Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

FrkZ skrev (25 minutter siden):

Det smerteplasteret skaper større avhengighet. Ikke bra i det hele tatt. 

Helt riktig!

FrkZ skrev (23 minutter siden):

Helt vilt hvor mange diagnoser hun misbruker. Er et hån mot de som faktisk lider av dette. 

Jeg kjenner jeg får direkte vondt i kroppen av mennesker som FAKTISK lider av disse diagnosene hun setter på seg selv. Et hån, helt enig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemor1982 skrev (9 minutter siden):

Skjønner ikke at hun vil dra så langt bort heller jeg da hun er sååå dårlig og sååå sliten og sååå mye smerter... da har man det vel best hjemme 🤕 Orker man tilnærmet ingenting, så er vel kanskje ikke en Sydentur det man bør begi seg ut på

Det er vel nettopp da enda flere vil få øynene opp for hva hun egentlig holder på med. Når hun endelig sitter ALENE på det flyet. Hun med så alvorlig sosial angst………..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt annen kost enn godteri, lyst brød , pizza og energidrikk kan også hjelpe kroppen til å få mer energi. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (2 timer siden):

Tror Stine at det kun er piller som kan føre til avhengighet? Har hun glemt smerteplasteret sitt, som er et narkotisk stoff (altså A-prep)..?

Helt utrolig!

Tenkte akkurat det samme! 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig/trist å se hun og minstesønnen ha samtale via telefonen 😳😳 altså de ser i kameraet på telefonen når de snakker til hvernadre 😔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke at hun vil dra så langt bort heller jeg da hun er sååå dårlig og sååå sliten og sååå mye smerter... da har man det vel best hjemme 🤕 Orker man tilnærmet ingenting, så er vel kanskje ikke en Sydentur det man bør begi seg ut på

Om man lever med en kronisk sykdom så kan man ikke planlegge ferier etter kroppen men gjøre det beste ut av det når man først er på ferie. Det er viktig med miljøforandring, få se noe annet en husets fire vegger, nærmiljøet eller å få oppleve en annen «luft» og temperatur -få nye opplevelser. Man har ikke andre ønsker og behov en relativt friske folk når er plaget med sykdom. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (1 time siden):

Om man lever med en kronisk sykdom så kan man ikke planlegge ferier etter kroppen men gjøre det beste ut av det når man først er på ferie. Det er viktig med miljøforandring, få se noe annet en husets fire vegger, nærmiljøet eller å få oppleve en annen «luft» og temperatur -få nye opplevelser. Man har ikke andre ønsker og behov en relativt friske folk når er plaget med sykdom. 

Jo det synes jeg! Er kronisk syk med sterk fibromyalgi, utmattelse og migrene og 30% ufør selv og kunne ikke ramle meg inn å ta en slik utenlandstur om jeg var så nedkjørt på alle fronter som Fru Knutsen hevder å være nå... 

Endret av Lillemor1982
Tilføyelse
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (4 minutter siden):

Jo det synes jeg! Er kronisk syk med sterk fibromyalgi, utmattelse og migrene og 30% ufør selv og kunne ikke ramle meg inn å ta en slik utenlandstur om jeg var så nedkjørt på alle fronter som Fru Knutsen hevder å være nå... 

Enig, Jeg må ta en ferie etter ferien med barn. Nå er de voksne... Og jeg har ikke vært på ferie på årevis. Når man ikke orker å komme seg i dusjen hver dag, eller sminke seg. Så er det ikke noe jeg planlegger.

MEN IGJEN. Alle er ikke like og jeg er enig om at man trenger annet en husets fire vegger, jeg har funnet interesser som å lytte på podcaser. Ta opp opp lesing.  Lære mer om ting på nett, de dagenen jeg er på "nett" Og har begynt på en bok..

Jeg TROR kanskje om Stine la fra seg mobilen. Og ikke var "på" for SoMe så vil hun ikke være så sliten. 

Jeg måtte gjøre det slik. Og jeg mistet jobber og "fame", men jeg fikk dedikere min bra-periode med barn. De er voksne, nå men  de sier at de med hånden på hjertet sitt at de følte ikke at det gikk utover dem. De så de på øynene mine. Smerter og livløse øyner. At jeg var stille og la meg etter dem/ eller før når de ble ungdommer. 

Og det var viktigst for meg. At ungenen aldri skulle føler dårlig samittighet eller skam for jeg ikke kunne være med på treninger og kamper. Jeg bakte, jeg var med. Og så jobbet jeg da de var på skolen. Så ble jeg sykmeldt. Og da hvilte jeg til 30 min før de kom hjem.  Luringene så at jeg aldri kom til å slutte å være med på alle fritidsarrangement ,bake kake og melde meld på vakt. 

Så de satt seg ned og sa om jeg ikke sluttet å leke supermamma overalt, så måtte de slutte å være med på aktiviteter og slutte og ha barn hjemme, på boller. Faren ble med på det meste og jeg holdt huset med hjemmelagete mat og boller.

De lærte empati og vil delte vil oppmellom faren og meg. Det var tungt og hard,,,Hun må kutte ut tin, Jeg har faktisk begynt å skrie en bok om livet med sykdom hos meg og alvorlige sykdom fikk. 

Jeg ser det er mye å ta av her. 

Litt synd at sønnen ikke kunne ha blått hår fordi du ikke likte det. 

Du kan slike valg. Du kan velge failien

• Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har spinka og spart for å betale advokaten sier hun ja..ikke lenge før det er noen som oppretter en spleis eller to for henne igjen tenker jeg.. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (9 minutter siden):

Hun har spinka og spart for å betale advokaten sier hun ja..ikke lenge før det er noen som oppretter en spleis eller to for henne igjen tenker jeg.. 

Jaggu godt gjort å spare når man shopper som henne og lever på uføre.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (19 minutter siden):

Jaggu godt gjort å spare når man shopper som henne og lever på uføre.

Tipper pappa betaler mesteparten av shoppingen. Hans måte å «gjøre opp» og holde datteren sin fornøyd. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Nå er ikke vi Stine heller😊 Så hva «jeg eller du» hadde gjort er egentlig ikke så viktig. Poenget er vi vet ikke på hvilken måte sykdom rammer andre en oss selv og hvilke valg man tar til tross for noe ikke er så mye vi kan synse så mye rundt, for noen kronisk syke som  føler seg syke konstant, så er ferie og hverdag det samme og for noen tar ikke kroppen ferie noen sinne og da prioritere man kanskje å ha det kroppslig leit på ferie men få ett psykisk påfyll. Er det jeg vil frem til. Jeg er kanskje på bena ett igjennomsnitt 3 timer hver dag pga kronisk sykdom, men planlegger allikevel ting og ferie. Så får jeg ta det som det kommer. Slike ting betyr så psykisk mye, å komme meg ut i noe «friske» folk driver med.  Eller så føler man seg totalt akterutseilt. Nå skal ikke jeg ha en konkurranse om hvem som er sykest men jeg vil bare få frem at man kan være ganske så  dårlig og allikevel reise steder fordi man ikke vet når neste mulighet byr seg eller for det ikke spiller noe rolle for det vil uansett ikke passe kroppen og dritt fysisk er det uansett eller smellen vil komme.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jobber med å utvide retten til fri rettshjelp - hun jobber med å påvirke Stortinget???? 🤔🤔 lurer veldig på hvordan og når hun gjør det………. 
veldig mye snakk om økonomi ifm advokat i kveld…….. virker nesten litt kalkulert……..

• Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (34 minutter siden):

Hun jobber med å utvide retten til fri rettshjelp - hun jobber med å påvirke Stortinget???? 🤔🤔 lurer veldig på hvordan og når hun gjør det………. 
veldig mye snakk om økonomi ifm advokat i kveld…….. virker nesten litt kalkulert……..

Enig , hun snakker ikke noe som helst om hvordan hun vil jobbe fremover for å endre systemet . Hun fisker etter spleis 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Supersusa skrev (På 29.4.2022 den 11.33):

Nei, det skjønner jeg, mulig innlegget mitt kom frem litt feil. Jeg kan bare snakke av egen erfaring, men etter to år på smertepoliklinikk, fikk jeg avslag på ytterligere rehabiliteringsopphold, på bakgrunn av at behandling på smertepoliklinikken ble regnet som en form for rehabilitering. 
Jeg har mye av de samme diagnosene som S (det er på bakgrunn av de at jeg begynte å følge henne). Synes det er rart at tilbudet varierer i så stor grad fra hvor man bor. 
Vet ikke om dette ble noe tydeligere 😅

Jeg lurer på 6-8 uker, aldri hørt om mer en 3-4. Har nettopp hatt 3 uker på Skogli Lillehammer pga fibromyalgi.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (8 timer siden):

Har hun sagt det nå nylig🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (16 minutter siden):

Har hun sagt det nå nylig🙈

I natt nå. 

Hun tok på seg samarbeid for å spare/fylle opp "advokatkassa" 🙄 

Droppet godteri,energidrikke,klær og sminke i ett halvår så er jeg sikker på den "advokatkassa" hadde økt med minst 4000 pr mnd. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (7 timer siden):

Hun gjør jo ikke det. Herregud det er så gjennomskuelig😂 Eneste årsak til foredraget om saken i går kveld var tigging etter bidrag / en ny spleis! 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...