Malleli89 Skrevet 26. juli 2021 #621 Del Skrevet 26. juli 2021 Annelinb skrev (På 23.7.2021 den 1.23): Føler jeg kjenner hu jeg. Hva er det hun IKKE tar oss med på. Det er content 24/7. hver time. Neste er vel at vi får være med på jobb, se hun skrive på tastatur å himle med øya når det er skrivefeil «uff Stine da» 😂😂😂 Riktig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 26. juli 2021 #622 Del Skrevet 26. juli 2021 Tuttenatributten skrev (På 24.7.2021 den 23.05): Ok. Som du selv sier er ikke alle perfekte. Faktisk tør jeg påstå at ingen mennesker er perfekte. Jeg er ikke negativ, jeg er objektiv og stiller spørsmålstegn ved noe jeg mener er en etisk problematisk væremåte. Som jeg tidligere har skrevet; Stine opererer i et landskap som krever en solid porsjon selvinnsikt og etisk bevissthet. Det er ikke uproblematisk å be om penger fra fremmede. Hun når ut til mange personer, men er ikke underlagt de samme kontrollfunksjonene som andre medier. At hun ikke evner å reflektere over den konstruktive kritikken hun får, men avfeier det som onde intensjoner fra «tapere og slemme personer» og henstiller følgerne til å ta til motmæle på hennes vegne, er mildt sagt hoderystende oppførsel. Faktum er at Stine er selektiv med hva hun deler av seg og sitt - hun deler det som appellerer til folks giverglede og omsorg. Det bevisst fra hennes side og på grensen til kynisk. Til å kjempe en sak på «vegne av mange fler» er hun forbausende selvsentrert. Mulig noen finner inspirasjon i å følge Stine, det er bra! Men det er mulig å inspirere uten å forvente noe tilbake, penger eller gaver. Med fare for at jeg fremstår som litt vel direkte nå, men det er bevisst at Stine henvender seg til følgerne sine med å si «vi» og snakke til dere som om dere skulle ha vært venninner. Det er manipulerende og Stine har selvsagt ikke tenkt å ha personlig omgang med dere alle. Men noen sitter nok med opplevelsen av å blitt kjent med den pene og kule jenta i klassen. Det er enkle, men farlige mekanismer som er i sving. 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 26. juli 2021 #623 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Malleli89 skrev (9 timer siden): 👏👏👏 Malleli89 skrev (9 timer siden): Endret 26. juli 2021 av Malleli89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 26. juli 2021 #624 Del Skrevet 26. juli 2021 Noen som vet hvorfor hun holder senga idag, å det ble for mye av noe?? Er hu ute etter sympati igjen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 26. juli 2021 #625 Del Skrevet 26. juli 2021 Malleli89 skrev (4 timer siden): Noen som vet hvorfor hun holder senga idag, å det ble for mye av noe?? Er hu ute etter sympati igjen? Selvsagt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 27. juli 2021 #626 Del Skrevet 27. juli 2021 Er så sliten og ødelagt etter ferien, at hun reiser på jobb? Logisk? 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 27. juli 2021 #627 Del Skrevet 27. juli 2021 Jajajane skrev (31 minutter siden): Er så sliten og ødelagt etter ferien, at hun reiser på jobb? Logisk? 🤔 Hun er ute etter den "ååååå, så flink du er". Eventuelt blakk etter ferien da, typ "ja takk til spleis". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 27. juli 2021 #628 Del Skrevet 27. juli 2021 Frøken_ida skrev (4 timer siden): Hun er ute etter den "ååååå, så flink du er". Eventuelt blakk etter ferien da, typ "ja takk til spleis". Hun er jo VTA-ufør, og har to dager fast hun jobber i uken. Etter å ha hvilt seg i hele går, er det virkelig så rart at hun går på jobb i dag? 🤣 Er det også galt nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 27. juli 2021 #629 Del Skrevet 27. juli 2021 Jajajane skrev (4 timer siden): Er så sliten og ødelagt etter ferien, at hun reiser på jobb? Logisk? 🤔 Hun hadde vel en hviledag i går så vidt jeg forsto, så da fikk hun vel samlet litt krefter? Er det feil å gå på jobb også nå? Er vel sånn med oss "vanlige friske" folk også at vi kan bli ekstra slitne, hviler oss og blir mindre slitne/får igjen energien igjen. 🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 27. juli 2021 #630 Del Skrevet 27. juli 2021 Malleli89 skrev (På 26.7.2021 den 11.16): 👏👏👏 JA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 27. juli 2021 #631 Del Skrevet 27. juli 2021 L.F skrev (2 timer siden): Hun er jo VTA-ufør, og har to dager fast hun jobber i uken. Etter å ha hvilt seg i hele går, er det virkelig så rart at hun går på jobb i dag? 🤣 Er det også galt nå? Ser sånn ut, at alt hun gjør er unormalt. Vet selv åssen det er å komme hjem fra ferie. Er helt skutt. Men det å gå på jobb er helt fantastisk og er også en måte å få krefter på. Å være kronisk syke er ikke bare bare. Familien Knutsen har kosa seg max I feriene. Så kos å se at alex lagde hjemme laget fiskesuppe 🤗🤗🤗, det så så godt ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 28. juli 2021 #632 Del Skrevet 28. juli 2021 Blågrønn skrev (15 timer siden): Ser sånn ut, at alt hun gjør er unormalt. Vet selv åssen det er å komme hjem fra ferie. Er helt skutt. Men det å gå på jobb er helt fantastisk og er også en måte å få krefter på. Å være kronisk syke er ikke bare bare. Familien Knutsen har kosa seg max I feriene. Så kos å se at alex lagde hjemme laget fiskesuppe 🤗🤗🤗, det så så godt ut. Ja nettopp, absolutt alt hun gjør er visst feil. Mye av poenget med snappen hennes var jo å vise hverdagen på godt og vondt, og jeg tror det er godt for mange å kunne relatere seg til det hun viser. 😊 Hadde jo blitt helt feil om hun hadde rosemalt alt, og fått alt til å fremstå rosenrødt og sukkersøtt. Er jo ikke sånn livet er, og det er nettopp det jeg liker med henne at hun deler fra livet sitt sånn det faktisk er. 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 28. juli 2021 #633 Del Skrevet 28. juli 2021 L.F skrev (1 time siden): Ja nettopp, absolutt alt hun gjør er visst feil. Mye av poenget med snappen hennes var jo å vise hverdagen på godt og vondt, og jeg tror det er godt for mange å kunne relatere seg til det hun viser. 😊 Hadde jo blitt helt feil om hun hadde rosemalt alt, og fått alt til å fremstå rosenrødt og sukkersøtt. Er jo ikke sånn livet er, og det er nettopp det jeg liker med henne at hun deler fra livet sitt sånn det faktisk er. 👍 Hun er tøff Og modig. Gleder meg til å få møte henne 🤗. Derfor jeg å liker henne som hun er🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. juli 2021 #634 Del Skrevet 28. juli 2021 Blågrønn skrev (19 minutter siden): Hun er tøff Og modig. Gleder meg til å få møte henne 🤗. Derfor jeg å liker henne som hun er🤗 Hun er jo kunn en av mange andre i samme gate..men men.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 28. juli 2021 #635 Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Jeg tenker at en ting er at ferie med barn er slitsomt, det kan være ganske slitsomt og det er jeg helt enig i. Men så er det det å snakke om det MENS man er på ferie, mens ungene er der. Hadde mine foreldre snakket sånn da vi var på ferie da jeg var liten, så hadde jeg fått en veldig skyldfølelse. Jeg hadde undertrykket eget ønske om å reise på ferie for at foreldrene mine ikke skulle blitt slitne. Kanskje er det en av tingene som gjorde at Stines barn var litt grumpy i starten? Heldigvis er jeg vokst opp i et hjem der ferie var å gjøre noe annet enn det vi gjorde i hverdagen. Noen ganger reiste vi bort sågar til andre land, andre ganger var vi hjemme og gjorde andre ting enn til vanlig. Aldri klagde foreldrene våre på at ferie med oss var slitsomt. De kunne være slitne, ja, men de sa aldri at det var pga oss. Jeg er helt for at man skal ta opp temaer, men akkurat her synes jeg det er litt feil å ta det opp mens man står oppi det og alle er på ferie. Snakk om det når hverdagen er i gang igjen. Håper ikke de store ungene hører på, hun med den barndommen burde vel være den første til å beskytte ungene for slike belastninger. Endret 28. juli 2021 av EllaSays 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttenatributten Skrevet 28. juli 2021 #636 Del Skrevet 28. juli 2021 Blågrønn skrev (58 minutter siden): Hun er tøff Og modig. Gleder meg til å få møte henne 🤗. Derfor jeg å liker henne som hun er🤗 Gleder deg til å få møte henne? Du har nok mange tøffe og modige folk i din omgangskrets allerede. Du vil nok oppdage at Stine er høyst ordinær. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 28. juli 2021 #637 Del Skrevet 28. juli 2021 Skjemmes så når hun snakket om at det var så mye stress å stå «tett i tett med campingvogner», dusje på tid, rydde osv. I følge henne er ferie det samme som hverdag med barn. Hvor er logikken🙄 Ferie er ikke synonymt med egentid. Det er ikke meningen. Ingen med familie har 4 uker egentid. Hvis jeg hadde lånt bort campingvognen og spikerteltet mitt i ferien, hadde jeg blitt svært lei meg hvis jeg har sett storyen der etterpå. Aner Stine hva det koster for den familien å ha vogna stående der? Aner stine hvor mye penger de kunne fått om de heller hadde leid den ut til en familie den uka? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. juli 2021 #638 Del Skrevet 28. juli 2021 kalini skrev (32 minutter siden): Skjemmes så når hun snakket om at det var så mye stress å stå «tett i tett med campingvogner», dusje på tid, rydde osv. I følge henne er ferie det samme som hverdag med barn. Hvor er logikken🙄 Ferie er ikke synonymt med egentid. Det er ikke meningen. Ingen med familie har 4 uker egentid. Hvis jeg hadde lånt bort campingvognen og spikerteltet mitt i ferien, hadde jeg blitt svært lei meg hvis jeg har sett storyen der etterpå. Aner Stine hva det koster for den familien å ha vogna stående der? Aner stine hvor mye penger de kunne fått om de heller hadde leid den ut til en familie den uka? Nei for hun virker så veldig utakknemlig og nesten så hun tar det for gitt at hun skal få alt i pose og sekk. Fysj 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 28. juli 2021 #639 Del Skrevet 28. juli 2021 Å nå sitter a å snakker om at hu har blokkert hu som kommenterte «blomster-kjøpet mitt blant annet» HVORFOR må hun fortelle at hu blokkerer folk? Hvem andre gjør det?? Er det også for oppmerksomhet å for å få sympati å trøst!? Å hvis du som er blokkert er her, kan du være så snill å utdype hva som gjorde at hun blokkerte? Dét hadde vært interessant å høre grunnen fra den det gjelder, da den personen sikkert ikke har vært ufin😅 Jeg hadde lagt ut alt det ufine personen skrev jeg, om jeg var så truffet, for å bevise hvordan folk kan oppføre seg! Men også for å vise at personen er stygg.. Eller er det igjen dette at hu er så hårsår å ikke tåler kritiske spm☺️😉 Er også veldig enig om dette med å klage på hvor slitsomt alt er når man er på ferie med familien, FORRAN barna! Hjelpes meg🙈🥵 Det er VONDT å se på.. Å hvis man er så sliten, gi en lang en i den telefonen da!! HVORFOR MÅ ALT DRAS OPP Å FILMES? Åååh, jeg kjenner jeg får kramper!!😫😆 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. juli 2021 #640 Del Skrevet 28. juli 2021 Malleli89 skrev (19 minutter siden): Å nå sitter a å snakker om at hu har blokkert hu som kommenterte «blomster-kjøpet mitt blant annet» HVORFOR må hun fortelle at hu blokkerer folk? Hvem andre gjør det?? Er det også for oppmerksomhet å for å få sympati å trøst!? Å hvis du som er blokkert er her, kan du være så snill å utdype hva som gjorde at hun blokkerte? Dét hadde vært interessant å høre grunnen fra den det gjelder, da den personen sikkert ikke har vært ufin😅 Jeg hadde lagt ut alt det ufine personen skrev jeg, om jeg var så truffet, for å bevise hvordan folk kan oppføre seg! Men også for å vise at personen er stygg.. Eller er det igjen dette at hu er så hårsår å ikke tåler kritiske spm☺️😉 Er også veldig enig om dette med å klage på hvor slitsomt alt er når man er på ferie med familien, FORRAN barna! Hjelpes meg🙈🥵 Det er VONDT å se på.. Å hvis man er så sliten, gi en lang en i den telefonen da!! HVORFOR MÅ ALT DRAS OPP Å FILMES? Åååh, jeg kjenner jeg får kramper!!😫😆 Har du jammen meg rett i👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå