Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hvorfor si at hu har bursdag om 3 dager om bursdagen hennes er noe hu gruer seg til? Det er jo ikke noe man nevner da, om man ikke vil ha masse sympati, morgenleveringer, blomster og gaver på døra da.. Får akkurat den oppmerksomheten hu er ute etter… 

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffeskål skrev (52 minutter siden):

Hvorfor si at hu har bursdag om 3 dager om bursdagen hennes er noe hu gruer seg til? Det er jo ikke noe man nevner da, om man ikke vil ha masse sympati, morgenleveringer, blomster og gaver på døra da.. Får akkurat den oppmerksomheten hu er ute etter… 

Så klart det er en baktanke med alle disse gangene hun nevner det

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (53 minutter siden):

Er fordi hun vil ha mye sympati og gaver ja! Snart førti år gammel, og holder på slik… har ikke ord..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (7 timer siden):

Det jeg reagerte på i den saken, var at det aldri ble nevnt noe om far sin rolle i saken? For dét tør hun ikke å si så mye om, ennå.. 

Du som vet det meste. Er alt bare jug.  Så nå sier hun at hun har hatt en hjævla barndom,  var mora Hennes så hjævli????. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (2 timer siden):

Er fordi hun vil ha mye sympati og gaver ja! Snart førti år gammel, og holder på slik… har ikke ord..

Er vel sikkert bare jug. Kanskje hun ikke hadde det vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brumundaline skrev (8 timer siden):

Ordforråd...temmelig ensformig å bruke ordet AMBIVALENT til alt😲😲

Synes sikkert det høres veldig fancy ut.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å sitte å si at hun har ikke hatt en bra bursdagsopplevelse på 37 år……..hva vil det få mannen og barna hennes til å føle når de hører hva hun sier? De har sikkert gjort alt i sin makt for at Stine skal ha en fin bursdag, særlig mannen hennes og de eldste sønnene. 

Jeg kan forstå at hun har hatt dårlige bursdager og minner fra barndommen, men i voksen alder så tror jeg de rundt henne har gjort det de kan for at dagen hennes skal bli bra. 

Det er heller ikke bare de rundt henne sitt ansvar at Stine skal ha en bra bursdag, men også Stine selv. Det er viktig å ikke gro fast i offer-rollen, men snu om på tankegangen og faktisk se og sette pris på alt det fine dine nærmeste gjør for deg for at du skal få en fin bursdag. 

Dette blir litt personlig, men; moren min har et vanskelig forhold til jul pga morfar var periodedranker, og hver julaften i hennes barndom endte i fyll og bråk. Faren min elsker jul, og selv om han vokste opp i trange kår så evnet farmor alltid å gjøre jula skikkelig fin sånn at han satt igjen med gode barndomsminner. Så da de giftet deg så var det Grinchen som møtte Gjertrud fra The Julekalender……og broren min og meg har vokst opp med gode minner og tradisjoner rundt jul. Takket være at mamma klarte å sette sine vanskelige minner tilside for å gi oss nettopp dette. Etterhvert så fikk hun også et bedre forhold til jul pga hun så jula gjennom øynene til oss barna. 

Jeg vet Stine har hatt en vond barndom, men når hun sitter å sier at hun har hatt 37 bursdager med dårlige minner så får jeg lyst til å si; Skjerp deg Stine og se alt det fine du har rundt deg, og se de fine guttene og mannen din som gjør alt for deg! Selv om du har hatt en pyton barndom så er du faktisk ganske så velsignet her i livet. Det er ikke alle som er gift med drømmemannen sin, som har tre flotte barn, et fint hjem, god økonomi og kan så og si handle det de har lyst på, som kan dra på ferieturer……og ikke minst; som får så mye omsorg fra de rundt seg som du gjør. Åpne litt øynene og kom deg ut av offermentaliteten. Du skal ikke glemme det du har vært igjennom, men det er viktig å ikke leve i fortiden. 

Endret av skruf
  • Liker 17
  • Hjerte 5
  • Nyttig 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun har aldri feira jul med mamma, og har ikke samme tankene knyttet til jul som til bursdag. 
Jeg mener å huske 10629 snapper om hvor tung jula var, hun pynter aldri til jul men litt i år og mye prat om alkohol og jul som påvirket hennes barndom🤔

• Liker 14
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at hun hadde begynt med musikkvideoer. Det var kleint på et helt nytt nivå!!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (10 minutter siden):

Tenk å sitte å si at hun har ikke hatt en bra bursdagsopplevelse på 37 år……..hva vil det få mannen og barna hennes til å føle når de hører hva hun sier? De har sikkert gjort alt i sin makt for at Stine skal ha en fin bursdag, særlig mannen hennes og de eldste sønnene. 

Jeg kan forstå at hun har hatt dårlige bursdager og minner fra barndommen, men i voksen alder så tror jeg de rundt henne har gjort det de kan for at dagen hennes skal bli bra. 

Det er heller ikke bare de rundt henne sitt ansvar at Stine skal ha en bra bursdag, men også Stine selv. Det er viktig å ikke gro fast i offer-rollen, men snu om på tankegangen og faktisk se og sette pris på alt det fine dine nærmeste gjør for deg for at du skal få en fin bursdag. 

Dette blir litt personlig, men; moren min har et vanskelig forhold til jul pga morfar var periodedranker, og hver julaften i hennes barndom endte i fyll og bråk. Faren min elsker jul, og selv om han vokste opp i trange kår så evnet farmor alltid å gjøre jula skikkelig fin sånn at han satt igjen med gode barndomsminner. Så da de giftet deg så var det Grinchen som møtt4 Gjertrud….og broren min og meg har vokst opp med gode minner og tradisjoner rundt jul. Takket være at mamma klarte å sette sine vanskelige minner tilside for å gi oss nettopp dette. Etterhvert så fikk hun også et bedre forhold til jul pga hun så jula gjennom øynene til oss barna. 

Jeg vet Stine har hatt en vond barndom, men når hun sitter å sier at hun har hatt 37 bursdager med dårlige minner så får jeg lyst til å si; Skjerp deg Stine og se alt det fine du har rundt deg, og se de fine guttene og mannen din som gjør alt for deg! Selv om du har hatt en pyton barndom så er du faktisk ganske så velsignet her i livet. Det er ikke alle som er gift med drømmemannen sin, som har tre flotte barn, et fint hjem, god økonomi og kan så og si handle det de har lyst på, som kan dra på ferieturer……og ikke minst; som får så mye omsorg fra de rundt seg som du gjør. Åpne litt øynene og kom deg ut av offermentaliteten. Du skal ikke glemme det du har vært igjennom, men det er viktig å ikke leve i fortiden. 

Veldig godt skrevet, husker i fjor da sa hun at hun hadde hatt en veldig fin bursdag ,bare tull det hun sier. Folk må slutte å mate henne med alskens ting og tang ,det er ikke synd i henne, Hun har alt hun trenger og mer til.

• Liker 17
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lailouna skrev (11 minutter siden):

Veldig godt skrevet, husker i fjor da sa hun at hun hadde hatt en veldig fin bursdag ,bare tull det hun sier. Folk må slutte å mate henne med alskens ting og tang ,det er ikke synd i henne, Hun har alt hun trenger og mer til.

Heahea1 skrev (21 minutter siden):

Hun sier hun har aldri feira jul med mamma, og har ikke samme tankene knyttet til jul som til bursdag. 
Jeg mener å huske 10629 snapper om hvor tung jula var, hun pynter aldri til jul men litt i år og mye prat om alkohol og jul som påvirket hennes barndom🤔

Dette viser at man aldri kan tro på det hun sier. Hun lyver så hun tror det selv, alt for å få oppmerksomhet angående sine traumer, sykdommer og symptomer 🆘️ Endrer forklaringer, framstiller ting slik hun vil for å få oppmerksomhet til seg selv. Helt sjukt 🆘

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (47 minutter siden):

Dette viser at man aldri kan tro på det hun sier. Hun lyver så hun tror det selv, alt for å få oppmerksomhet angående sine traumer, sykdommer og symptomer 🆘️ Endrer forklaringer, framstiller ting slik hun vil for å få oppmerksomhet til seg selv. Helt sjukt 🆘

Det er sjukt ja. Og det sjukeste er at det finnes så mange som tror på henne, føler sympati med henne, deler av sine opplevelser, gir henne gaver, og støtter henne uansett hva. Mens hun fortsetter manipulasjonen. Og eier ikke skrupler What so ever. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heahea1 skrev (1 time siden):

Igjen, så husker hun ikke hva hun har delt med følgerne sine. Det er det beste å holde seg til sannheten, for da husker hun hva hun har sagt.

Endret av Minmi93
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Dette skjer gang på gang. Og folk lar seg fortsatt lure av denne luringen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bursdag, hun sa vel at hun ikke hadde gode bursdagsminner fra barndommen, men var glad for det hun hadde i dag 🙄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som faktisk spør henne direkte når dere tar henne i usannheter? Jeg kan inne da det vil ødelegge for mine nære. Men jeg tenker dere som ikke kjenner til henne mer enn gjennom snap. Hadde vært greit å faktisk konfrontere henne!👍🏼 Men ender vel i blokkering…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (3 minutter siden):

Er det noen som faktisk spør henne direkte når dere tar henne i usannheter? Jeg kan inne da det vil ødelegge for mine nære. Men jeg tenker dere som ikke kjenner til henne mer enn gjennom snap. Hadde vært greit å faktisk konfrontere henne!👍🏼 Men ender vel i blokkering…

Liten vits i å i hele tatt prøve, hun tåler ingenting som kan ligne kritikk eller som hun oppfatter som det, var ei som ble blokka fordi hun hadde gjort henne oppmerksom på at hun hadde glemt å merke en reklame.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pushes
Linye skrev (1 time siden):

Alt ender i blokkering. Danser du ikke etter pipa til frøken Knutsen så er det blokkering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (1 time siden):

Jepp, hun blokkerer i øst og vest viss noen spør om ting som ikke passer henne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...