Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hun ranter ut om at folk ikke kjenner henne, at folk ikke vet en dritt om hennes privatliv og at vi kun får se en brøkdel av hennes liv/hverdag. I går sier hun på snap hvor takknemlig hun er for følgerne sine og at hun har blitt så godt kjent med mange av de. Men vi som følger henne hver eneste dag, mange timer om dagen og enkelte som kommuniserer/har kommunisert med henne, ånei, de kjenner henne ikke overhode og vet ikke en dritt om henne. I hvert fall ikke de som stiller seg kritiske til henne og kommer med kritiske spørsmål. Går tydeligvis bare den ene veien dette også. At hun sliter og er syk er det ingen tvil om. Men rart ikke mannen, venninner, familien stusser på hennes adferd. Både på det enorme pengeforbruket, dobbeltmoralen, den massive diagnoselista osv. Jeg unner ingen noe vondt her i livet, men jeg håper alle snart får opp øya for hvordan hun holder på. Det er kynisk, utspekulert, frekt og utnytting det hun driver med. Hun har antakeligvis følgere som er unge, eller i en sårbar situasjon, eller selv har en trang økonomi. Hun er ikke et godt forbilde og tar null ansvar for det hun kommer med på snap. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt morsomt det på insta..

"Ettersom jeg har vært i gamet så fikk jeg bestille". 
For det første : Måten du gikk ut av "gamet" på gjør nok ikke at de gir deg noen goder......... 
For det andre : Bjørklund samarbeider ikke med Wish. 

Endret av Frøken_ida
Skrivefeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen introduserte hun Alex som kjæreste/samboer litt vel tidlig for ungene synes jeg… sov over hos henne hver dag, fra dag en, og flytta i lag i hans hus etter halvannen mnd😳

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (28 minutter siden):

Litt morsomt det på insta..

"Ettersom jeg har vært i gamet så fikk jeg bestille". 
For det første : Måten du gikk ut av "gamet" på gjør nok ikke at de gir deg noen goder......... 
For det andre : Bjørklund samarbeider ikke med Wish. 

Det er jo det samme hver plass hun er. Hun sier hun sluttet siste fordi hun var så sliten. Men det stemmer jo ikke..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginevra skrev (10 minutter siden):

Det er jo det samme hver plass hun er. Hun sier hun sluttet siste fordi hun var så sliten. Men det stemmer jo ikke..

Må jo ha vært noe rart der. Virket nærmest som hun gikk på dagen 🙈 Ja, kjøringen i jobben gjorde henne sliten men hun kjører da minst like mye nå som hun ikke jobber (butikker, shoppingsentre etc) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (2 minutter siden):

Må jo ha vært noe rart der. Virket nærmest som hun gikk på dagen 🙈 Ja, kjøringen i jobben gjorde henne sliten men hun kjører da minst like mye nå som hun ikke jobber (butikker, shoppingsentre etc) 

Det har vært noe rart der ja. Det har du ganske rett i.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (4 minutter siden):

Du er god med hammer og spiker du. 😘 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (7 timer siden):

Hun sier at hun ikke har noe på hjertet og vi snakkes senere. Likevel kommer det snap på snap om bla bla bla. Helt uinteressant å høre på, og gjentagelser om alt i ett sett

Mannen og barna fortjener det meste av hennes oppmerksomhet. Med hennes fortid, vet hun hvor sårt og vondt det er å ikke få qtid og  oppmerksomhet.

Hvis hun leser her inne,  blir det enda mer spesielt hvis hun ikke tar til seg noe.  Uansett barndom, traumer og opplevelser. Håper hun vurderer profesjonel hjelp, og innser at snap ikke er medisin. 

Her inne leser man om mange sårbare mennesker som har sterke historier og mange med vonde sår.  Dette er mennesker som har trodd på Stine. Som har bidratt på spleis og som har heiet på henne. Som sitter igjen med så mange ubesvarte  spørsmål.

Hun er super dyktig på interiør, hobby og er så kreativ og flink på mange områder. Hun har en sterk historie. Men hvor vil hun?

Mange gode tanker og klemmer til alle flotte, sterke og engasjerte mennesker her inne. Flotte mennesker med store sår i sjela,  som hver dag sloss en kamp mot sykdommer som stjeler livskvaliteten deres.  For meg er få nettroll, de er mennesker med sår og store hjerter.

Stine for meg lever på ett luftslott. Ingen kan leve på denne måten for evig.  Hun har en livsstil og et pengeforbruk som ikke passer inn med det hun prøver å formidle ut.              Har sluttet å følge og det er en befrielse.  Håper sannheten og rettferdigheten seirer.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginevra skrev (34 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor hun eventuelt måtte slutte, men syntes avslutningen var rar fordi hele familien jo egentlig skulle på sommerfest. Hun gledet seg til å ta med de store gutta og vise arbeidsplassen sin. 

Plutselig var alt avlyst og hun skulle ikke jobbe der mer. Veldig rart. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginevra skrev (24 minutter siden):

Det har vært noe rart der ja. Det har du ganske rett i.

Oh, please do tell.... 😇 #nysgjerrig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (45 minutter siden):

Mannen og barna fortjener det meste av hennes oppmerksomhet. Med hennes fortid, vet hun hvor sårt og vondt det er å ikke få qtid og  oppmerksomhet.

Hvis hun leser her inne,  blir det enda mer spesielt hvis hun ikke tar til seg noe.  Uansett barndom, traumer og opplevelser. Håper hun vurderer profesjonel hjelp, og innser at snap ikke er medisin. 

Her inne leser man om mange sårbare mennesker som har sterke historier og mange med vonde sår.  Dette er mennesker som har trodd på Stine. Som har bidratt på spleis og som har heiet på henne. Som sitter igjen med så mange ubesvarte  spørsmål.

Hun er super dyktig på interiør, hobby og er så kreativ og flink på mange områder. Hun har en sterk historie. Men hvor vil hun?

Mange gode tanker og klemmer til alle flotte, sterke og engasjerte mennesker her inne. Flotte mennesker med store sår i sjela,  som hver dag sloss en kamp mot sykdommer som stjeler livskvaliteten deres.  For meg er få nettroll, de er mennesker med sår og store hjerter.

Stine for meg lever på ett luftslott. Ingen kan leve på denne måten for evig.  Hun har en livsstil og et pengeforbruk som ikke passer inn med det hun prøver å formidle ut.              Har sluttet å følge og det er en befrielse.  Håper sannheten og rettferdigheten seirer.

Noen personer tar såpass skade at de ikke har selvinnsikt 😔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Veldig rart dette med siste arbeidsplass.    Hun fortalte oss om en sosial sammenkomst på arbeidsplassen sin, hvor hun skulle ha med mann og de to eldste barna. Det skulle bli fint å vise, spesielt barna sin arbeidsplassen sin. Samme dag som sammenkomsten, sluttet hun.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (21 minutter siden):

Veldig rart dette med siste arbeidsplass.    Hun fortalte oss om en sosial sammenkomst på arbeidsplassen sin, hvor hun skulle ha med mann og de to eldste barna. Det skulle bli fint å vise, spesielt barna sin arbeidsplassen sin. Samme dag som sammenkomsten, sluttet hun.

Husker jeg skrev det her inne samme dagen de skulle på den festen. At det var veldig rart. Kom litt brått på,så må nok ha vært noe som skjedde.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma

Hun sa i går at hun flytta til Alex sitt hus i Ottestad kort tid etter at de ble sammen. Men hun har også sagt at de nå bor i en leieleilighet. Hvor ble det av huset hans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Hun sa i går at hun flytta til Alex sitt hus i Ottestad kort tid etter at de ble sammen. Men hun har også sagt at de nå bor i en leieleilighet. Hvor ble det av huset hans? 

Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøken_ida skrev (4 minutter siden):

Send gjerne til meg også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (9 minutter siden):

Dette ble jeg nysgjerrig på også om det er mulig med pm 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (11 minutter siden):

Kan du sende meg og? Synes det begynner å bli mye rart med hun der nå..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...