Gå til innhold

Det fineste antrekket du har sett i det siste ​🥰 😻 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 16.57):

 

 

0a46a5c6ad62dfb9f32bebbf30573bc3.jpg

Anonymkode: 66e1e...2da

Håper ingen gnagere ble skadet verken under produksjon eller fotoshoot! 😬

Anonymkode: 909da...f24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (9 timer siden):

*klippe*

Oi, nå ble jeg nesten skuffet. Jeg hadde inntrykk av at du var en mann med god og klassisk smak.

Anonymkode: cabc2...a9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kipling skrev (16 timer siden):

FB1NpJqXsAINkqg?format=jpg&name=large

FCp_XLVX0AQ5ngj?format=jpg&name=large

E_M6MJnWQAURmeY?format=jpg&name=large

E3S7wOyXIAAe7wd?format=jpg&name=medium

E83pvMKXsAMSGJ3?format=jpg&name=large

 

Jeg syns det er fint men sånn som bilde nr 1 er altfor kaldt å gå i på høsten i Norge og går man sånn på sommeren blir man kalt en hore og blir befølt og beglodd på bussen. Er ikke kultur i Norge for å gå sånn desverre og ikke som siste bilde heller med mindre man er 14 år 

Anonymkode: 0732a...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 11.56):

For å være ærlig: det jeg blir mest inspirert til av denne tråden er å bli tynn. Jeg er ikke overvektig, har en BMI på litt under 23. Likevel er det mange av de tettsittende klærne (eller løse som faller ned langs de slanke kroppene) som postes som hadde fått meg til å se ut som en stappet pølse, og det liker jeg jo ikke. Jeg kler meg i klær som får kroppen min til å se bedre ut, ikke verre. Er alle dere som poster disse bildene sylslanke?

Anonymkode: 213ee...d1c

Man skal lete leeeeenge for å finne antrekk man liker på normalvektige personer eller overvektige. Modeller spiser jo gjerne bomull og røyker/bruker avføringsmiddel for å få være modeller. Ergo meget spiseforstyrrede. 

Så er det jo plagg mange liker men ikke nødvendigvis passer selv - og mange er jo normalvektige og.

Men jeg synes du er littegranne fettfobisk selv om en overvektig ikke kan gå i normalt tettsittende klær? 🤷‍♀️

Endret av Fløff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Oi, nå ble jeg nesten skuffet. Jeg hadde inntrykk av at du var en mann med god og klassisk smak.

Anonymkode: cabc2...a9a

😁 Hva er galt med det?

Noen av de er kanskje i overkant sexy, og som noen andre påpekte ikke nødvendigvis praktiske i Norge, men jeg syns fortsatt at de ser bra ut, og ville funket i riktig setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg syns det er fint men sånn som bilde nr 1 er altfor kaldt å gå i på høsten i Norge og går man sånn på sommeren blir man kalt en hore og blir befølt og beglodd på bussen. Er ikke kultur i Norge for å gå sånn desverre og ikke som siste bilde heller med mindre man er 14 år 

Anonymkode: 0732a...6dd

Jeg har spilt tennis siden jeg var 5 og det er heller ingen som går som i det siste antrekket på tennisbanen 😅 Kanskje med unntak av influencere som kun skal ha photoshoot for det ville vært skikkelig upraktisk å spille ide klærne (og man ville fort merket at man skiller seg skikkelig ut sammenlignet med dem som spiller på resten av banene). Hun på bildet spiller på rød grusbane og skoene og sokkene hennes er fremdeles kritthvite (og anklene er rene)

Anonymkode: 57f51...790

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...