SnippSnappSnute2 Skrevet 4. april 2022 #9221 Skrevet 4. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (7 timer siden): Jeg tror at Stine rett og slett har mistet troverdighet. Det er grunnen til den forholdsvis store aktiviteten i tråden, tross i at hun er en liten influencer. Mye av det hun sier blir dobbeltsjekket og en tar med ei klype salt mye av det hun legger ut. De som er kritiske her har gjerne i bakhodet at hun kunne vært en bra vlogger hvis hun viste mer selvkritikk og mulig en god del mer ydmykhet. Så hvorfor har hun mistet troverdighet? Mye på grunn av denne lille setningen: »Practice what you preach or change your speech» Få liker å høre på hyklere, de irriterer oss. Har utallige eks på hva jeg mener her. -Holder lang rant før jul ( i flere omganger faktisk) om viktigheten av å minske pengebruken fordi jula ikke handler om det materialistiske. Hvorpå hun også i dagene etter nettopp viser og snakker om nyeste innkjøp, linker til butikker og fortsatt handler stort. -Holder rant om at julaften, barn og alkohol ikke hører sammen. Viser til sin barndom her. Avslutter med å fortelle at hun selv serverer akevitt, øl og konjakk denne kvelden. -Forteller oss at hun har problemer med å vise seg offentlig når hun har korona, men sender barnet som en ikke kan forvente skal kunne praktisere smittevern i barnehagen. - Synes ei strikkebok til kr 350 spenn er dyr, når et bamsesmykkeanheng der hun kun har festa på en ring er innafor til kr 100,- -Sier hun har slik omtanke for mannens ryggplager, men trumfer gjennom oppussing når han er sykmeldt. Ingen er perfekte, men slik inkonsekvens hun viser, det provoserer. Så har vi spleisen. Vil ha pengehjelp til advokatutgiftene, men viser selv stort pengeforbruk. Blir litt som å invitere til dugnad, men være den som sitter og ser på når andre jobber. Hvorvidt hun takker aner jeg ikke, men har aldri hørt henne vise takknemlighet, eller nevne denne spleisen. Bjørklundsaken fikk mange av oss som kjenner noen som driver en slik butikk til å spørre om de faktiske forhold rundt dette. Vi får svar om at denne praksisen overhodet ikke eksisterer. De vi spurte ble så forbanna når de hørte om dette. Hun forteller oss at de eldste guttene hennes synes at den offentlige dansinga hennes er klein. Hun fortsetter. Noe som betyr at hun ikke bryr seg så mye om hva de mener. Henger de ut for manglende ryddighet. Det er ikke snilt gjort foran tusenvis av følgere. Men maner andre til å være snille med hverandre. Forteller oss at kroppen har vært svært kranglete lenge nå, men senere samme dag at hun har vært i bedre form siste tiden enn på lenge. Kunne ha fortsatt med flere eksempler. Men de jeg har nevnt bør være nok for å begrunne hvorfor hun blir diskutert, og har mistet troverdighet. Hun har en lang vei å gå for å gjenopprette den. Først av alt bør hun selv leve etter det hun holder ranter om, de er mindre enn null verdt når hun ikke praktiserer dem selv. Ikke feil å være litt mer ydmyk heller. Veldig bra oppsummert! Takk!! 6
Whitesnake69 Skrevet 4. april 2022 #9222 Skrevet 4. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (7 timer siden): Jeg tror at Stine rett og slett har mistet troverdighet. Det er grunnen til den forholdsvis store aktiviteten i tråden, tross i at hun er en liten influencer. Mye av det hun sier blir dobbeltsjekket og en tar med ei klype salt mye av det hun legger ut. De som er kritiske her har gjerne i bakhodet at hun kunne vært en bra vlogger hvis hun viste mer selvkritikk og mulig en god del mer ydmykhet. Så hvorfor har hun mistet troverdighet? Mye på grunn av denne lille setningen: »Practice what you preach or change your speech» Få liker å høre på hyklere, de irriterer oss. Har utallige eks på hva jeg mener her. -Holder lang rant før jul ( i flere omganger faktisk) om viktigheten av å minske pengebruken fordi jula ikke handler om det materialistiske. Hvorpå hun også i dagene etter nettopp viser og snakker om nyeste innkjøp, linker til butikker og fortsatt handler stort. -Holder rant om at julaften, barn og alkohol ikke hører sammen. Viser til sin barndom her. Avslutter med å fortelle at hun selv serverer akevitt, øl og konjakk denne kvelden. -Forteller oss at hun har problemer med å vise seg offentlig når hun har korona, men sender barnet som en ikke kan forvente skal kunne praktisere smittevern i barnehagen. - Synes ei strikkebok til kr 350 spenn er dyr, når et bamsesmykkeanheng der hun kun har festa på en ring er innafor til kr 100,- -Sier hun har slik omtanke for mannens ryggplager, men trumfer gjennom oppussing når han er sykmeldt. Ingen er perfekte, men slik inkonsekvens hun viser, det provoserer. Så har vi spleisen. Vil ha pengehjelp til advokatutgiftene, men viser selv stort pengeforbruk. Blir litt som å invitere til dugnad, men være den som sitter og ser på når andre jobber. Hvorvidt hun takker aner jeg ikke, men har aldri hørt henne vise takknemlighet, eller nevne denne spleisen. Bjørklundsaken fikk mange av oss som kjenner noen som driver en slik butikk til å spørre om de faktiske forhold rundt dette. Vi får svar om at denne praksisen overhodet ikke eksisterer. De vi spurte ble så forbanna når de hørte om dette. Hun forteller oss at de eldste guttene hennes synes at den offentlige dansinga hennes er klein. Hun fortsetter. Noe som betyr at hun ikke bryr seg så mye om hva de mener. Henger de ut for manglende ryddighet. Det er ikke snilt gjort foran tusenvis av følgere. Men maner andre til å være snille med hverandre. Forteller oss at kroppen har vært svært kranglete lenge nå, men senere samme dag at hun har vært i bedre form siste tiden enn på lenge. Kunne ha fortsatt med flere eksempler. Men de jeg har nevnt bør være nok for å begrunne hvorfor hun blir diskutert, og har mistet troverdighet. Hun har en lang vei å gå for å gjenopprette den. Først av alt bør hun selv leve etter det hun holder ranter om, de er mindre enn null verdt når hun ikke praktiserer dem selv. Ikke feil å være litt mer ydmyk heller. Som da hun hadde operert sist så var det først 3 sting, så 4 sting og det endte til slutt opp med 6 sting.. Hun prater så mye så hun glemmer hva hun sier rett og slett. 14
Lissien Skrevet 4. april 2022 #9223 Skrevet 4. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (7 timer siden): Jeg tror at Stine rett og slett har mistet troverdighet. Det er grunnen til den forholdsvis store aktiviteten i tråden, tross i at hun er en liten influencer. Mye av det hun sier blir dobbeltsjekket og en tar med ei klype salt mye av det hun legger ut. De som er kritiske her har gjerne i bakhodet at hun kunne vært en bra vlogger hvis hun viste mer selvkritikk og mulig en god del mer ydmykhet. Så hvorfor har hun mistet troverdighet? Mye på grunn av denne lille setningen: »Practice what you preach or change your speech» Få liker å høre på hyklere, de irriterer oss. Har utallige eks på hva jeg mener her. -Holder lang rant før jul ( i flere omganger faktisk) om viktigheten av å minske pengebruken fordi jula ikke handler om det materialistiske. Hvorpå hun også i dagene etter nettopp viser og snakker om nyeste innkjøp, linker til butikker og fortsatt handler stort. -Holder rant om at julaften, barn og alkohol ikke hører sammen. Viser til sin barndom her. Avslutter med å fortelle at hun selv serverer akevitt, øl og konjakk denne kvelden. -Forteller oss at hun har problemer med å vise seg offentlig når hun har korona, men sender barnet som en ikke kan forvente skal kunne praktisere smittevern i barnehagen. - Synes ei strikkebok til kr 350 spenn er dyr, når et bamsesmykkeanheng der hun kun har festa på en ring er innafor til kr 100,- -Sier hun har slik omtanke for mannens ryggplager, men trumfer gjennom oppussing når han er sykmeldt. Ingen er perfekte, men slik inkonsekvens hun viser, det provoserer. Så har vi spleisen. Vil ha pengehjelp til advokatutgiftene, men viser selv stort pengeforbruk. Blir litt som å invitere til dugnad, men være den som sitter og ser på når andre jobber. Hvorvidt hun takker aner jeg ikke, men har aldri hørt henne vise takknemlighet, eller nevne denne spleisen. Bjørklundsaken fikk mange av oss som kjenner noen som driver en slik butikk til å spørre om de faktiske forhold rundt dette. Vi får svar om at denne praksisen overhodet ikke eksisterer. De vi spurte ble så forbanna når de hørte om dette. Hun forteller oss at de eldste guttene hennes synes at den offentlige dansinga hennes er klein. Hun fortsetter. Noe som betyr at hun ikke bryr seg så mye om hva de mener. Henger de ut for manglende ryddighet. Det er ikke snilt gjort foran tusenvis av følgere. Men maner andre til å være snille med hverandre. Forteller oss at kroppen har vært svært kranglete lenge nå, men senere samme dag at hun har vært i bedre form siste tiden enn på lenge. Kunne ha fortsatt med flere eksempler. Men de jeg har nevnt bør være nok for å begrunne hvorfor hun blir diskutert, og har mistet troverdighet. Hun har en lang vei å gå for å gjenopprette den. Først av alt bør hun selv leve etter det hun holder ranter om, de er mindre enn null verdt når hun ikke praktiserer dem selv. Ikke feil å være litt mer ydmyk heller. Og akkurat dette syns jeg er greit å diskutere, det er konstruktivt og det viser at man evner å se flere sider av en sak. Det jeg har vært kritisk til her inne er ikke innlegg som dette, det er innlegg som f.eks går på utseende, har en særdeles nedlatende holdning eller som åpenbart bare er ute etter å ta henne på absolutt alt. Det tror jeg de fleste som har uttrykt sin kritikk mot denne tråden mener, ikke at det ikke skal være lov å diskutere rundt hva hun sier og gjør. Og så syns jeg man forholde seg til det man vet og ikke det man tror, mener og har hørt- da blir det fort ryktespredning. Ja, hun har valgt å være en offentlig person og ja, hun deler mye som andre folk aldri ville delt i offentligheten. Det er hennes valg, men det er ikke dermed sagt at mennesker rundt har rett til å henge henne ut til stadighet. Om man er oppriktig bekymret for henne eller familien hennes, er ikke KG den riktige plassen å uttrykke sin bekymring. Og nei, jeg er ingen fan av henne, grunnen til at jeg leste inne på denne tråden i utgangspunktet var fordi jeg syns noe skurret da jeg så snappene hennes. Jeg har fått svar på mye jeg lurte på her inne, men jeg er fortsatt imot uthenging og mobbing av andre mennesker. 7 3
nomore82 Skrevet 4. april 2022 #9224 Skrevet 4. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (7 timer siden): Jeg tror at Stine rett og slett har mistet troverdighet. Det er grunnen til den forholdsvis store aktiviteten i tråden, tross i at hun er en liten influencer. Mye av det hun sier blir dobbeltsjekket og en tar med ei klype salt mye av det hun legger ut. De som er kritiske her har gjerne i bakhodet at hun kunne vært en bra vlogger hvis hun viste mer selvkritikk og mulig en god del mer ydmykhet. Så hvorfor har hun mistet troverdighet? Mye på grunn av denne lille setningen: »Practice what you preach or change your speech» Få liker å høre på hyklere, de irriterer oss. Har utallige eks på hva jeg mener her. -Holder lang rant før jul ( i flere omganger faktisk) om viktigheten av å minske pengebruken fordi jula ikke handler om det materialistiske. Hvorpå hun også i dagene etter nettopp viser og snakker om nyeste innkjøp, linker til butikker og fortsatt handler stort. -Holder rant om at julaften, barn og alkohol ikke hører sammen. Viser til sin barndom her. Avslutter med å fortelle at hun selv serverer akevitt, øl og konjakk denne kvelden. -Forteller oss at hun har problemer med å vise seg offentlig når hun har korona, men sender barnet som en ikke kan forvente skal kunne praktisere smittevern i barnehagen. - Synes ei strikkebok til kr 350 spenn er dyr, når et bamsesmykkeanheng der hun kun har festa på en ring er innafor til kr 100,- -Sier hun har slik omtanke for mannens ryggplager, men trumfer gjennom oppussing når han er sykmeldt. Ingen er perfekte, men slik inkonsekvens hun viser, det provoserer. Så har vi spleisen. Vil ha pengehjelp til advokatutgiftene, men viser selv stort pengeforbruk. Blir litt som å invitere til dugnad, men være den som sitter og ser på når andre jobber. Hvorvidt hun takker aner jeg ikke, men har aldri hørt henne vise takknemlighet, eller nevne denne spleisen. Bjørklundsaken fikk mange av oss som kjenner noen som driver en slik butikk til å spørre om de faktiske forhold rundt dette. Vi får svar om at denne praksisen overhodet ikke eksisterer. De vi spurte ble så forbanna når de hørte om dette. Hun forteller oss at de eldste guttene hennes synes at den offentlige dansinga hennes er klein. Hun fortsetter. Noe som betyr at hun ikke bryr seg så mye om hva de mener. Henger de ut for manglende ryddighet. Det er ikke snilt gjort foran tusenvis av følgere. Men maner andre til å være snille med hverandre. Forteller oss at kroppen har vært svært kranglete lenge nå, men senere samme dag at hun har vært i bedre form siste tiden enn på lenge. Kunne ha fortsatt med flere eksempler. Men de jeg har nevnt bør være nok for å begrunne hvorfor hun blir diskutert, og har mistet troverdighet. Hun har en lang vei å gå for å gjenopprette den. Først av alt bør hun selv leve etter det hun holder ranter om, de er mindre enn null verdt når hun ikke praktiserer dem selv. Ikke feil å være litt mer ydmyk heller. Spot on. Og listen kunne vært lengre. Men det er ikke godt nok. For lite dokumentasjon vil av støttespillerne til Stine være et tydelig bevis på at man overdriver og koker suppe på spiker. På den andre siden vil for mye dokumentasjon være et tydelig bevis på at «vi» bare er ute etter å ta henne og har ikke egne liv. Hva det er med Stine som gjør at en tror så naivt og blåøyd på henne forstår jeg ikke. Hun klarer å fake en del - men enkelte ting er jo så åpenbare at man bare må få det med seg. Eller? 7
Gjest Polarpuma Skrevet 4. april 2022 #9225 Skrevet 4. april 2022 38 minutter siden, Whitesnake69 said: Som da hun hadde operert sist så var det først 3 sting, så 4 sting og det endte til slutt opp med 6 sting.. Hun prater så mye så hun glemmer hva hun sier rett og slett. Og som den gang hun bodde på hotell med Joviale-gjengen (fredrikstad?) Hun “hadde ikke sovet så godt i evigheter.” og skrøt av hotellet og senga. En time senere sa hun at hun savnet vekt-dyna si, fordi hun ikke hadde sovet så godt. 🙄
nomore82 Skrevet 4. april 2022 #9226 Skrevet 4. april 2022 Lissien skrev (1 time siden): Og akkurat dette syns jeg er greit å diskutere, det er konstruktivt og det viser at man evner å se flere sider av en sak. Det jeg har vært kritisk til her inne er ikke innlegg som dette, det er innlegg som f.eks går på utseende, har en særdeles nedlatende holdning eller som åpenbart bare er ute etter å ta henne på absolutt alt. Det tror jeg de fleste som har uttrykt sin kritikk mot denne tråden mener, ikke at det ikke skal være lov å diskutere rundt hva hun sier og gjør. Og så syns jeg man forholde seg til det man vet og ikke det man tror, mener og har hørt- da blir det fort ryktespredning. Ja, hun har valgt å være en offentlig person og ja, hun deler mye som andre folk aldri ville delt i offentligheten. Det er hennes valg, men det er ikke dermed sagt at mennesker rundt har rett til å henge henne ut til stadighet. Om man er oppriktig bekymret for henne eller familien hennes, er ikke KG den riktige plassen å uttrykke sin bekymring. Og nei, jeg er ingen fan av henne, grunnen til at jeg leste inne på denne tråden i utgangspunktet var fordi jeg syns noe skurret da jeg så snappene hennes. Jeg har fått svar på mye jeg lurte på her inne, men jeg er fortsatt imot uthenging og mobbing av andre mennesker. Da er den rette fremgangsmåten å rapportere innlegget så moderatorene kan rydde opp. 1
Lissien Skrevet 4. april 2022 #9227 Skrevet 4. april 2022 nomore82 skrev (1 time siden): Da er den rette fremgangsmåten å rapportere innlegget så moderatorene kan rydde opp. Ja, mulig det, men syns det burde få konsekvenser for de som stadig er her inne og slenger med leppa. Om moderatorene rydder opp er det jo bare et spørsmål om tid før nye oppgulp kommer. Og mange får lest det som blir skrevet før moderatorene rekker å rydde opp. Det er jo selvsagt ikke noen her inne sin feil, men syns det burde vært lov å stå opp mot mobbing og hets uten at det blir fjernet. 4
nomore82 Skrevet 4. april 2022 #9228 Skrevet 4. april 2022 Lissien skrev (2 timer siden): Ja, mulig det, men syns det burde få konsekvenser for de som stadig er her inne og slenger med leppa. Om moderatorene rydder opp er det jo bare et spørsmål om tid før nye oppgulp kommer. Og mange får lest det som blir skrevet før moderatorene rekker å rydde opp. Det er jo selvsagt ikke noen her inne sin feil, men syns det burde vært lov å stå opp mot mobbing og hets uten at det blir fjernet. Men konsekvensene her bestemmes av moderatorene. Ikke av brukere. Så fortsatt er altså rette fremgangsmåte å rapportere innleggene du mener bryter reglene. 3
Sharp75! Skrevet 4. april 2022 #9229 Skrevet 4. april 2022 nomore82 skrev (43 minutter siden): Men konsekvensene her bestemmes av moderatorene. Ikke av brukere. Så fortsatt er altså rette fremgangsmåte å rapportere innleggene du mener bryter reglene. Om ALLE hadde tenkt seg om før de skrev, så hadde de ikke behøvd å moderere bort så mange innlegg! Man begynner med seg selv, ikke forvente at noen andre ikke reagerer og heller anmelder det! 3
nomore82 Skrevet 4. april 2022 #9230 Skrevet 4. april 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Om ALLE hadde tenkt seg om før de skrev, så hadde de ikke behøvd å moderere bort så mange innlegg! Man begynner med seg selv, ikke forvente at noen andre ikke reagerer og heller anmelder det! Fin tanke. Men sånn virker ikke verden. Heller ikke KG. 4
Gjest Trolltussa Skrevet 4. april 2022 #9231 Skrevet 4. april 2022 Lissien skrev (7 timer siden): Og akkurat dette syns jeg er greit å diskutere, det er konstruktivt og det viser at man evner å se flere sider av en sak. Det jeg har vært kritisk til her inne er ikke innlegg som dette, det er innlegg som f.eks går på utseende, har en særdeles nedlatende holdning eller som åpenbart bare er ute etter å ta henne på absolutt alt. Det tror jeg de fleste som har uttrykt sin kritikk mot denne tråden mener, ikke at det ikke skal være lov å diskutere rundt hva hun sier og gjør. Og så syns jeg man forholde seg til det man vet og ikke det man tror, mener og har hørt- da blir det fort ryktespredning. Ja, hun har valgt å være en offentlig person og ja, hun deler mye som andre folk aldri ville delt i offentligheten. Det er hennes valg, men det er ikke dermed sagt at mennesker rundt har rett til å henge henne ut til stadighet. Om man er oppriktig bekymret for henne eller familien hennes, er ikke KG den riktige plassen å uttrykke sin bekymring. Og nei, jeg er ingen fan av henne, grunnen til at jeg leste inne på denne tråden i utgangspunktet var fordi jeg syns noe skurret da jeg så snappene hennes. Jeg har fått svar på mye jeg lurte på her inne, men jeg er fortsatt imot uthenging og mobbing av andre mennesker. 👏👏 Veldig bra skrevet! Du fikk godt frem det flere andre har prøvd å få frem!
supermamz Skrevet 4. april 2022 #9232 Skrevet 4. april 2022 Er det vanlig at voksne damer på snart 40 år handler klær i barneavdelingen? 😅😱
Sharp75! Skrevet 4. april 2022 #9233 Skrevet 4. april 2022 supermamz skrev (19 minutter siden): Er det vanlig at voksne damer på snart 40 år handler klær i barneavdelingen? 😅😱 Ja hvorfor ikke, hadde jeg passet den genseren hun kjøpte så kunne jeg tenkt meg den, (aprikos/lilla) 😍 en sparer jo litt penger 🤩 3
Lissien Skrevet 4. april 2022 #9234 Skrevet 4. april 2022 supermamz skrev (22 minutter siden): Er det vanlig at voksne damer på snart 40 år handler klær i barneavdelingen? 😅😱 Hadde jeg lett kunne gjort også, men det toget har nok gått kroppsmessig 😄 1
Anneisabell Skrevet 4. april 2022 #9235 Skrevet 4. april 2022 supermamz skrev (26 minutter siden): Er det vanlig at voksne damer på snart 40 år handler klær i barneavdelingen? 😅😱 Hvertfall ikke så viktig evt å påpeke det x antall ganger for alle og en hver.. 11 3
Flettfrid Skrevet 4. april 2022 #9236 Skrevet 4. april 2022 supermamz skrev (1 time siden): Er det vanlig at voksne damer på snart 40 år handler klær i barneavdelingen? 😅😱 Når man er så kort og tynn som Stine så kan det nok mange ganger være enklere å finne klær som passer i barn/ungdomsavdelingen i stede for dameavd. 3
Eurony Skrevet 4. april 2022 #9237 Skrevet 4. april 2022 Ser ut til at vektdyna bare fungerte mens hu hadde kampanje med de som selger de, - har ikke hørt et ord om det siden. Det er jo litt pussig, fru knusten. 20 2
Minipilla Skrevet 5. april 2022 #9238 Skrevet 5. april 2022 Jeg syns det er en uting at et voksent menneske på snart 40 år skal fronte så sinnsykt at hun handler klær på barneavdelingen og at de til og med der er for store for henne. Det er en enormt kroppspress blant unge og da hjelper det ikke når voksne må snakke om at klærne passer fra barneavdelingen.....samtidig som hun står i tettsittende totalt kroppsnære singleter som ikke etterlater noe til fantasien. Vi har en jente på snart 15 som omtrent har sluttet å spise og som ikke vil kle av seg i gymtimen fordi hun er redd de andre skal syns hun er tykk. Hun er 172 cm høy og 49 kilo. Hun har ikke kjøpt klær på barneavdelingen de siste par år. I tillegg på visse butikker som feks Gina Tricot kan hun ikke passe XS engang men må bruke S. Og dette er en slank aktiv jente som trener hver dag. Nå følger hun heldigvis ikke galskapen Knutsen sender ut, men jeg ser for meg jenter som vår datter som da omtrent daglig får høre om klær fra barneavdelingen og selv minste voksenstørrelse som er så stor at hun svømmer i dem. MÅ det virkelig snakkes om hele tiden? Hun snakker så fint om at man skal være fornøyd med den man er, men det er tydeligvis veeeeeeldig viktig å hele tiden få frem at man bruker den minste størrelsen tilgjengelig på markedet. 25 8 6
Anneisabell Skrevet 5. april 2022 #9239 Skrevet 5. april 2022 Minipilla skrev (7 minutter siden): Jeg syns det er en uting at et voksent menneske på snart 40 år skal fronte så sinnsykt at hun handler klær på barneavdelingen og at de til og med der er for store for henne. Det er en enormt kroppspress blant unge og da hjelper det ikke når voksne må snakke om at klærne passer fra barneavdelingen.....samtidig som hun står i tettsittende totalt kroppsnære singleter som ikke etterlater noe til fantasien. Vi har en jente på snart 15 som omtrent har sluttet å spise og som ikke vil kle av seg i gymtimen fordi hun er redd de andre skal syns hun er tykk. Hun er 172 cm høy og 49 kilo. Hun har ikke kjøpt klær på barneavdelingen de siste par år. I tillegg på visse butikker som feks Gina Tricot kan hun ikke passe XS engang men må bruke S. Og dette er en slank aktiv jente som trener hver dag. Nå følger hun heldigvis ikke galskapen Knutsen sender ut, men jeg ser for meg jenter som vår datter som da omtrent daglig får høre om klær fra barneavdelingen og selv minste voksenstørrelse som er så stor at hun svømmer i dem. MÅ det virkelig snakkes om hele tiden? Hun snakker så fint om at man skal være fornøyd med den man er, men det er tydeligvis veeeeeeldig viktig å hele tiden få frem at man bruker den minste størrelsen tilgjengelig på markedet. Akkurat den tanken har slått meg også, derfor er jeg helt enig at en ikke bør vektlegge dette med klær og hvor de er kjøpt. Tror neppe såååå mange bryr seg om hvor de er kjøpt 7 1
Linye Skrevet 5. april 2022 #9240 Skrevet 5. april 2022 11 hours ago, supermamz said: Er det vanlig at voksne damer på snart 40 år handler klær i barneavdelingen? 😅😱 Det er en uting spør du meg. For det er noen som trenger de størrelsene der. Nemlig gruppen de er ment for…😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå