Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden):

Snakker for meg selv nå. Mine migrene anfall kureres ikke med paracet. Kun med migrene medikamenter. Har testet ut mange typer, før jeg fant noe som kan hjelpe. Migrene medikamenter hjelper ikke hver gang. Jeg må ligge i mørkt og kaldt rom fra 1 til 3 dager ut fra anfall. Får oppkast av mat og drikke hver gang. Sukker er trigger voldsomt. Bruker ofte en uke før inntak av mat og drikke er normalt. Jeg kaster opp og blir mer uvel av paracet. Men som sagt, migrene er ulikt fra person til person. 

Etter at jeg fikk migrene, søvnvansker og Fibromyalgi, respondere kroppen min veldig dårlig på sukker,  mel , tilsetningsstoffer, sminke, parfyme, medikamenter...mm

Jeg må være veldig forsiktig og bevist hver eneste dag. Noe jeg også erfarer i gruppen jeg deltar i. De fleste av oss ønsker ikke å trigge for å bli sykere.

Derfor stiller jeg spørsmål ved mange valg Stine tar i forhold til egen helse. 

Jeg Tåler ikke Paracet ved migrene anfall, Da blir hode 10 ganger værre, å jeg kaster opp som en gris.. noen gange funker migrenemedisin, (setter sprøyte i magen) å noen ganger blir det værre av den medisinen også.. Det er noe dritt😫 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun påstår migrenen blir trigga av koffein og sukker . Å sier hun håper hun ikke får anfall inatt igjen , mens hun dytter innpå med jellybeans. Tror ikke det er mange dagene jeg har sett henne på snap som hun ikke drikker energidrikk. Den er det høyt koffein innhold i . Hun sa for en stund siden at ikke fibroen blei trigga av sukker osv . Men uansett så tar man vel ikke å putter innpå med det fordet hvis det trigger andre sykdommer ? Hun sa også når hun lå i senga her om dagen at noen påstod det var bra med energi drikk for det gjorde noe med blodårene . Da kunne hun plutselig høre på råd , for det er noe hun liker ( energidrikk altså) Som jeg har lest av hun lengre opp her som har denne alvorlige diagnosen som selvmordsmigrene er så syns jeg det et merkelig at man ikke gjør det man kan for å ikke provosere fram utbrudd . ( Stine altså , ikke vedkommende som skrev om selvmordshodepinen) 

Endret av Hønemor74
Føyde til en ekstra setning
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt sjokkert over den videon med hun som har selvmordshodepine. Herregud for noen smerter. Stakkars menneske 😢 Blir kvalm over S som har mage å påstå at hun lider av dette. Jeg har ikke ord som kan beskrive hva jeg føler overfor henne. Hadde jeg vært litt tøffere skulle jeg fader meg gått bort til henne og sagt meninga mi da jeg ser henne på butikken. Det alle skulle gjort er å sende henne den linken, men da hadde hun vel blokkert alle sammen. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger joviale og noen av damene der, og det hender de klager på smerter/sykdom. Som f.eks vond nakke, eller magen og ibs. Og da tar det ikke lange tiden før Stine klager på akkurat de samme tingene. Påfallende tilfeldigheter omtrent hver gang 🤷🏻‍♀️

Ellers enig i mange av innleggene oppover her, noe skurrer :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg vet ikke hvordan jeg får svart en og en av dere, men tusen tusen takk for så fine ord, det setter jeg veldig pris på ❤️ Clusterhodepine er en brutal sykdom, jeg er "heldig" som kun har det på natten, og kan leve tilsynelatende normalt frem til ca kl 02 hver natt, for det kommer på samme tid, uten forvarsel eller tegn på at det smeller snart. Det er ingenting som heter selvmords-migrene. Jeg pleier å være ganske rolig og sindig, men når hun trår i et landskap hvor enkelte mennesker tar livet sitt, trekker ut sine egne tenner og prøver å klore ut høyre øye - og som kanskje er helt alene med sykdommen så blir jeg rasende! Hun har ikke truffet på et eneste punkt ang symptomer på Cluster. Og hadde hun hatt det så hadde en nevrolog aldri godkjent at hun hadde brukt smerteplaster i tillegg. Det er på tide at hun åpner snappen legger seg langflat og beklager til alle som har de diagnosene hun har løyet på seg. Det føyer seg inn flere og flere diagnoser på listen hver uke, må si det går helsikes fort å bli utredet i Brumunddal. Som en nevrolog sa: Det er ikke selve Cluster som tar livet av deg, den torturerer deg så mye at du skulle ønske den gjorde det. Jeg har ikke sett en eneste oksygentank på soverommet hennes (det MÅ man ha, for å korte ned tiden på anfall) jeg har aldri sett at høyre øye er blodsprengt og illrødt etter en natt med Cluster. Det er ikke synd i meg, jeg har det helt fantastisk ellers i livet 💚 Men jeg kjenner på et enormt raseri når hun tillater seg å lyve på seg en sånn diagnose. Jeg blir så rasende på vegne av de som strever alene, jeg kjenner på dårlig samvittighet ovenfor de som ikke har en mann/familie å lene seg på. Jeg lurer på hva det er som får henne til å lyve på seg diagnose etter diagnose? Er det noen fra Brumunddal her som kan nøste opp litt i usannheter å bekrefte det vi alle tror; At hun lyver om diagnoser. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke og spekulere el diskutere andres sykdommer el diagnoser. Men her er det mye som ikke stemmer. Og etter at jeg så videoen av hun med Cluster, og det lille jeg vet om den sykdommen er jeg sjokkert over at hun er frekk nok til og påstå at hun har det samme. Med alle disse diagnosene/sykdommene hun påstår at hun har er hun jammen sprek og i god form. Jeg blir litt tom for ord og føler hun pisser på de som faktisk lever og sliter med noe av dette hver eneste dag. Jeg har prolaps i ryggen og er i perioder sengeliggende pga smerter og lite bevegelighet, og jada vi er alle forskjellige, men jeg har ikke sett noe tegn de 5 mnd jeg har fulgt henne på at hun har prolaps i ryggen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (12 timer siden):

Hun stiller da seg selv i et dårlig lys. 

og hvis vi tar bort de punkter som du mener ikke er diagnoser, så står vi igken med:

-Fibromyalgi 

-Me

-Migrene

-Selvmordshodepine

- Prolaps i ryggen

Endiometrose

- IBS

- Byller i munn og lyske

Hull i lungene

- PTSD

- Angst

Hudsykdom i ansiktet

- Leddgikt/revmatisme

Du mener at det er sannsynlig at hun har alle disse diagnosene i værste grad, samtidig som hun snapper hver dag, passer barn og familie, maler hus, sminker seg, shopper, danser på badet, strikker, lager bamsesmykker osv?

Ikke glem at hun sier hun har OCD. 😆😂 Man har ikke OCD fordi man liker å ha det ryddig, eller liker organisering, ting på rekke eller får fnatt av at ting henger skjeft. Dette er også en diagnose hun har gitt seg selv. Får man diagnosen OCD så har man sterk tvang. Så mye tvang at det går ut over livet ditt og du klarer ikke å leve et «normalt» liv. Da må man gå i intensiv behandling med eksponering og terapi. Kjenner jeg blir forbanna på vegne av denne pasientgruppen, når Stine slenger ut og nærmeste skryter av at «jeg har diagnosen OCD» mens hun driver og sorterer bamser 🤯😑 hun sier det på engelsk også. Det høres bare enda teitere ut og underbygger bare enda mer at hun har sett for mye på tv

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (9 minutter siden):

Ikke glem at hun sier hun har OCD. 😆😂 Man har ikke OCD fordi man liker å ha det ryddig, eller liker organisering, ting på rekke eller får fnatt av at ting henger skjeft. Dette er også en diagnose hun har gitt seg selv. Får man diagnosen OCD så har man sterk tvang. Så mye tvang at det går ut over livet ditt og du klarer ikke å leve et «normalt» liv. Da må man gå i intensiv behandling med eksponering og terapi. Kjenner jeg blir forbanna på vegne av denne pasientgruppen, når Stine slenger ut og nærmeste skryter av at «jeg har diagnosen OCD» mens hun driver og sorterer bamser 🤯😑 hun sier det på engelsk også. Det høres bare enda teitere ut og underbygger bare enda mer at hun har sett for mye på tv

Så sant!!👏👏

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (1 time siden):

Kan love deg at hun ikke har OCD!! For det har jeg hatt og i sterk grad. Det styrte hele livet mitt, nattesøvn, og gikk utover familien min. Det har kostet mye terapi og eksponering for og komme dit jeg er i dag. Og jeg er enda ikke frisk, jeg må jobbe med meg selv hver eneste dag for at det ikke skal ta kontroll over meg og livet mitt igjen. Hun er frekkere enn flatlusa!!!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (13 minutter siden):

Kan love deg at hun ikke har OCD!! For det har jeg hatt og i sterk grad. Det styrte hele livet mitt, nattesøvn, og gikk utover familien min. Det har kostet mye terapi og eksponering for og komme dit jeg er i dag. Og jeg er enda ikke frisk, jeg må jobbe med meg selv hver eneste dag for at det ikke skal ta kontroll over meg og livet mitt igjen. Hun er frekkere enn flatlusa!!!

Ja, det er akkurat det hun er, frekkere enn flatlusa å frekkere en frekkest!!🤮

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (45 minutter siden):

Ja, det er akkurat det hun er, frekkere enn flatlusa å frekkere en frekkest!!🤮

jeg kjenner at jeg blir sint når hun slenger rundt seg med diagnoser...På det værste så jobbet jeg 12-14-16 timer om dagen fordi jeg ikke klarte å gå hjem før alt var tilnærmet perfekt på jobb. Jeg kom hjem etter at barna mine hadde lagt seg, de så jeg ikke i lange perioder. Fordi når jeg sovnet etter lange dager på jobb kunne jeg våkne etter 2 timer fordi det Fks var rotete i kjellerboden. Da måtte jeg stå opp og rydde for og få ro i kroppen, og siden jeg allerede var oppe så dro jeg bare på jobb. Så hun skal være litt forsiktig med å slenge rundt seg med diagnoser, hun pisser på folk som faktisk sliter med de diagnosene/sykdommene hun påstår hun har. Nei nå mistet jeg all respekt for Stine, for dette var jeg ikke klar over...

Endret av esmeralda1
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himler hun med øya over unga sine til kamera for at hun tror hun snakker med ei god venninne når hu stirrer i kamera??? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulltulla skrev (1 minutt siden):

Himler hun med øya over unga sine til kamera for at hun tror hun snakker med ei god venninne når hu stirrer i kamera??? 

Ja det gjør hun. Jeg likte Stine godt i begynnelsen når jeg begynnte og følge henne for ca 5-6 mnd siden. Men det tok ikke lang tid før jeg reagerte på at hun konstant sitter på snap, dag ut og dag inn. Selv på skogstur med familien og andre familesettinger sitter hun på snap. Han yngste har ved flere anledninger prøvd og få kontakt med mammen sin, og om hun i det hele tatt svarer, så svarer hun mens hun ser inn i tlf. Hun skulle også ha han til og takke for en gave på snap, han takker inn i tlf, og spør Stine- Hvorfor snakker hun ikke- Hvor Stine svarer at det vet hun ikke. Vær ærlig med sønnen din og si at du og kun du snakker til den skjermen. Da begynte jeg og miste litt sansen for henne, og dette med alle diagnosene tok kake, og var spikeren i kista for min del. Jeg klarer ikke dama lengre !!!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mener hun at hun har vanlig migrene og clusterhode pine? 
Mener hun at hun har hatt et vanlig migrene anfall i natt eller clusteranfall? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heahea1 skrev (1 time siden):

Men mener hun at hun har vanlig migrene og clusterhode pine? 
Mener hun at hun har hatt et vanlig migrene anfall i natt eller clusteranfall? 

Det vet hun nok ikke selv engang……

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har undret meg over det som kom ut relatert til selvmordshodepinen. Kan det hende at hun mente at hun hadde så vondt i hodet at hun holdt på å forgå, og så kom det ut litt feil - og ikke at hun mente at hun faktisk hadde diagnosen clusterhodepine? Jeg vet ikke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (46 minutter siden):

Jeg har undret meg over det som kom ut relatert til selvmordshodepinen. Kan det hende at hun mente at hun hadde så vondt i hodet at hun holdt på å forgå, og så kom det ut litt feil - og ikke at hun mente at hun faktisk hadde diagnosen clusterhodepine? Jeg vet ikke. 

Ganske sikker på hun sa at hun hadde diagnosen 🤔 og som flere her har skrevet så er den helt j.... å ha 😔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (36 minutter siden):

Ganske sikker på hun sa at hun hadde diagnosen 🤔 og som flere her har skrevet så er den helt j.... å ha 😔

Hun sa hun hadde den ja. Ikke viste jeg hvor alvorlig den var før @Hyfia faktisk sa hvordan det er med den. Enn og uttale seg  om å ha det. Så er det en så alvorlig sykdom !!  Skammelig. Hun der stempler seg selv diagnoser hun. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (9 minutter siden):

Hun sa hun hadde den ja. Ikke viste jeg hvor alvorlig den var før @Hyfia faktisk sa hvordan det er med den. Enn og uttale seg  om å ha det. Så er det en så alvorlig sykdom !!  Skammelig. Hun der stempler seg selv diagnoser hun. 

Og Stine har faktisk et ansvar for det som kommer ut av munnen på henne...Jeg er målløs over alt som kommer frem om henne, som HUN selv snapper om!! Og hva skjedde med den annmeldelsen ? Jeg var en av de som ikke helt trodde på at hun faktisk hadde gjort det. Merkelig at hun ikke har vist frem bekreftelse på at annmeldelsen er mottat...Når hun kan legge ut bilde av resepter så regner jeg med at hun også hadde vist dette frem...Jeg får bare en vond smak i munnen av hele dama!!! Diagnoserytter er det hun er 🤡

Endret av esmeralda1
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...