AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hei! Jeg skal feire 30 årsdagen min og det var en som spurte om kleskode. Jeg har ikke tenkt på det men etter at jeg fikk spørsmål om kleskode, så var det første jeg tenkte på var at alle skulle ha på seg rosa kjole. Jeg tror kanskje det blir litt for drøyt. Har dere noen forlag til kleskode? Anonymkode: afbf5...a5b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Pysj, helst sånne heldrakter 🤣 Anonymkode: 2e7d5...c4e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Pysj, helst sånne heldrakter 🤣 Anonymkode: 2e7d5...c4e Rapporter... Anonymkode: afbf5...a5b 3
skreppamedleppa Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 90 tallet tenkte jeg også på, er jo litt kjekt å ha et tema som folk kan kjenne litt ingen.. Nå kjenner du gjengen som skal samles ner enn meg men "bad taste" party eller hippie tema.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Hater kleskode og tema. La nå folk få komme i det dansekveld føler seg vel i. Anonymkode: 3ef9d...3bf 14
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hater kleskode og tema. La nå folk få komme i det dansekveld føler seg vel i. Anonymkode: 3ef9d...3bf Rettelse: *la nå folk få komme i det de føler seg vel i. Anonymkode: 3ef9d...3bf 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Et av favorittbandene mine fra 90-tallet hadde en låt som het "Come As You Are" og det syns jeg man kan gjøre. Klart.. man kan jo også pynte seg litt om man ønsker det. Det kommer kanskje litt an på om det skal skje noe i selskapet? Blir det paintball eller skal man bare sitte ved et bord hele kvelden, liksom? Anonymkode: 6193e...fb1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rettelse: *la nå folk få komme i det de føler seg vel i. Anonymkode: 3ef9d...3bf Hvis du leser hva jeg har skrevet så var det en som spurte om kleskode... Jeg hadde ikke tenkt på kleskode en gang. Og hvis du hater kleskoder, hvorfor kommenter du? Anonymkode: afbf5...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du leser hva jeg har skrevet så var det en som spurte om kleskode... Jeg hadde ikke tenkt på kleskode en gang. Og hvis du hater kleskoder, hvorfor kommenter du? Anonymkode: afbf5...a5b Da hadde jeg svart, nei ingen kleskode Anonymkode: 92c18...2fb 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Kan du ikke bare gjøre det enkelt og svare "pyntet"? Anonymkode: d6151...e64 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 Smart casual eller cocktail? Spørs hva slags feiring du legger opp til egentlig. Anonymkode: 9030c...a4b 1
Taluno Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 Min oppfatning er at kleskode handler om man skal være pent kledd eller uformelt, og ikke at handler om tema. Jeg spør om kleskoder for å få vite om det er slik at alle damene går i kjoler og menn i dress eller penskjorter, eller om det er greit å komme i jeans og en fin topp. Er det snakk om tema, så forventer jeg at det opplyses om ved invitasjon. 11
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 Taluno skrev (5 minutter siden): Min oppfatning er at kleskode handler om man skal være pent kledd eller uformelt, og ikke at handler om tema. Jeg spør om kleskoder for å få vite om det er slik at alle damene går i kjoler og menn i dress eller penskjorter, eller om det er greit å komme i jeans og en fin topp. Er det snakk om tema, så forventer jeg at det opplyses om ved invitasjon. Jeg personlig pynter jeg meg når jeg skal i bursdag, så jeg trodde det var en selvfølge, og jeg synes det er litt flaut å skrive at kleskode er pyntet Anonymkode: afbf5...a5b 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg personlig pynter jeg meg når jeg skal i bursdag, så jeg trodde det var en selvfølge, og jeg synes det er litt flaut å skrive at kleskode er pyntet Anonymkode: afbf5...a5b Bursdager til venner og i hvert fall 30 års dag, dag kler jeg meg som jeg gjør til fest. Da er det jeans, fancy overdel og høye hæler Anonymkode: 92c18...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 Vi har kleskodefester hele tiden i vennegjengen. Alle liker at det blir litt ekstra. Siste var black&white. Alle takler det. Ellers kan du sende ut et fargekart med andre rød/oransje/rosafarger sånn at folk har litt valg og ikke trenger å kjøpe noe nytt. Anonymkode: 2eb70...51d 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du leser hva jeg har skrevet så var det en som spurte om kleskode... Jeg hadde ikke tenkt på kleskode en gang. Og hvis du hater kleskoder, hvorfor kommenter du? Anonymkode: afbf5...a5b Når man spør om kleskode, så er det jo for å få vite om det er pyntet eller avslappet. Går kvinnene i kjole eller jeans? Kleskode handler om grad av pyntethet. Anonymkode: 512d5...0ab 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når man spør om kleskode, så er det jo for å få vite om det er pyntet eller avslappet. Går kvinnene i kjole eller jeans? Kleskode handler om grad av pyntethet. Anonymkode: 512d5...0ab Og så som jeg skrev så tok jeg det som en selvfølge at man faktisk pynter seg til fest, og i hvert fall 30 årsdag. Derfor nevnte jeg ikke noe om kleskode. Anonymkode: afbf5...a5b 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du leser hva jeg har skrevet så var det en som spurte om kleskode... Jeg hadde ikke tenkt på kleskode en gang. Og hvis du hater kleskoder, hvorfor kommenter du? Anonymkode: afbf5...a5b Trenger ikke være småfrekk. Bare fordi en person spør om kleskode trenger du jo ikke ha det. Hadde holdt å si «nei, ingen kleskode» Folk skjønner jo at de skal pynte seg litt i en rund bursdag. Anonymkode: 3ef9d...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Trenger ikke være småfrekk. Bare fordi en person spør om kleskode trenger du jo ikke ha det. Hadde holdt å si «nei, ingen kleskode» Folk skjønner jo at de skal pynte seg litt i en rund bursdag. Anonymkode: 3ef9d...3bf Jeg er da ikke småfrekk. Det var jo du som skrev at du hater kleskoder og tema, og jeg lurte på hvorfor du kommenterer et innlegg om kleskode. Anonymkode: afbf5...a5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå