Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

skruf skrev (1 minutt siden):

For å bestille Morgenlevering så må man i tillegg til adresse også oppgi mobilnummer til vedkommende man bestiller til, det kommer i allefall opp de gangene jeg har bestilt til familie og venner

Så de som bestiller til Stine vet også mobilnr hennes. 

Da er det jo hun selv som bestiller 🤣 Å da er det jo ikke rart hun fikk i dag da det ble spådd her inne i helgen. Hun gjør jo lett dette for å få mer seere på storyen sin. Da er nok det med gavene også for å irritere og få folk til å spekulere.  Jo mer seere jo mer betalt får hun for reklamen hun legger ut. Så hun ser vell hva som funker.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chroma
Kanin46 skrev (1 minutt siden):

Prøvde nå,la ikke inn mobilnummer og forsøkte å gå videre, fikk feilmelding, så ja, mobilnummer til mottaker må oppgis.

Man kan oppgi sitt eget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
5 minutter siden, supermamz said:

Det er så og si noe hver dag som kommer i posten. Noen dager kan d komme 2-3 pakker. Så ja hun får en god del på døra.

Det har vært sånn siden jeg begynte å følge henne for et år siden. Hvordan kan hun få plass til alt?🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, Kanin46 said:

Prøvde nå,la ikke inn mobilnummer og forsøkte å gå videre, fikk feilmelding, så ja, mobilnummer til mottaker må oppgis.

Jøssenavn🙈 så man må både ha adr og tlf nr til vedkommende man bestiller til. Så tror jeg enda mere på at hun bestiller til seg selv. Med mindre tlf nr også står på Tise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
3 minutter siden, supermamz said:

Da er det jo hun selv som bestiller 🤣 Å da er det jo ikke rart hun fikk i dag da det ble spådd her inne i helgen. Hun gjør jo lett dette for å få mer seere på storyen sin. Da er nok det med gavene også for å irritere og få folk til å spekulere.  Jo mer seere jo mer betalt får hun for reklamen hun legger ut. Så hun ser vell hva som funker.

Ja riktig utspekulert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Det har vært sånn siden jeg begynte å følge henne for et år siden. Hvordan kan hun få plass til alt?🧐

om hun pakker inn selv så er det jo de samme tingene hun pakker opp igjen og igjen. Vil jeg tro😅 Har ikke sett at hun har et stort lager med ting og tang hun får fra følgerne sine. men hvem vet🤷

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polarpuma skrev (3 minutter siden):

Jøssenavn🙈 så man må både ha adr og tlf nr til vedkommende man bestiller til. Så tror jeg enda mere på at hun bestiller til seg selv. Med mindre tlf nr også står på Tise?

du finner ikke mobil nr på tise. Da er det isåfall i bioen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (12 minutter siden):

Jeg følger mange ,men hun er den eneste som får gaver som vises

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Man kan legge inn et hvilket som helst mobilnummer for å bestille morgenlevering, så de trenger ikke nødvendigvis å ha Stine sitt, de kan bruke sitt eget feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (55 minutter siden):

Men det er jo følgere som har sendt henne sms. Det var noe i forbindelse med sen levering av bamsesmykkene. Hvordan har de fått hennes nummer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (5 minutter siden):

Men det er jo følgere som har sendt henne sms. Det var noe i forbindelse med sen levering av bamsesmykkene. Hvordan har de fått hennes nummer ?

Mange fikk vel nummeret når de måtte vippse for bamsesmykkene.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Kan det være de som har vippset henne for bamser? Da ser man telefonnummer 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgenleveringene starter alltid med "Kjære Stine", nekter tro alle skriver kjære til henne. Men hun selv gjør nok glatt det.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (15 minutter siden):

Mange fikk vel nummeret når de måtte vippse for bamsesmykkene.

Så klart 😂 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan det ikke være så enkelt at de som om å sende hu en oppmuntring i posten. Og Stine sender da adresse i retur, for gaver det liker hu jo? 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kanakass skrev (33 minutter siden):

Men kan det ikke være så enkelt at de som om å sende hu en oppmuntring i posten. Og Stine sender da adresse i retur, for gaver det liker hu jo? 😅 

Kan godt være det også ja. Men hvorfor blir hun da SÅÅÅ overraska hver gang?😅 Greit at hun blir glad og takknemlig. Men om noen hadde spurt meg om adr fordi de ville sende meg noe i posten, så hadde jeg jo ikke falt av stolen i sjokk over at det kom en pakke i posten liksom😅 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (8 minutter siden):

Kan godt være det også ja. Men hvorfor blir hun da SÅÅÅ overraska hver gang?😅 Greit at hun blir glad og takknemlig. Men om noen hadde spurt meg om adr fordi de ville sende meg noe i posten, så hadde jeg jo ikke falt av stolen i sjokk over at det kom en pakke i posten liksom😅 

Hun er en god skuespiller må vite

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så hekta og det er så forferdelig. Jeg bruker timer på å se snapper og lese. Det er ufruktbare timer. De er kastet bort på tull og tøys. Og jeg hater det. 

Jeg tror at hun ønsker anerkjennelse. Og det får hun. Om det er positivt eller negativ. Slik "kuede" barn og dyr agerer. Eller i giftige forhold. Uansett reaksjon. Er det iallfall en reaksjon. Til slutt ser man ikke hvilken type reaksjon man får. For hun får masse. Det at vi skriver her. Ser på snap. Det en verdsettelse på at hun oppnår noe. ( Pga av hennes oppvekst og den hun er så er det vel en del av henne. Mange, jeg selv har hatt lignende traumer. Vi fokusere bare ulikt?)

Og så lenge hun ikke plager andre er det vel greit? Alle vet vi at det finnes folk som liker drama. Det hun burde er å skjerme  familie og venner.Og så kan hun øse av seg selv. Til vår underholdning. Det er litt vondt...vi ler ikke med henne men av hun. 

Angående pakker i posten. Jeg brukte å blogge en gang i livet. Og det var mange som fulgte bloggen som sendte meg gaver, MEN alle spurte om det var greit. De spurte på adresse selv om de kunne finne det på nett. Det var sjelden de kom som en overraskelse. Jeg tror jeg ville gjort det samme. For en ting er livet på SoMe. Men vi "normale" er forsiktige med å trå over grenser.

Bare tanker...

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...