AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #21 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Når man går gjennom IVF må en være en del borte fra jobb. I alle fall når man bor et godt stykke fra sykehuset. Man må inn på sykehus for ultralyder, egguttak og egginsett. Jeg har ordnet meg fri fra jobb med ultralyden, men må bruke en egenmelding for egguttak og innsett. Det er mulig å få sykemelding, men da vil jobben se at jeg er sykemeldt fra en fertilitetsklinikk/kvinneklinikk. Det er uaktuelt. Jeg kan ikke være åpen med jobben. Jeg er aldri borte fra jobb, har null fravær, men nå må jeg altså bruke en egenmelding. Vi har en kultur på jobb, hvor vi sier hva vi feiler.. Hva skal jeg si feiler meg? (Kan ikke være coronarelatert, da må jeg testes, og kommer ikke inn på sykehuset) Vi er sååå sinnsykt underbemmannet på jobb, så jeg sliter på alle plan med å måtte lyge, og være borte. Men, hva gjør man ikke for å bli gravid.. Så hjelp folkens, hva skal jeg si til jobben? Anonymkode: 60f3a...f00 Du kan vel få fastlegen til å sykemelde deg istedenfor klinikken og da blir det jo ikke sånn at alle vet det....? Anonymkode: a0a23...71f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #22 Del Skrevet 28. april 2021 Si du har lege time, fysioterapi, gynekolog, tannlege time etc etc. Er det jeg gjør 🙈 Anonymkode: 55ce5...791 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #23 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg bor tre timers kjøring fra sykehuset jeg får IVF-behandling på, og de har sørget for at jeg tar ultralyd hos en gynekolog i byen min. Da sier jeg bare at det er legetime på jobb, og slipper fravær en hel dag annet enn ved uttak og innsett. Vil tro det kan fungere for deg også. Anonymkode: 4d9fc...793 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #24 Del Skrevet 28. april 2021 Endometriose. Det er gjentagende. Og ofte så avskrekkende på folk at de ikke stiller videre spørsmål. Da er det jo naturlig at det er en kvinneklinikk som har sykemeldt deg også. Anonymkode: 082a9...1ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #25 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du kan vel få fastlegen til å sykemelde deg istedenfor klinikken og da blir det jo ikke sånn at alle vet det....? Anonymkode: a0a23...71f Ja, jeg kan prøve på det. Jeg vet ikke om fastlegene gjør det, men jeg kan høre med dem 😊 Anonymkode: 60f3a...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #26 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Endometriose. Det er gjentagende. Og ofte så avskrekkende på folk at de ikke stiller videre spørsmål. Da er det jo naturlig at det er en kvinneklinikk som har sykemeldt deg også. Anonymkode: 082a9...1ba Ja, det går jo an å si at en skal utredes for det. Lurt! Anonymkode: 60f3a...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #27 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bor tre timers kjøring fra sykehuset jeg får IVF-behandling på, og de har sørget for at jeg tar ultralyd hos en gynekolog i byen min. Da sier jeg bare at det er legetime på jobb, og slipper fravær en hel dag annet enn ved uttak og innsett. Vil tro det kan fungere for deg også. Anonymkode: 4d9fc...793 Ja, det var lurt. Det kan jeg gjøre hvis det blir flere ultralyder 😊 Anonymkode: 60f3a...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #28 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Si du har lege time, fysioterapi, gynekolog, tannlege time etc etc. Er det jeg gjør 🙈 Anonymkode: 55ce5...791 Gynekolog ja.. da spør de vel ikke mer heller 😅 Anonymkode: 60f3a...f00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essess Skrevet 28. april 2021 #29 Del Skrevet 28. april 2021 Hva med å si at du skal ha en enkel ufarlig operasjon? Fjerne en cyste e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 29. april 2021 #30 Del Skrevet 29. april 2021 Ifm. uttak og sykmelding fram til innsett sa jeg at jeg skulle inn for et lite inngrep, og det må da holde å si det? Du MÅ ikke svare hvis sjefen spør. Mannen min måtte også stadig vekk forklare hvorfor han skulle reise fra jobb (for å kjøre meg til og fra sykehuset), og da svarte han at han skulle kjøre kona til gynekologen. Så ble det ikke flere spørsmål om det😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirinna Skrevet 29. april 2021 #31 Del Skrevet 29. april 2021 Du kan forklare situasjonen for fastlegen din, så får du sykemelding derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #32 Del Skrevet 29. april 2021 Ellepelle skrev (1 time siden): Mannen min måtte også stadig vekk forklare hvorfor han skulle reise fra jobb (for å kjøre meg til og fra sykehuset), og da svarte han at han skulle kjøre kona til gynekologen. Så ble det ikke flere spørsmål om det😆 Regner med de tenker sitt. Hvem er så hjelpesløs at de må få mannen til å kjøre de til timer? 😅 Anonymkode: 56e23...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 29. april 2021 #33 Del Skrevet 29. april 2021 Bare si «underlivsproblemer» ingen stiller oppfølgingsspørsmål til det og det er forsåvidt sant også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 29. april 2021 #34 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Regner med de tenker sitt. Hvem er så hjelpesløs at de må få mannen til å kjøre de til timer? 😅 Anonymkode: 56e23...0cc Hvis dette er seriøst, så er jo svaret at dette kan ha noe med korona og oppfordring til å ikke bruke kollektivtrafikk å gjøre. Skal ikke bare anta at folk er hjelpesløse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #35 Del Skrevet 29. april 2021 Ellepelle skrev (54 minutter siden): Hvis dette er seriøst, så er jo svaret at dette kan ha noe med korona og oppfordring til å ikke bruke kollektivtrafikk å gjøre. Skal ikke bare anta at folk er hjelpesløse Håper du tuller. 😂 Anonymkode: 56e23...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå