Frøken_ida Skrevet 17. april 2022 #9681 Del Skrevet 17. april 2022 Polarpuma skrev (22 minutter siden): Ekstremt god til å snakke for seg. Forstår godt at mange faller for henne. Det gjorde jeg også i starten. Jeg også. For mange mange år siden. De siste 15 årene har jeg bare fulgt kaoset for underholdningen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 17. april 2022 #9682 Del Skrevet 17. april 2022 Jøss,tenker på håret... Det var vel det siste jeg hadde tenkt på etter en natt på sykehus med smerter og operasjon. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 17. april 2022 #9683 Del Skrevet 17. april 2022 Polarpuma skrev (4 minutter siden): Tenke på det samme. Synes dette ligner påsken i fjor på en prikk. Vi har alle våre tradisjoner. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 17. april 2022 #9684 Del Skrevet 17. april 2022 2 minutter siden, Pakini said: Når jeg har lakt i narkose. Så er jeg ikke oppe å går på beina med engang, og heller ikke rett på mat. Man er jo gjerne sløv noen timer og vil bare sove? Ja sånn er det for de fleste. Men ikke hvis man heter Stine Knutsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konfliktsky Skrevet 17. april 2022 #9685 Del Skrevet 17. april 2022 Hun har oppdatert på snap nå. Hun virker veldig fornøyd fordi hun har fått nye følgere i natt 🤦♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 17. april 2022 #9686 Del Skrevet 17. april 2022 Just now, Frøken_ida said: Vi har alle våre tradisjoner. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 17. april 2022 #9687 Del Skrevet 17. april 2022 Konfliktsky skrev (Akkurat nå): Hun har oppdatert på snap nå. Hun virker veldig fornøyd fordi hun har fått nye følgere i natt 🤦♀️ Ikke nødvendigvis positivt. "sjekk Stine på snap nå, du må bare se det her". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konfliktsky Skrevet 17. april 2022 #9688 Del Skrevet 17. april 2022 Frøken_ida skrev (3 minutter siden): Ikke nødvendigvis positivt. "sjekk Stine på snap nå, du må bare se det her". Nei, det er ikke sikkert det er positivt men tipper hun tenker at det er det 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 17. april 2022 #9689 Del Skrevet 17. april 2022 Sikkert blindtarmen ! Bare vent ,nå renner det inn med pakker å morgenlevering ! Dette er gull for hun ! Hun lever nå akkurat som hun vil ,med masse sympati å pakker 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 17. april 2022 #9690 Del Skrevet 17. april 2022 ibs og mangel på magnesium var konklusjonen ja.. Tipper «operasjonen» hun nevnte var gastroskopi. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 17. april 2022 #9691 Del Skrevet 17. april 2022 FrkZ skrev (Akkurat nå): ibs og mangel på magnesium var konklusjonen ja.. Tipper «operasjonen» hun nevnte var gastroskopi. Kan ikke ha vært noe annet. Med narkose pga traumer. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 17. april 2022 #9692 Del Skrevet 17. april 2022 Ny diagnose på frua. Litt usikker på hvilken type operasjon man får for luft i magen? Og så må jeg faktisk si at det er ganske facinerende at man blir kjørt i ambulanse - operasjon - smertestillende hver halvtime for så å reise hjem mindre enn 12 timer etterpå? 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 17. april 2022 #9693 Del Skrevet 17. april 2022 Draaaaama raaama 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 17. april 2022 #9694 Del Skrevet 17. april 2022 Frøken_ida skrev (2 minutter siden): Kan ikke ha vært noe annet. Med narkose pga traumer. Får vondt i halsen av gastroskopi siden slangen må ned gjennom halsen. Tenke seg til om der var det som var hele operasjonen..hun har jo ikke nevnt noe annet og med ibs ser det ut til å være en vanlig undersøkelse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 17. april 2022 #9695 Del Skrevet 17. april 2022 Anneisabell skrev (1 minutt siden): Får vondt i halsen av gastroskopi siden slangen må ned gjennom halsen. Tenke seg til om der var det som var hele operasjonen..hun har jo ikke nevnt noe annet og med ibs ser det ut til å være en vanlig undersøkelse Ja, man blir skikkelig sår i halsen av gastro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 17. april 2022 #9696 Del Skrevet 17. april 2022 Lurer på hvor mange timer hu ska prate om dette framover 😂 Blir nok ut hele uka tenker jeg. Forventer nok masse morgenleveringer framover nå Stine 😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TullaT Skrevet 17. april 2022 #9697 Del Skrevet 17. april 2022 FrkZ skrev (6 minutter siden): ibs og mangel på magnesium var konklusjonen ja.. Tipper «operasjonen» hun nevnte var gastroskopi. Intuber sier Stine, tenker vi sier gastroskopi ja. Og hvorfor kan hun ikke ha på samme klærne når hun skal hjem som hun kom i? Er vel ikke så viktig å se fjong og fin ut når hun skal rett i bilen og hjem.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 17. april 2022 #9698 Del Skrevet 17. april 2022 Whitesnake69 skrev (3 minutter siden): Lurer på hvor mange timer hu ska prate om dette framover 😂 Blir nok ut hele uka tenker jeg. Forventer nok masse morgenleveringer framover nå Stine 😁 Og gaver. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 17. april 2022 #9699 Del Skrevet 17. april 2022 TullaT skrev (3 minutter siden): Intuber sier Stine, tenker vi sier gastroskopi ja. Og hvorfor kan hun ikke ha på samme klærne når hun skal hjem som hun kom i? Er vel ikke så viktig å se fjong og fin ut når hun skal rett i bilen og hjem.. Det må jo matche da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 17. april 2022 #9700 Del Skrevet 17. april 2022 Alex måtte ta med ny tights, for det må jo matche.... altså?? I natt var det opperasjon som hadde risiko osv. jeg trodde faktisk det var alvorlig sånn som hun snakket😆. Selv om jeg er en av mobberne/haters osv, så hadde jeg litt sympati i ttankene. Men klapp på skuldra til stine som ikke har filter på snap, håper hu fortsetter den trenden og kutter filter på instagram også😀. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå