaktet Bjørklund som avkreftet dette. Bjørklund skrev også i sitt tilsvar at de flere ganger prøvde å kontakte Stine uten å lykkes. Dette finner du bedre forklart lengre bak i tråden, også skjermdump fra Bjørklund sine svar. 

Tusen takk 😊 Litt av ei dame dette her da tydeligvis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Hvis det blir rettssak så kommer dette til å bli gjennomskuet lett. Forhåpentligvis kommer folk til å vitne også, om hvordan ting egentlig var. Så Frua kan nok vinke farvel til forventet millionerstatning 👋

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at Stine led under omsorgssvikt i barndommen, men mtp uttalelsene til/om moren for to år siden og nå så er det tydelig at hun svartmaler ting veldig nå etter at hun kjørte sak. Men; blir det rettsak så vil alt Stine har publisert og skrevet flere år tilbake i tid bli gjennomgått. Så det hjelper ikke å endre alt nå.

Blkr det rettssak så håper jeg også at faren blir innkallet som vitne og blir spurt om HVORFOR han brøt avtalen med BV og sendte Stine til mor og ikke noen andre da han skulle ut på jobb. Ifg Stine så bodde hun bl.a 9 mnd til en Sfo-ansatt, så vil tro det var andre muligheter enn hos moren de ukene far var ute på jobb. Eller; hvorfor tok han seg ikke en jobb på land, en 8-16 jobb? Var pengene viktigere? 

edit; etter min mening er far like skyldig som så på og lot det skje, og som overlot Stine til moren når han var fullstendig klar over hjemmesituasjonen. Hvorfor klandrer ikke Stine faren sin som la til rette for omsorgssvikten? 

Endret av skruf
  • Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (1 time siden):

Det er ingen tvil om at Stine led under omsorgssvikt i barndommen, men mtp uttalelsene til/om moren for to år siden og nå så er det tydelig at hun svartmaler ting veldig nå etter at hun kjørte sak. Men; blir det rettsak så vil alt Stine har publisert og skrevet flere år tilbake i tid bli gjennomgått. Så det hjelper ikke å endre alt nå.

Blkr det rettssak så håper jeg også at faren blir innkallet som vitne og blir spurt om HVORFOR han brøt avtalen med BV og sendte Stine til mor og ikke noen andre da han skulle ut på jobb. Ifg Stine så bodde hun bl.a 9 mnd til en Sfo-ansatt, så vil tro det var andre muligheter enn hos moren de ukene far var ute på jobb. Eller; hvorfor tok han seg ikke en jobb på land, en 8-16 jobb? Var pengene viktigere? 

edit; etter min mening er far like skyldig som så på og lot det skje, og som overlot Stine til moren når han var fullstendig klar over hjemmesituasjonen. Hvorfor klandrer ikke Stine faren sin som la til rette for omsorgssvikten? 

Jeg lurer på om ikke det stod i intervjuet (ett av de hvis hun har hatt flere), at faren hadde sendt henvendelse til kommunen eller barnevernet flere ganger for å få hjelp til å få jobb på land - men fikk til svar at dette (naturlig nok) ikke var kommunens ansvar. Det stod i sakspapirene som det ble referert til i intervjuet (er link til det tidligere i tråden). 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (4 timer siden):

Og ikke glem at hun for mange år siden hadde så komplekser for smilet sitt at hun måtte fikse på tennene sine for mange tusen kroner🤷‍♀️

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.A.m.a skrev (3 timer siden):

Og ikke glem at hun for mange år siden hadde så komplekser for smilet sitt at hun måtte fikse på tennene sine for mange tusen kroner🤷‍♀️

Hadde ikke hun TOO behandling? Pga tannlegeskrekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lenge siden hun ønsket å gå til spesialtannlege for de med ekstrem tannlegeskrekk. Hun sa da at hun ikke klarer å åpne munnen for en tannlege på grunn av overgrep i barndommen. 
Dette hadde jeg trodd på hadde det ikke vært for at hun tidligere har sagt at hun betalte 56000 for nye tenner. En stor inngripen i munnen. 
På grunn av slike motstridende ting hun sier har jeg en utfordring med å tro på noe av det hun sier. For meg virker det som om hun bare vil ha oppmerksomhet. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk ser handlegalskapen med blomster nå, hvis det skulle dukke opp en spleis etterhvert…. Rett og slett galskap, enorme summer på sesongblomster!! 😳

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cranberries skrev (51 minutter siden):

Det er ikke lenge siden hun ønsket å gå til spesialtannlege for de med ekstrem tannlegeskrekk. Hun sa da at hun ikke klarer å åpne munnen for en tannlege på grunn av overgrep i barndommen. 
Dette hadde jeg trodd på hadde det ikke vært for at hun tidligere har sagt at hun betalte 56000 for nye tenner. En stor inngripen i munnen. 
På grunn av slike motstridende ting hun sier har jeg en utfordring med å tro på noe av det hun sier. For meg virker det som om hun bare vil ha oppmerksomhet. 

Det var vel etter behandling av tannlegeskrekk at hun klarte å fikse tennene og betalte mye for det? Vellykket tannlegeskrekk-behandling 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 minutt siden):

Det var vel etter behandling av tannlegeskrekk at hun klarte å fikse tennene og betalte mye for det? Vellykket tannlegeskrekk-behandling 

Hu snakket om at hun fikk TOO behandling for ca 6-9 mnd siden, husker ikke helt. Mens hun fikset tennene sine når hun var gift med pappaen til de to eldste. Arrester meg om jeg husker feil🥴🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...