Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alma87 skrev (24 minutter siden):

Hva mente du med brukerdebatt og velger å avslutte her da? Det jeg skriver er ingen brukerdebatt?

Brukerdebatt eller brukerangrep. Brukerdebatt er å diskutere enkeltbrukere, altså personen bak brukernavnet, som å diskutere enkeltbrukerens psyke og privatliv, eller bruk av nedsettende karakteristikker. Det er derimot tillatt å diskutere ytringer fremmet av en spesifikk bruker i en debatt. Brukerangrep er det å gå til angrep på brukere man diskuterer med. 

du henger deg opp i småsetninger jeg bruker for å forklare fra mitt perspektiv. Når du da velger å fokusere på det istede for hva jeg mener , og velger å kalle der brukerdebatt og vil avslutte det. DET tolker jeg som en enkel måte å ro seg unna situasjonen. (Det er mitt synspunkt og har lov til å mene) 

Det var feilsiteringer av hva jeg mente om andre eller temaet det var snakk om -du mente at det sa noe om meg. Jeg  svarte ved å sitere mitt innlegg -så du fikk se hva jeg faktisk hadde skrevet og jeg verken hadde sagt noe var spesielt eller barnslig😊 Kun retting av din sitering av mitt innlegg.

Ønsket ikke at vi skulle gå videre inn på det for det blir brukerdebatt og avsporing fra det tråden handler om. Handler ikke om å hindre deg i å svare egentlig -for nå har det jo allikevel blitt brukerdebatt og avsporing. Det er forklaring på hvorfor jeg skrev at jeg avsluttet der -Men nå har jeg rapportert på hele tråden her om rydding av avsporinger og brukerdebatt, for det tror jeg generelt trengs😊

Endret av GulleGull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
23 minutter siden, Alma87 said:

Akkurat det de fleste mener her inne. Mye som er selvmotsigende og rart. MEN hadde det vært noen andre som hun måtte ha venta på ang saken hadde det vært en annen låt i pipa😬

Ja som i sommer da hun skjelte og smelte over at bv hadde ferie. Det var jo for galt, fordi saken hastet så enormt. Men nå haster den ikke, ballen ligger hos henne og den ene uka etter den andre går, uten at noenting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (25 minutter siden):

Det var feilsiteringer av hva jeg mente om andre eller temaet det var snakk om -du mente at det sa noe om meg. Jeg  svarte ved å sitere mitt innlegg -så du fikk se hva jeg faktisk hadde skrevet og jeg verken hadde sagt noe var spesielt eller barnslig😊 Kun retting av din sitering av mitt innlegg.

Ønsket ikke at vi skulle gå videre inn på det for det blir brukerdebatt og avsporing fra det tråden handler om. Handler ikke om å hindre deg i å svare egentlig -for nå har det jo allikevel blitt brukerdebatt og avsporing. Det er forklaring på hvorfor jeg skrev at jeg avsluttet der -Men nå har jeg rapportert på hele tråden her om rydding av avsporinger og brukerdebatt, for det tror jeg generelt trengs😊

Kopierte hva brukerdebatt er, mulig du ikke så den..? Kan ikke se at jeg er innafor den kategorien. Tror du skjønner hva jeg mente over her, men enkelt å «vise til innlegg» , det har ikke jeg skrevet.. var vel ikke helt det som var poenget😂🤦🏼‍♀️

Endret av Alma87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (21 minutter siden):

Ja som i sommer da hun skjelte og smelte over at bv hadde ferie. Det var jo for galt, fordi saken hastet så enormt. Men nå haster den ikke, ballen ligger hos henne og den ene uka etter den andre går, uten at noenting skjer.

Akkurat 🤦🏼‍♀️  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alma87 skrev (3 minutter siden):

Kopierte hva brukerdebatt er, mulig du ikke så den..? Kan ikke se at jeg er innafor den kategorien. Tror du skjønner hva jeg mente over her, men enkelt å «vise til innlegg» , det har ikke jeg skrevet.. var vel ikke helt det som var poenget😂🤦🏼‍♀️

Jo så den, avsporing er vel det jeg ville frem til 👍🏻 For når vi begge to begynner å snakke om annet en egentlig tema -så blir det avsporing, jeg kalte det brukerdebatt så jeg, men det er uansett utenom forumreglene. Men når du skriver at jeg syntes noe er spesielt og barnslig og jeg ikke har skrevt det -så skjønner jeg ikke hvorfor jeg kan få bruke ett innlegg til å rette opp i det for så å si at jeg ikke ønsket å diskutere akkurat det videre. Hadde ingen annen intensjon, så nå har jeg oppklart det nok håper jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om det er en frisør der «ute», som tørr å ta på seg oppdraget med å farge håret hennes🙊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (2 minutter siden):

Blir spennende å se om det er en frisør der «ute», som tørr å ta på seg oppdraget med å farge håret hennes🙊

Det går nok sikkert helt fint 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (2 minutter siden):

Det går nok sikkert helt fint 😊

Erfaringsmessig så gjør det nok det ja😂👌🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder dette teppeprosjektet så tror jeg som flere andre her at hun hadde vist de frem hvis hun hadde strikket noen. 
Kan forstå at det irriterer noen at hun ber andre sende tepper til seg slik at hun kan levere de, men jeg tenker iallfall at de babyene som trenger tepper, de bryr seg verken om hvem som har strikket de eller hvem får «æren» for de. 
Det som egentlig betyr noe er at de syke barna får tepper som kan varme dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder barnevernssaken så kan det være ufattelig vanskelig å begynne å ta tak i ting. Jeg er en utsetter selv, jeg utsetter vanskelige ting så lenge som mulig selv om det gjerne er dumt gjort. Kanskje Stine også er sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (3 timer siden):

Du svarer ikke på de to spørsmålene. Ang babytepper og spleis.

Det kan ikke være ufint å stille spørsmål rundt Amandaprosjektet, som er hennes eget prosjekt. Hun syntes det var så inspirerende og fantastisk å kunne bidra å hjelpe de små på nyfødt intensivavdelingen på Lillehammersykehus. Hvor ble engasjementet av? 

I forhold til "Oskar genser" veldig engasjert, delte hele tiden, ønsket tilbakemeldinger fra følgere til et nytt spennende prosjekt kom i hendene. Hvor ble det av engasjementet? Ikke spør. Hun sier fra når ting er klart.

Saken mot barnevernet, alt ligger på henne nå, ikke spør, for hun skal se gjennom papirene sine en dag . Det kan ta mange år før saken er over så ikke spør. I starten kunne vi bare spørre. Hva skjedde på veien?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnippSnappSnute2 skrev (1 minutt siden):

Det kan ikke være ufint å stille spørsmål rundt Amandaprosjektet, som er hennes eget prosjekt. Hun syntes det var så inspirerende og fantastisk å kunne bidra å hjelpe de små på nyfødt intensivavdelingen på Lillehammersykehus. Hvor ble engasjementet av? 

I forhold til "Oskar genser" veldig engasjert, delte hele tiden, ønsket tilbakemeldinger fra følgere til et nytt spennende prosjekt kom i hendene. Hvor ble det av engasjementet? Ikke spør. Hun sier fra når ting er klart.

Saken mot barnevernet, alt ligger på henne nå, ikke spør, for hun skal se gjennom papirene sine en dag . Det kan ta mange år før saken er over så ikke spør. I starten kunne vi bare spørre. Hva skjedde på veien?

Kanskje hun har tatt seg vann over hodet? Kan virke sånn. Evt at hun synes ting er gøy og spennende i begynnelsen, så blir hun lei og finner nye prosjekter. 
Håper i det minste hun sender inn de teppene andre har strikket, slik at sykehuset får dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (12 minutter siden):

SPYDIGTONE skrev jeg. Les innlegget. Du synes det virker helt normalt at hun viser av ALT annet hun strikker , men akkurat det teppe hun påstår å ha strikka aldri er blitt vist? Å ikke kom med «bryr meg ikke om babyteppe» svar.. handler ikke om det. Men at faktisk mange synes det kan virke som hun opptrer uærlig ovenfor sine følgere.. ønsker gjerne du svarer på det jeg spør deg om her og ikke kommer med alt mulig annet oppgulp

Litt usikker på hva du vil frem til men om det handler om graden av uærlighet sånn generelt så kan jo alt som ikke kan bevises helt objektivt -være enten riktig, galt, bra eller dårlig eller noe i mellom. Om man tar teppe som ett eksempel, ubetydelig som det for seg er egentlig,  men siden det er tema her så ja så kan det å ikke vise teppet når noen spørr bety at det ikke finnes ett teppe ennå, men det kan også være at det er ett teppe som finnes men som skal vises frem senere. Man kan kverulerer rundt det så mye man vil. Så uansett svar eller forskjellige ubetydeligheter man tar opp  så  her så er det ingen som sitter på noe fasit eller trenger å bli tatt for å ha verken rett eller galt og det betyr ikke at Stine gjør noe ulovlig eller feil😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 timer siden):

Nå er ikke de teppene så viktige for meg -men er tydeligvis en greie i tråden her, men det er da ikke enstydig med at hun lyver at hun ikke har strikket de mener du?! Eller kan det også hende at hun faktisk har strikket de?! Mange muligheter😊

For de som har fulgt henne fra dag 1 i forhold til barnevern saken, blir teppene viktig. Hvorfor så stort engasjement, når hun ikke følger opp? Hun sier A og gjør B. Hun sier B og gjør A. Det er forvirrende for følgerne. 

Kanskje hun har strikket teppe? Ja, mange muligheter 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alma87 skrev (1 time siden):

Akkurat det de fleste mener her inne. Mye som er selvmotsigende og rart. MEN hadde det vært noen andre som hun måtte ha venta på ang saken hadde det vært en annen låt i pipa😬

Vi hørte mye om Barnevernet i Brumunddal som tok sommer ferie i Juli. Hun var ikke nådig. Hun har lov å kritisere i all offentlighet. 

Følgerne stiller spørsmål. Da kommer kritikken. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (På 14.10.2021 den 18.28):

Når det gjelder barnevernssaken så kan det være ufattelig vanskelig å begynne å ta tak i ting. Jeg er en utsetter selv, jeg utsetter vanskelige ting så lenge som mulig selv om det gjerne er dumt gjort. Kanskje Stine også er sånn? 

Enig. Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå her? Det er tøft å lese og det utløser traumereaksjoner. Derfor unngår man, selv om man burde ha lest gjennom det. Jeg forstår Stine 100 %. Hvis man ikke forstår det så vitner det om manglende evne til å sette seg inn i hvor tøft slike prosesser er.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (1 time siden):

Kan hun ikke gjøre som alle vi andre, bestille seg en frisørtime på en eller annen salong? Er da frisører overalt 🙈 LITT tydelig at hun fisker etter om noen kan fikse/sponse....

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 13.10.2021 den 17.03):

Denne tråden er helt utrolig på så mange måter. Her er det mange som bedriver mobbing og hets. Mange som leter med lupe etter noe å ta Stine på. Mange som provoserer og sårer med vilje, og drar inn ting de vet er sårbare for henne. Mange som tror de vet alt om livet hennes på bakgrunn av det de ser på kanalen. Mange som spekulerer i diagnoser, samtidig som de kritiserer Stine for å selvdiagnostisere seg. Hyklersk much? Mange kritiserer Stine for ting dere selv gjør. Dere snakker dritt, baksnakker, spekulerer i diagnoser, gjemmer dere bak anonym og skjeller ut en enkeltperson. Klager over at Stine ikke tåler kritikk og over at hun kaller folk for «nek». Hvis noen derimot kritiserer dere så er man psykopat, dum, flygende ape, naiv eller Stine selv. Hvor ble det av selvinnsikten? Og når jeg skriver at det er ondskapsfullt, så lurer dere på hvorfor? Sitter dag ut og dag inn for å sverte et annet menneske og henge henne ut på verst tenkelige måter. Skjuler seg bak «konstruktiv kritikk» samtidig som dere slenger på latteremojis. Og dere mener at dette er berettiget? Dere tror dere har rett til å sitte å spy ut dritt dag etter dag bare fordi hun er en offentlig person. Dere tror dere har rett til å mene så mye om andres liv og andres sykdom. Koker opp konspirasjoner basert på hva dere TROR, og alle som ikke ser det samme som dere er «naive». Hva er det med kvinner som må sitte å rakke ned på andre? Kvinner er kvinner verst?

❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...