Gjest Chroma Skrevet 10. desember 2021 #5841 Skrevet 10. desember 2021 garfunkel skrev (4 timer siden): Istedefor å irritere seg over at det ligger igjen smuler og brødskalker etter gutta når de har fått kommet seg avgårde, så burde hun vise litt takknemlighet. En ting er å tenke at det er irriterende, men å si det til hele Norges befolkning på snap blir så teit. Jeg og sikkert mange andre kan bare drømme om å ligge å dra seg i senga mens gubben får opp ungene, leverer de og til og med sette på kaffe sånn at det bare er å forsyne seg når man står opp. Og i går, gubben er posebærer på juleshopping og hun går å sier at nå har hun fått testa tålmodigheten med han der på slep. Tror nok det er gjensidig. Hun er virkelig heldig. Så den klaginga burde hun jekke ned. Dette er jeg helt enig i, det er en uting å klage på familien sin på snap.
Måne Rampelyset Skrevet 10. desember 2021 #5842 Skrevet 10. desember 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Kristineye Skrevet 10. desember 2021 #5843 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Lillemor1982 skrev (På 30.11.2021 den 20.45): Endret 10. desember 2021 av Kristineye
Kristineye Skrevet 10. desember 2021 #5844 Skrevet 10. desember 2021 Hun må være fryktelig ensom tenker jeg. Når hun pakker inn pakker sammen med følgerne. Legger sammen klær sammen med følgerne. Uansett hva hun gjør eller hvor hun er, deler hun det med følgerne sine. Hun hadde trengt noen venner. Men det tror jeg ikke noen hadde orket lenge om gangen. For det blir så selvsentrert og veldig opptatt av fasade. 24
Anonym9302 Skrevet 10. desember 2021 #5845 Skrevet 10. desember 2021 M.H85 skrev (23 timer siden): Kan det være slik hun sender gaver til seg selv ?🙈 Eller finnes det virkelig enda noen stakkars som kjøper ting til henne? Da lurer jeg på hvorfor.... Hun har jo håvet inn mangfoldige tusen i spleis. Er det lagt frem advokat kvittering på dette? Det er også veldig spesielt at hun sier politiet driver å gir bot til folk som har en mening om henne. Hvem tror hun at hun er,dronning av Norge? Ærlig talt politiet har viktigere ting i gjæret. Hun truer bare for at hun liker ikke folk ikke synes om henne. Ganske spesielt når du er straks 40 år. Ellers forstår jeg fortsatt ikke at mannen orker leve med dette hver dag...hun er gift med mobilen. Mobilen er hennes kjæreste, mann og barn,familie ja mobilen fremstår som viktigst i livet hennes. Jeg følger henne ikke lengre. Hadde ikke tid, det er heldags jobb komme igjennom hennes snapper. Spesielt festlig når hun sier "nok om det" eller nå må jeg "stikke",men prater allikevel til mobilen i 30min til😬🙊 Amen!😄🙏🏼 3
Anneisabell Skrevet 11. desember 2021 #5846 Skrevet 11. desember 2021 Kristineye skrev (10 timer siden): Hun må være fryktelig ensom tenker jeg. Når hun pakker inn pakker sammen med følgerne. Legger sammen klær sammen med følgerne. Uansett hva hun gjør eller hvor hun er, deler hun det med følgerne sine. Hun hadde trengt noen venner. Men det tror jeg ikke noen hadde orket lenge om gangen. For det blir så selvsentrert og veldig opptatt av fasade. Ganske utrolig og fascinerende at et voksent menneske kan dele alle detaljer fra dagen sin hver dag på denne måten. Hun snakker seriøst til den tlf som andre ville gjort til et barn, jeg setter dere der....jeg kommer strax tilbake...og den gleden i øya når hun viser hva hun har kjøpt ..dette er rett og slett galskap 20
Kristineye Skrevet 11. desember 2021 #5847 Skrevet 11. desember 2021 Anneisabell skrev (3 timer siden): Ganske utrolig og fascinerende at et voksent menneske kan dele alle detaljer fra dagen sin hver dag på denne måten. Hun snakker seriøst til den tlf som andre ville gjort til et barn, jeg setter dere der....jeg kommer strax tilbake...og den gleden i øya når hun viser hva hun har kjøpt ..dette er rett og slett galskap Ja det er galskap blitt dette. Ungen har bursdag og mammaen er på snap😧 12
Anneisabell Skrevet 11. desember 2021 #5848 Skrevet 11. desember 2021 Synd hun oppfører seg høy på seg selv. Tror jeg rett og slett tar oppfordringen å avfølger. Hun gir meg ikke noe gode vibber og bv saken skal jeg nok alltids få med meg resultatet av..mulig hun får en liten personlig hilsen dra meg også. Hasta la vista 19
Umami Skrevet 11. desember 2021 #5849 Skrevet 11. desember 2021 Jeg vet ikke om Stine leser her inne, men i tilfelle anbefaler jeg henne og ta et COS kurs. Dette kan helsesykepleier formidle. Som flere nevner her, så gjentar ofte historien seg fra generasjon til generasjon. 20
SnippSnappSnute2 Skrevet 11. desember 2021 #5850 Skrevet 11. desember 2021 Alma87 skrev (1 time siden): Jeg avfølget henne for noen dager siden.. tror desverre det er eneste utvei for å få slutt på denne galskapen. Jeg har avfølget henne . Jo flere jo bedre for familien hennes. De fortjener tiden, hvis hun har evnen. 14
Måne Rampelyset Skrevet 11. desember 2021 #5851 Skrevet 11. desember 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Tulltulla Skrevet 12. desember 2021 #5852 Skrevet 12. desember 2021 Har ikke sett på henne hele uka, har litt annet å gjøre, enda jeg er voksen og enslig, men har jobb og et liv utenom internett Jeg tipper miss shopping er ute etter spons/ samarbeid med ekstra leker. Har da aldri hørt på makan til snakking ang den lekebutikken, selv jeg med voksne barn og ingen barnebarn vet at den er billigere. Annenhver setning i går var ekstra leker. Du Stine du Stine… kunne du ikke ha lagt vekk tlf å hatt det kos med guttungen din, du behøver ikke å dytte kamera oppi ansiktet hans hele tiden. Å vit… små gryter har også ører… plutselig blir det snakket om hjemme om hvordan du holder på, så kommer det tilbake til barnet ditt. Han har aldri bedt om å bli en « offentlig» person, hadde jeg vært i Brummundal kunne jeg ha plukka han ut, nesten bare ved å høre han snakke i en butikk, uten å se han. Lurer på om hun i det hele tatt tenker tanken? 36
Måne Rampelyset Skrevet 12. desember 2021 #5853 Skrevet 12. desember 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Linye Skrevet 12. desember 2021 #5854 Skrevet 12. desember 2021 1 hour ago, Måne Rampelyset said: Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Hva er det snart lov å snakke om her inne? Stine utleverer seg selv som person, vi debatterer. Har ikke sett noe usaklig innlegg her nå nylig jeg. 21
Anneisabell Skrevet 12. desember 2021 #5855 Skrevet 12. desember 2021 Linye skrev (3 minutter siden): Hva er det snart lov å snakke om her inne? Stine utleverer seg selv som person, vi debatterer. Har ikke sett noe usaklig innlegg her nå nylig jeg. Skjønner ikke jeg heller...noen ganger kunne det vært greit med en forklaring. 13
Måne Rampelyset Skrevet 12. desember 2021 #5856 Skrevet 12. desember 2021 Linye skrev (3 timer siden): Hva er det snart lov å snakke om her inne? Stine utleverer seg selv som person, vi debatterer. Har ikke sett noe usaklig innlegg her nå nylig jeg. Anneisabell skrev (3 timer siden): Skjønner ikke jeg heller...noen ganger kunne det vært greit med en forklaring. Tråden er ryddet for persondebatt. Regelpresiseringer for Rampelyset ligger her. Jeg uthever: Sitat På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Videre spørsmål bes rettes til Ris og Ros, der blir spørsmål vedr. moderering besvart. Måne, admin. 2
Malleli89 Skrevet 12. desember 2021 #5857 Skrevet 12. desember 2021 (endret) Hjelpes… Er ikke sikkert den broren å familien har lyst til å bli utlevert på den måten! Hun har ingen grenser! Tviler på at broren ønsker at hun sitter og langer ut om han og livet hans, SPESIELT IKKE når kontakten ble mindre for 4 år siden, som hun selv sier! Jeg har ikke sett på snappen hennes på flere dager, å når jeg titta innom i dag tidlig kjente jeg at «hoi» … man blir ør i hue av all den praten om INGENTING! D er sykdom å svadaprat dagen lang, så jeg hoppa fort ut igjen, men nå trykka jeg meg igjennom «litt» igjen, å kommer over d der… dama er ikke sann å eier ikke folkeskikk!!! D går bare over alle hauger d her, å ingen stopper henne.. Helt vilt! Å at hu har vært mere stille på snappen om dagen nekter jeg å tro.. Ser hun ikke selv hvor mye tid hun bruker på tlf?! Ser hun ikke selv at hun ikke gjør annet enn å gå rundt dag inn å ut med tlf i hånda?? Jeg skjønner ikke hvordan hun har samvittighet til d.. Jeg hadde ikke klart å bruke mere tid på telefonen enn barna mine, aldri.. ALDRI! Å når hun i tillegg har hatt den oppveksten bør hun i alle fall begynne å tenke på hva slags minner hun skaper sammen med barna sine… D er nemmelig sånne hverdagslige ting som setter seg! Fader altså… Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt! Endret 12. desember 2021 av Malleli89 21
Blåmuggost Skrevet 13. desember 2021 #5858 Skrevet 13. desember 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Hjelpes… Er ikke sikkert den broren å familien har lyst til å bli utlevert på den måten! Hun har ingen grenser! Tviler på at broren ønsker at hun sitter og langer ut om han og livet hans, SPESIELT IKKE når kontakten ble mindre for 4 år siden, som hun selv sier! Jeg har ikke sett på snappen hennes på flere dager, å når jeg titta innom i dag tidlig kjente jeg at «hoi» … man blir ør i hue av all den praten om INGENTING! D er sykdom å svadaprat dagen lang, så jeg hoppa fort ut igjen, men nå trykka jeg meg igjennom «litt» igjen, å kommer over d der… dama er ikke sann å eier ikke folkeskikk!!! D går bare over alle hauger d her, å ingen stopper henne.. Helt vilt! Å at hu har vært mere stille på snappen om dagen nekter jeg å tro.. Ser hun ikke selv hvor mye tid hun bruker på tlf?! Ser hun ikke selv at hun ikke gjør annet enn å gå rundt dag inn å ut med tlf i hånda?? Jeg skjønner ikke hvordan hun har samvittighet til d.. Jeg hadde ikke klart å bruke mere tid på telefonen enn barna mine, aldri.. ALDRI! Å når hun i tillegg har hatt den oppveksten bør hun i alle fall begynne å tenke på hva slags minner hun skaper sammen med barna sine… D er nemmelig sånne hverdagslige ting som setter seg! Fader altså… Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt! Hva sa hun om broren og kona?
Lillemor1982 Skrevet 13. desember 2021 #5859 Skrevet 13. desember 2021 Blåmuggost skrev (5 timer siden): Hva sa hun om broren og kona? Det ligger fortsatt ute på hennes story fra i går kveld 👍
charlotte0 Skrevet 13. desember 2021 #5860 Skrevet 13. desember 2021 Blåmuggost skrev (12 timer siden): Hva sa hun om broren og kona? Det lurer jeg på og, fikk ikke med meg det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå