Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Clara80 skrev (22 minutter siden):

Synes det er rart at hun tør å promotere dette forbruket....? Det er desverre ingen menneskerett å kunne gå til sak mot kommunen. Hvis denne kampen er så viktig å vinne så byrde hun sette av hver eneste overflødige krone. Tenk på alle de som sitter hjemme og ikke har sjans i HAVET til å kunne finansiere en slik sak. Hun sier hun gjør det på vegne av mange, men det hjelper lite da hver enkelt sak og historie er unik, og om hun skulle ha vunnet frem med noe, så vil ikke det tilsi at det skal bli lettere for andre som kommer etter.

Har du ikke råd til å gå til en slik sak, så har du heller ikke råd til shopping og champagne. Satt på spissen. 

Jeg er enig i alt du skriver. Det er sin sak og ikke andres sak som hun setter søkelyset på. Barnevernet har forbedret seg på mange måter siden Stine var under barnevernet. Det er trist å se forbruket hennes, selv om hun sier at det er halv pris osv. summen blir stor til sammen når hun stadig vekk kjøper på tilbud. Alt som hun kjøper inn til seg selv som hun egentlig kunne ha vært foruten, burde ha gått til advokatutgifter. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stusser også på at hun shopper nærmest daglig, samtidig som hun startet spleis, og heller ikke er villig til å dokumentere hva de pengene har gått til. Helt utrolig!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok lest her inne, å sett at mange reagerer på pengebruken. 
Hun viser frem prislapper og poengterer pris på ting hun kjøper.

Men ei krone her og ei krone det blir fort mye penger, det er heller ikke lenge suden hun satt å rantet i flere minutter om at de store gutta måtte lære seg at ting koster.

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør er det jo noe som heter…,

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (2 timer siden):

Hun har nok lest her inne, å sett at mange reagerer på pengebruken. 
Hun viser frem prislapper og poengterer pris på ting hun kjøper.

Men ei krone her og ei krone det blir fort mye penger, det er heller ikke lenge suden hun satt å rantet i flere minutter om at de store gutta måtte lære seg at ting koster.

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør er det jo noe som heter…,

Stine har fortalt følgere at hun har en personlighetsforstyrrelse. Det kan være mulig at hennes behov for stadig nye innkjøp kan være en del av  en personlighetsforstyrrelse.  Det er gjentagende og hun ser ikke selv hva som kan være galt med dette.  Hun klarer ikke å la være og hun klarer ikke å la være å vise det frem.  Det kan være mangel på impulskontroll som setter henne i dårlig lys hos følgerne sine. At det kommer reaksjoner på dette er forståelig.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (49 minutter siden):

Stine har fortalt følgere at hun har en personlighetsforstyrrelse. Det kan være mulig at hennes behov for stadig nye innkjøp kan være en del av  en personlighetsforstyrrelse.  Det er gjentagende og hun ser ikke selv hva som kan være galt med dette.  Hun klarer ikke å la være og hun klarer ikke å la være å vise det frem.  Det kan være mangel på impulskontroll som setter henne i dårlig lys hos følgerne sine. At det kommer reaksjoner på dette er forståelig.  

Tenkte d samme, helt til hun dagen etter sa at hun ikke hadde personlighetsforstyrrelse likevel, at hun hadde sagt feil..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajajane skrev (1 minutt siden):

Tenkte d samme, helt til hun dagen etter sa at hun ikke hadde personlighetsforstyrrelse likevel, at hun hadde sagt feil..

Den dama har så mye selvdiagnostiserte diagnoser at hun klarer ikke å holde orden på alle selv.

Blir lett krøll i tunga da.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (8 minutter siden):

Stemmer. Hun hadde ikke personlighetsforstyrrelse, hun hadde tilknytningsforstyrrelse. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (5 minutter siden):

Ok. Det har jeg ikke fått med meg. Det her ikke uvanlig å utvikle en personlighetsforstyrrelse under dårlige oppvekstforhold med vold og overgrep. Det er faktisk forståelig hvis hun har det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (4 minutter siden):

Stemmer. Hun hadde ikke personlighetsforstyrrelse, hun hadde tilknytningsforstyrrelse. 

Det er en forstyrrelse i personligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
25 minutter siden, Jajajane said:

Ja selv om Gry bekreftet at de hadde lest at det stod “personlighetsforstyrrelse” i papirene, så ble det neste dag endret av Stine til “tilpasningsforstyrrelse”.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Ja selv om Gry bekreftet at de hadde lest at det stod “personlighetsforstyrrelse” i papirene, så ble det neste dag endret av Stine til “tilpasningsforstyrrelse”.

Tilpasning var det, ja. Beklager, jeg huska feil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 minutt siden, EllaSays said:

Tilpasning var det, ja. Beklager, jeg huska feil. 

Ja eller var det tilknytning? Nå ble jeg plutselig usikker. Men poenget er at hun ombestemte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajajane skrev (40 minutter siden):

Rart venninna også sa at hun hadde en personlighetsforstyrrelse i følge journalene henne da 🤣🙈

Klart Stine "trakk tilbake" den dagen etter, hun hadde vel innsett at det ikke var noe positivt for hennes del. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (41 minutter siden):

Ja eller var det tilknytning? Nå ble jeg plutselig usikker. Men poenget er at hun ombestemte seg.

En forstyrrelse i tilpasning eller tilknytning er en forstyrrelse i personligheten som gir personer med dette et avvik i personligheten. Det gir den som har det og de rundt  personen utfordringer som ikke ville ha vært der uten forstyrrelsen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (3 timer siden):

En forstyrrelse i tilpasning eller tilknytning er en forstyrrelse i personligheten som gir personer med dette et avvik i personligheten. Det gir den som har det og de rundt  personen utfordringer som ikke ville ha vært der uten forstyrrelsen. 

Hverken tilpasnings- eller tilknytningsforstyrrelse er vel personlighetsforstyrrelser? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vintermåne skrev (3 minutter siden):

Hverken tilpasnings- eller tilknytningsforstyrrelse er vel personlighetsforstyrrelser? 

Ingen av dem er personlighetsforstyrrelse. 😊 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (12 minutter siden):

Det er funnet sammenheng mellom tilpasning og tilknyttningsforstyrrelse og personlighetsforstyrrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (9 timer siden):

Ganske sikker på hun sa hun hadde tilpasningsforstyrrelse

https://sml.snl.no/tilpasningsforstyrrelse

Endret av Sharp75!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...