esmeralda1 Skrevet 18. september 2021 #2021 Del Skrevet 18. september 2021 Frøken_ida skrev (10 minutter siden): Best når det kan kalles en betennelse! 😍 Og at det må opereres 😍 Da blir det kanskje litt mat og gaver på døra 😉 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. september 2021 #2022 Del Skrevet 18. september 2021 esmeralda1 skrev (5 minutter siden): Og at det må opereres 😍 Da blir det kanskje litt mat og gaver på døra 😉 Herregud, er det mulig..står ikke først å lister opp alt en har gjort. Så visste hun ikke hva hun skulle si, men slag på den!!hodepinen. Dette er så himla tragisk, verre og verre dag for dag 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 18. september 2021 #2023 Del Skrevet 18. september 2021 Frøken_ida skrev (25 minutter siden): Det på kinnet er en kvise. Et resultat av for mye sminke og urene koster. Yes🙌Rart huden hennes ikke ser verre ut. Med tanke på at hun sover med sminke. Og este lauder som foundation🙈Jeg har samme sykdom, og får kjempe utbrudd etter bare en natt med sminke🙈Og når jeg får utbrudd bruker jeg differin gel, som får det til å trekke tilbake. Trenger ikke å operere den lille kvisa der. Ikke mye til smerteterskel på den dama der iallefall. Men det kan jo selvsagt ha noe å gjøre med barndommen hennes. Hun burde kutte mat som trigger betennelse og smerter. Som sukker og, hvetemel o.l. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2024 Del Skrevet 18. september 2021 esmeralda1 skrev (15 minutter siden): Og at det må opereres 😍 Da blir det kanskje litt mat og gaver på døra 😉 "Opereres" 😄 Hvem vet. 🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2025 Del Skrevet 18. september 2021 FrkZ skrev (7 minutter siden): Yes🙌Rart huden hennes ikke ser verre ut. Med tanke på at hun sover med sminke. Og este lauder som foundation🙈Jeg har samme sykdom, og får kjempe utbrudd etter bare en natt med sminke🙈Og når jeg får utbrudd bruker jeg differin gel, som får det til å trekke tilbake. Trenger ikke å operere den lille kvisa der. Ikke mye til smerteterskel på den dama der iallefall. Men det kan jo selvsagt ha noe å gjøre med barndommen hennes. Hun burde kutte mat som trigger betennelse og smerter. Som sukker og, hvetemel o.l. Det fungerer jo som gift for kroppen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 18. september 2021 #2026 Del Skrevet 18. september 2021 Anneisabell skrev (18 minutter siden): Herregud, er det mulig..står ikke først å lister opp alt en har gjort. Så visste hun ikke hva hun skulle si, men slag på den!!hodepinen. Dette er så himla tragisk, verre og verre dag for dag Så enig...Det blir bare verre og verre for hver dag som går!! Jeg er så sjokkert over hele dama. Alt fra den språkbruken hennes, det bannes hele dagen lang, vondter meg her og der...Og minimalt med tid hun bruker på mann og barn. Hun må være deppa av og gå inne og rante i den tlf...hun har et lite sosialt liv, lite frisk luft...Kom deg ut i frisk luft, tilbring tid med familien din og venner, slutt og se negativt på alt så skal du se Stine at både formen og livet bedrer seg fort 💐 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2027 Del Skrevet 18. september 2021 esmeralda1 skrev (18 minutter siden): Så enig...Det blir bare verre og verre for hver dag som går!! Jeg er så sjokkert over hele dama. Alt fra den språkbruken hennes, det bannes hele dagen lang, vondter meg her og der...Og minimalt med tid hun bruker på mann og barn. Hun må være deppa av og gå inne og rante i den tlf...hun har et lite sosialt liv, lite frisk luft...Kom deg ut i frisk luft, tilbring tid med familien din og venner, slutt og se negativt på alt så skal du se Stine at både formen og livet bedrer seg fort 💐 Der vil skje automatisk hvis hun prøver det du sier. Få inn litt grovere og sunnere kosthold, så er mye gjort. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2028 Del Skrevet 18. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (26 minutter siden): Jammen godt jeg fikk vite at boxerne til mannen hennes ikke skal tørketromles. Jeg hadde ikke klart å vimse rundt og gjøre husarbeid med dundrende hodepine, men det er nå meg. Kosthold, ja! Alt det sukkeret og prosesserte maten hun har i seg, er som Frøken sier over her, gift. Både mtp smerter og hud. A sine boxere 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2029 Del Skrevet 18. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (43 minutter siden): Jammen godt jeg fikk vite at boxerne til mannen hennes ikke skal tørketromles. Jeg hadde ikke klart å vimse rundt og gjøre husarbeid med dundrende hodepine, men det er nå meg. Kosthold, ja! Alt det sukkeret og prosesserte maten hun har i seg, er som Frøken sier over her, gift. Både mtp smerter og hud. Hvis han vil bytte beite så er min tørketrommel lagt ut på Finn før han rekker si hei. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 18. september 2021 #2030 Del Skrevet 18. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (48 minutter siden): Jammen godt jeg fikk vite at boxerne til mannen hennes ikke skal tørketromles. Jeg hadde ikke klart å vimse rundt og gjøre husarbeid med dundrende hodepine, men det er nå meg. Kosthold, ja! Alt det sukkeret og prosesserte maten hun har i seg, er som Frøken sier over her, gift. Både mtp smerter og hud. Nå påstår vel hun også at hun lider av migrene...Tøff dame altså 😮 Ingen ting henger på greip med den dama! Oppmerksomhetssyk er det hun er... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 18. september 2021 #2031 Del Skrevet 18. september 2021 esmeralda1 skrev (26 minutter siden): Nå påstår vel hun også at hun lider av migrene...Tøff dame altså 😮 Ingen ting henger på greip med den dama! Oppmerksomhetssyk er det hun er... Hun sa det her on dagen, at hun hadde så migrene . Mulig hun har sagt det før å 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 18. september 2021 #2032 Del Skrevet 18. september 2021 Er ny i denne tråden her, men har fulgt Stine en stund (etter å ha blitt nysgjerrig på hvem hun var pga denne tråden). Tenker hun gjør veldig dumt i å klage over kvinneguiden på snap, for det pirrer vel bare nysgjerrigheten de følgerne hennes som ikke har vært her å lest allerede. Vil tro at denne tråden vil få varsellampene til de fleste til å blinke… selv de mest «trofaste supporterne» hennes vil nok åpne øyene litt etter å ha lest mye av det som skrives her, om de ikke tror på det med en gang så vil de vel legge merke til ting etterhvert de også og se mønstrene… Når det gjelder spleis og barnevernsaken hennes. Er det ikke slik at hun har en avtale med TV2 om at de skal følge saken hennes? Kanskje burde man ha tipset TV2 om hvordan hun faktisk holder på? Da med tanke på flere runder med innsamling for å dekke advokatutgifter som ingen har sett noe dokumentasjon på, samtidig som hun strør rundt seg med penger på alt annet… 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2033 Del Skrevet 18. september 2021 richbitch skrev (3 minutter siden): Er ny i denne tråden her, men har fulgt Stine en stund (etter å ha blitt nysgjerrig på hvem hun var pga denne tråden). Tenker hun gjør veldig dumt i å klage over kvinneguiden på snap, for det pirrer vel bare nysgjerrigheten de følgerne hennes som ikke har vært her å lest allerede. Vil tro at denne tråden vil få varsellampene til de fleste til å blinke… selv de mest «trofaste supporterne» hennes vil nok åpne øyene litt etter å ha lest mye av det som skrives her, om de ikke tror på det med en gang så vil de vel legge merke til ting etterhvert de også og se mønstrene… Når det gjelder spleis og barnevernsaken hennes. Er det ikke slik at hun har en avtale med TV2 om at de skal følge saken hennes? Kanskje burde man ha tipset TV2 om hvordan hun faktisk holder på? Da med tanke på flere runder med innsamling for å dekke advokatutgifter som ingen har sett noe dokumentasjon på, samtidig som hun strør rundt seg med penger på alt annet… Absolutt en god tanke det med tv2. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 18. september 2021 #2034 Del Skrevet 18. september 2021 Når fikk hun smerteplaster? Mener hun kjørte bil etter ca 2 dager? Skal jo gå minst 14 dager.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 18. september 2021 #2035 Del Skrevet 18. september 2021 Støgga skrev (6 minutter siden): Når fikk hun smerteplaster? Mener hun kjørte bil etter ca 2 dager? Skal jo gå minst 14 dager.. Ifølge henne selv sa legen hun kunne kjøre etter 3 dager event tidligere hvis hun følte seg i form. Hun har byttet en gang så da er det over en uke siden hun fikk første . Mulig det er ulik tid iforhold til hva slags plaster man får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmyCharlotte Skrevet 18. september 2021 #2036 Del Skrevet 18. september 2021 Frøken_ida skrev (5 timer siden): Det på kinnet er en kvise. Et resultat av for mye sminke og urene koster. …og å sove med sminke om natta 🤯 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 18. september 2021 #2037 Del Skrevet 18. september 2021 1 hour ago, O.G.BestemorDuck said: Ja, det med tv2 hadde jeg faktisk glemt. Men det stemmer. De skulle følge saken hennes? Eller hvordan var det? Har hun vært på TV2? 2 hours ago, Frøken_ida said: Absolutt en god tanke det med tv2. Har hun vært på TV2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 18. september 2021 #2038 Del Skrevet 18. september 2021 Polarpuma skrev (11 minutter siden): Har hun vært på TV2? Har hun vært på TV2? Ja hun har vist det. Har ikke sett hele intervjuet, men et klipp. Å da var det snakk om litt hvordan hun har hatt det i oppvekst og hvordan hun ble sviktet av barnevernet. Hun sier hun fronter denne saken i tv2 osv med tanke på andre barn som opplever sånt. Men hun snakket å frontet kun sin sak på klippet jeg så iallefall.. Samme med snap chat også, hun sier hun skal gå igjennom dette for andre barn som kanskje ikke har det greit. Men ser eller hører ingenting om dette! Når hun gjestesnapper på andre kanaler så sier hun at vi kan gjerne følge henne om vi vil følge med hvordan det går med saken osv. Å siden vi er inne på det så vet faktisk ikke noen om hvor de spleise pengene er, har hun de enda?, hvor er advokatregningen hun sier pengene skal gå til? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 18. september 2021 #2039 Del Skrevet 18. september 2021 5 minutter siden, P-max:) said: Ja hun har vist det. Har ikke sett hele intervjuet, men et klipp. Å da var det snakk om litt hvordan hun har hatt det i oppvekst og hvordan hun ble sviktet av barnevernet. Hun sier hun fronter denne saken i tv2 osv med tanke på andre barn som opplever sånt. Men hun snakket å frontet kun sin sak på klippet jeg så iallefall.. Samme med snap chat også, hun sier hun skal gå igjennom dette for andre barn som kanskje ikke har det greit. Men ser eller hører ingenting om dette! Når hun gjestesnapper på andre kanaler så sier hun at vi kan gjerne følge henne om vi vil følge med hvordan det går med saken osv. Å siden vi er inne på det så vet faktisk ikke noen om hvor de spleise pengene er, har hun de enda?, hvor er advokatregningen hun sier pengene skal gå til? Har ikke hørt at hun har snakka om den bv-saken på snappen. Men jeg har ikke fulgt henne så veldig lenge heller. Og hun snapper flere timer om dagen, så må spole over det meste. Jeg følger med på interiør, strikking osv, resten blir det ikke tid til. Det der spleis greiene har jeg heller ikke fulgt med i. Men det virker litt rart at hun ikke vil vise hva penga går til, hvis det stemmer hva folk sier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 18. september 2021 #2040 Del Skrevet 18. september 2021 Hvor mange ganger skal hun legge ut «steg for steg» av de dølle fløtegratinerte potetene?? 😂 Helt plain rett som alle kan. Ingenting spesielt med den heller. Hun har så lite innhold på de times lange snappene sine nå. Maler opp det samme, dag ut og dag inn. Snork 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå