Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

litt komisk.. snakker i 40 snapper mens hun sminker seg.. hoster ikke en eneste gang. Kommer plutselig på «det thoraxgreierne» som hun kalte det, hoster i hver setning etter det😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kalini skrev (1 time siden):

litt komisk.. snakker i 40 snapper mens hun sminker seg.. hoster ikke en eneste gang. Kommer plutselig på «det thoraxgreierne» som hun kalte det, hoster i hver setning etter det😅

Hoste hadde eg også gjort på det lille badet med så mykje produkter i lufta 🤧

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het hun ikke Anne-Mette hun som sendte den blomster buketten sist(?) uke? CA (som forøvrig er veldig fornuftig rundt å eksponere mottakelse av gaver!) fikk jo en strikkagenser av en Anne-Mette i går eller noe….

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiqita skrev (1 time siden):

Het hun ikke Anne-Mette hun som sendte den blomster buketten sist(?) uke? CA (som forøvrig er veldig fornuftig rundt å eksponere mottakelse av gaver!) fikk jo en strikkagenser av en Anne-Mette i går eller noe….

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjedde med Stine i går🤔 Skulle jo plante om og greier,men plutselig var hun borte. Virket jo så glad og fornøyd. Får håpe det ikke skjedde noe da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (49 minutter siden):

Lurer på hva som skjedde med Stine i går🤔 Skulle jo plante om og greier,men plutselig var hun borte. Virket jo så glad og fornøyd. Får håpe det ikke skjedde noe da.

Hvis jeg hadde lest sånne kommentarer mot meg selv, hadde jeg gått og lagt meg tidlig jeg også 😳

Jeg er ikke noe blodfan, men kvinneguiden kan ta knekken på noen og enhver 😔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pålur skrev (11 timer siden):

😂

Så det kan jo være Anne-Mette har sendt og pleier å sende gave til mange vloggere? Vet ikke om jeg hadde vært bekvem med å motta ting sånn, at de søkte adresse  min på den måten!! Men kanskje det er eb del av «kaka»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (På 24.8.2021 den 20.37):

Ehh,ja men du trenger vel ikke delta i den🤔

Selv om man ikke «deltar» i spleisen, er det i min verden en selvfølge å vise frem at pengene går dit hun sier de skal gå!! Når man er en offentlig person å tigger penger fra fremmede å legger det frem som at det skal gå til å dekke advokatutgifter, så bør man vise at dette er fakta! Merkelig at det ble kjøpt så mye dyre ting i ferien, eks; sparkesykkel, Garmin klokke til 3000, klær, spaopphold osv.. har man ikke penger til å dekke regninger, har man heller ikke penger til å kjøpe seg klokke til 3000, når man kan få en ålreit klokke til under 1000, å sparkesykkel.. Det blir bare så alt for dumt….

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

Selv om man ikke «deltar» i spleisen, er det i min verden en selvfølge å vise frem at pengene går dit hun sier de skal gå!! Når man er en offentlig person å tigger penger fra fremmede å legger det frem som at det skal gå til å dekke advokatutgifter, så bør man vise at dette er fakta! Merkelig at det ble kjøpt så mye dyre ting i ferien, eks; sparkesykkel, Garmin klokke til 3000, klær, spaopphold osv.. har man ikke penger til å dekke regninger, har man heller ikke penger til å kjøpe seg klokke til 3000, når man kan få en ålreit klokke til under 1000, å sparkesykkel.. Det blir bare så alt for dumt….

Helt enig med deg. Er jo ikke snakk om småsummer hun har fått heller.. Hvorfor ikke bare bevise det med kvitteringer.. Handler faktisk litt om respekt overfor de hun har mottatt penger av. Og det at hun blokkerer over en lav sko som spørr om dette, er jo heller ikke normalt. Mye som skurrer.. Og ja de tingene de har kjøpt kan jo være tilfeldig med tanke på feriepenger og eventuelt tilbake på skatten., men man kan jo begynne å lure.. Er nok mange som har gitt til denne Spleisen uten å følge henne i sosiale medier også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at det er seeren som har alt ansvaret og må følge uskrevne regler, si det rette til enhver tid? Den skjenneprekenen i dag var utidig. 

Hva ønsker hun seg? Jeg vet ikke hva hun tenker, og ettersom hun endrer mening støtt er det ikke så lett. 

Hun vil ha ekkokammeret, det har jeg forstått. Man kan stille spm så lenge hun er i rett humør i det rette øyeblikket. 

Hun vil være venninne, men kun hvis du vil hylle eller degge. 

Det er ikke lett. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
EllaSays skrev (48 minutter siden):

Hvorfor er det sånn at det er seeren som har alt ansvaret og må følge uskrevne regler, si det rette til enhver tid? Den skjenneprekenen i dag var utidig. 

Hva ønsker hun seg? Jeg vet ikke hva hun tenker, og ettersom hun endrer mening støtt er det ikke så lett. 

Hun vil ha ekkokammeret, det har jeg forstått. Man kan stille spm så lenge hun er i rett humør i det rette øyeblikket. 

Det er ikke lett. 

Du har så rett. Folk er genuint bekymret for henne og udtrykker det med omsorg, og da er det også galt. De kontakter henne direkte - som hun har bedt om - og ikke snakker i forum, også galt! Hun krever at andre skal ha filter og være forsiktig med hva man sier og uttrykker, men selv kan hun komme med hårreisende oppførsel og uttalelser🙄 Ikke til å bli klok på 

Endret av Pirimittmitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (1 minutt siden):

Du har så rett. Folk er genuint bekymret for henne og udtrykker det med omsorg og da er det også galt. Hun krever st andre skal ha filter og være forsiktig med hva man sier og uttrykker, men selv kan hun komme med hårreisende oppførsel og uttalelser🙄 Ikke til å bli klok på 

👏👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (47 minutter siden):

Det er ikke lett. 

Så enig!! Er ikke lett å bli klok på.. Kommer man med tips er det feil, viser man omsorg er det feil, stiller man feil spm er det feil, får hun kritikk er det feil.. Hærrefred! Så lenge det er gaver å blomster på døra, er det kjempegreit! 😫🙄🥴

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke hun har samme verktøy som andre til å bearbeide og håndtere det hun står i. 

Derfor tror jeg hennes adferd kan virke litt ‘rar’ for enkelte. 

Det hun leser her inne gjør henne mer selvbevisst, som gjør at hun så gjerne vil motbevise folk, som igjen gjør at hun ikke er seg selv og oppfører seg rart/‘gjør seg til’.  Er sikkert ikke så bra for selvfølelsen, og vi kan alle tenke oss hva som skjer med dårlig selvfølelse/selvtillit. 

Går i ‘kampmodus’, føles konstant som om man blir angrepet osv

Og hun blir sliten. 

Jeg tror på Stine når hun sier hun er sliten, jeg tror at hun også føler hun har vondt. 
Og jeg tror også på at fastlegen ikke ser konvensjonell smerte og kanskje avfeier henne litt. 

Kan ikke være lett for henne. 

Håper snap for henne fortsetter å gi henne positivitet enn negativitet. Er vel derfor hun fortsetter, det gir henne noe hun mangler/trenger. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun ikke vil ha tabletter , men hun prøvde jo å få tak i legen etter ferien . Da var det grining og snakk om smerter , smerter .. tilslutt fikk hun fra legevakta . Nå er det tomt for lengst å nå sier hun at legen ikke forstår henne . Han skriver vel ikke ut mer , det er der problemet er . Hun sa selv det var tabletter som er avhengighetsskapende . Å der ligger vel grunnen til de siste ukenes opp og ned humør 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (35 minutter siden):

Hun sier hun ikke vil ha tabletter , men hun prøvde jo å få tak i legen etter ferien . Da var det grining og snakk om smerter , smerter .. tilslutt fikk hun fra legevakta . Nå er det tomt for lengst å nå sier hun at legen ikke forstår henne . Han skriver vel ikke ut mer , det er der problemet er . Hun sa selv det var tabletter som er avhengighetsskapende . Å der ligger vel grunnen til de siste ukenes opp og ned humør 

Og de fleste av oss ville vel ha byttet fastlege om vi ikke var fornøyd? Om legen ikke forstod oss? Det at hun ikke hør nettopp det, å skifte fastlege, det er en tankevekker for mye.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gresshoppa skrev (10 minutter siden):

Og de fleste av oss ville vel ha byttet fastlege om vi ikke var fornøyd? Om legen ikke forstod oss? Det at hun ikke hør nettopp det, å skifte fastlege, det er en tankevekker for mye.

Så enkelt er det ikke å bare bytte, mange fastleger har fulle lister. Som hun selv har sagt, så står hun på venteliste til andre leger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mareritt, søvnvansker , angst og uro i kroppen er i mange tilfeller abstinenser etter blant annet benzopreparat. Dette er ting hun selv har snakket åpent om . Og hun har selv sagt tablettene hun har fått skal hun ikke gå på lenge fordi det er fare for avhengighet . Også det at ikke fastlegen kontaktet henne igjen etter hun flere ganger har forsøkt å få tak i han . Reaksjonen på det at hun tilslutt ringte legevakta å fikk tabletter derifra vekte vonde  følelser fordi hun fikk minner om at moren gjorde det . Avhengighet er arvelig 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Hønemor74 skrev (34 minutter siden):

Mareritt, søvnvansker , angst og uro i kroppen er i mange tilfeller abstinenser etter blant annet benzopreparat. Dette er ting hun selv har snakket åpent om . Og hun har selv sagt tablettene hun har fått skal hun ikke gå på lenge fordi det er fare for avhengighet . Også det at ikke fastlegen kontaktet henne igjen etter hun flere ganger har forsøkt å få tak i han . Reaksjonen på det at hun tilslutt ringte legevakta å fikk tabletter derifra vekte vonde  følelser fordi hun fikk minner om at moren gjorde det . Avhengighet er arvelig 

Det kan godt hende. Men jeg tror ikke på alt hun forteller, tror det er mye som blir sagt for å få oppmerksomhet og medlidenhet. Liker drama.

Endret av Pirimittmitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (26 minutter siden):

Mareritt, STORE søvnvansker angst og uro har vel egentlig alltid vært en del av min hverdag, og jeg har aldri gått på benzo...hos meg kommer det av ting jeg har opplevd og forhold jeg har levd under i mange år. Heldigvis ikke alltid like ille da! 😊 Men dette er bare for å påpeke at Stines plager mest sannsynlig skyldes den formen for PTSD som hun har, og traumene hun har opplevd. Det er helt normalt å ha slike plager i hennes situasjon, og noe vi som har opplevd lignende kjenner oss igjen i.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...