Blåmuggost Skrevet 27. oktober 2021 #3721 Del Skrevet 27. oktober 2021 GulleGull skrev (26 minutter siden): Har hun sagt det selv? Det kan jeg ikke kommentere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 27. oktober 2021 #3722 Del Skrevet 27. oktober 2021 Polarpuma skrev (6 minutter siden): Den gangen også? Vil si hun var verre da enn hun er nå 😅 Det var liksom ikke måte på hvor fint og flott alt var. Dum som jeg var så bet jeg på. Viste seg til slutt at alt ikke var så fint likevel. Firmaet som eksmannen drev var vel egentlig bare lureri og alle de nye bilene de hadde var jo ikke deres. Det var biler han importerte og hun prøvekjørte de 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 27. oktober 2021 #3723 Del Skrevet 27. oktober 2021 Gresshoppa skrev (2 minutter siden): Hun hadde aldri, ALDRI trengt den Spleisen. A L D R I! Et sånn salg hadde sikkert dekt opp litt av regninga til advokat . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 27. oktober 2021 #3724 Del Skrevet 27. oktober 2021 5 minutter siden, bygdefruen said: Vil si hun var verre da enn hun er nå 😅 Det var liksom ikke måte på hvor fint og flott alt var. Dum som jeg var så bet jeg på. Viste seg til slutt at alt ikke var så fint likevel. Firmaet som eksmannen drev var vel egentlig bare lureri og alle de nye bilene de hadde var jo ikke deres. Det var biler han importerte og hun prøvekjørte de 🙄 Jøssenavn😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 27. oktober 2021 #3725 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) 43 minutter siden, Blåmuggost said: Angående den siste jobben: Det var konflikt med kollegaer og leder. De reagerte på ting S sa og gjorde. Leder måtte ta det opp og da ble Stine sur og sluttet. Derfor den brå slutten. Hun er kjent for å aldri gjennomføre noe. Hadde mye konflikter på Bjørklund også. Rart det er konflikter overalt hvor Stine er, og det er alltid “de andre” det er noe i veien med?!🧐 Endret 27. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 27. oktober 2021 #3726 Del Skrevet 27. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Rart det er konflikter overalt hvor Stine er, og det er alltid de andre det er noe i veien med?!🧐 Kjenner ei annen som også har det sånn. Det var noe feil med alle andre på alle jobbene hun hadde 🤷🏻♀️ For noen er det nok veldig vanskelig å se sine egne feil og mangler. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 27. oktober 2021 #3727 Del Skrevet 27. oktober 2021 Ting jeg har lagt merke til og lurer på: Er hun aldri med venner? Eller familien sin? Altså, jeg har to barn selv.. og jeg klarer ALDRI bli ajour med snappene hennes. Per nå er jeg på 23t siden på snappet på Stine.. har ikke sjangs i helsikken å kunne komme meg til dagens snaps. er det eneste hun gjør nå om dagen er å henge på snap? Hadde hun vært min kone/mor/svigerinne/venninne så hadde jeg vært flau.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 27. oktober 2021 #3728 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frklille skrev (9 minutter siden): Ting jeg har lagt merke til og lurer på: Er hun aldri med venner? Eller familien sin? Altså, jeg har to barn selv.. og jeg klarer ALDRI bli ajour med snappene hennes. Per nå er jeg på 23t siden på snappet på Stine.. har ikke sjangs i helsikken å kunne komme meg til dagens snaps. er det eneste hun gjør nå om dagen er å henge på snap? Hadde hun vært min kone/mor/svigerinne/venninne så hadde jeg vært flau.. Hun er vel litt med ei Jill innimellom. Og så er de på bading der svigermoren hennes jobber. Og hadde besøk av faren hennes og svigers til bursdager. Ja, og så hun venninna som kom for å hjelpe henne, med å gå igjennom papirene ang bv saken. Ellers er det lite sosialt jeg har sett. Hun trives nok best i eget selskap med oss på snap😂og med kattene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 27. oktober 2021 #3729 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frklille skrev (31 minutter siden): Ting jeg har lagt merke til og lurer på: Er hun aldri med venner? Eller familien sin? Altså, jeg har to barn selv.. og jeg klarer ALDRI bli ajour med snappene hennes. Per nå er jeg på 23t siden på snappet på Stine.. har ikke sjangs i helsikken å kunne komme meg til dagens snaps. er det eneste hun gjør nå om dagen er å henge på snap? Hadde hun vært min kone/mor/svigerinne/venninne så hadde jeg vært flau.. Dette blir sikkert slettet som spekulasjon, men jeg tror ikke det er så mange som orker å henge med henne. Tror hun har skjøvet fra seg alle gamle venninner. Hun har alltid byttet venninner ofte, unntatt hun Jill som virker å være veldig tålmodig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMo Skrevet 27. oktober 2021 #3730 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Orker du å sende til meg også?🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. oktober 2021 #3731 Del Skrevet 27. oktober 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Minner om at reglene på Kvinneguiden også gjelder på PM. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 27. oktober 2021 #3732 Del Skrevet 27. oktober 2021 Linye skrev (På 26.10.2021 den 12.29): Helt enig med deg Babyblue69. Som også igjen er årsaken til at jeg lengre opp i tråden skrev at jeg ønsket hun snart får hjelp. Fordi hun skjemmer ut både seg og sine for fullsatt publikum på snap og i området her vi bor, dessverre. Det begynner å bli en stor snakkis og jeg ønsker hun greide å skjerme sine mot dette. Men som du sier, det er nok utrolig vanskelig for henne å se og forstå på egenhånd. Hele denne tråden på KG er blitt en snakkis også 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-mini Skrevet 27. oktober 2021 #3733 Del Skrevet 27. oktober 2021 Ginevra skrev (14 timer siden): Det har vært noe rart der ja. Det har du ganske rett i. Tell me 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 27. oktober 2021 #3734 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jotun skrev (22 minutter siden): Hele denne tråden på KG er blitt en snakkis også 😉 Det skjønner jeg godt🤗 flere som får opp øya😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 27. oktober 2021 #3735 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jotun skrev (45 minutter siden): Hele denne tråden på KG er blitt en snakkis også 😉 Så bra👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 27. oktober 2021 #3736 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (13 timer siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Innbox meg også om du gidder😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 27. oktober 2021 #3737 Del Skrevet 27. oktober 2021 Biblioteket skrev (6 timer siden): Jeg telte 105 bamser. 105 x 100 = 10 500kr La oss gjøre et overslag for moroskyld En 50pk bamser = ca 150kr Et beading verktøy sett = 120kr Sølvringer = 100kr Silver plate = 100kr Små poser = 50kr Konvolutter = 100kr Frakt dekker man selv = 620kr 10 500 - 620 = 9 880kr i overskudd Hadde skjønt det hvis overskuddet ble donert til en god sak, men dette er bare grådig av Stine… Jeg blir flau. Også skal hun ha giveaway på ET SMYKKE på Instagram. Koster faktisk bare 100kr for 108 bamser på Amazon 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 28. oktober 2021 #3738 Del Skrevet 28. oktober 2021 Bamsene ; det er så mye jobb!! Det er såå mye jobb! MEN utrolig gøy!! Men mye jobb, må jo skrive på alle adressene å!! Bamsene blir lagt ut for salg hvis ikke alle vippser, for hun har ikke tid til å sitte med dette i hele dag🙈 kan ikke kommepå noen som har mere tid en Stine jeg… kjenner ingen som får til å vinkle så mye fokus og viktighet over på seg selv jeg🙈🙈 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. oktober 2021 #3739 Del Skrevet 28. oktober 2021 Alma87 skrev (20 minutter siden): Bamsene ; det er så mye jobb!! Det er såå mye jobb! MEN utrolig gøy!! Men mye jobb, må jo skrive på alle adressene å!! Bamsene blir lagt ut for salg hvis ikke alle vippser, for hun har ikke tid til å sitte med dette i hele dag🙈 kan ikke kommepå noen som har mere tid en Stine jeg… kjenner ingen som får til å vinkle så mye fokus og viktighet over på seg selv jeg🙈🙈 Gjentar meg selv igjen. Det er helt utrolig. Hva pokker er mye jobb? Sitte der og putte på en ting og skrive på en konflutt. Omg..S burde snart fått sett the real life 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 28. oktober 2021 #3740 Del Skrevet 28. oktober 2021 Polarpuma skrev (13 timer siden): Rart det er konflikter overalt hvor Stine er, og det er alltid “de andre” det er noe i veien med?!🧐 Det er egentlig ikke så rart hvis det stemmer som hun sa om at hun har personlighetsforstyrrelse. Posttraumatisk stresslidelse kan også være en årsak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå