Gå til innhold

Fritatt for munnbind

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en del som ikke skjønner poenget her ser jeg.. poenget er altså at Securitas spør HVORFOR jeg har fritak ETTER at jeg viser frem legeerklæring med «..... kan ikke bruke munnbind på grunn av medisinsk tilstand». De har ikke noe med det? Og folk som stirrer på butikken bryr jeg meg ikke om, de har ingen rett til å se min legeerklæring, da får de eventuelt hente personalet. 

og nei det er ikke bare å ta seg sammen. Dessuten er jeg i tillegg mot munnbind. Har allerede hatt corona, fikk det faktisk en dag jeg måtte bruke munnbind før jeg hadde legeerklæring 

Anonymkode: acd1d...a60

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Lama_Drama
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er en del som ikke skjønner poenget her ser jeg.. poenget er altså at Securitas spør HVORFOR jeg har fritak ETTER at jeg viser frem legeerklæring med «..... kan ikke bruke munnbind på grunn av medisinsk tilstand». De har ikke noe med det? Og folk som stirrer på butikken bryr jeg meg ikke om, de har ingen rett til å se min legeerklæring, da får de eventuelt hente personalet. 

og nei det er ikke bare å ta seg sammen. Dessuten er jeg i tillegg mot munnbind. Har allerede hatt corona, fikk det faktisk en dag jeg måtte bruke munnbind før jeg hadde legeerklæring 

Anonymkode: acd1d...a60

I mot munnbind ja. Der kom det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 13.27):

Skulle gjerne hatt en sånn pollen + astma button. Må på butikken i dag og er helt ødelagt av bjørkepollen og besvimer nesten med munnbind. Jeg gruer meg så sinnsykt (vurderer å utsette handlinga til 22:00). 

Anonymkode: 4d206...9ea

Jeg har motsatt erfaring.

Jeg er enig i at det er mye tyngre med munnbind nå enn det er til vanlig fordi jeg er tett i brystet på grunn av allergiutløst astma.

Men samtidig opplever jeg at jeg er 10 ganger bedre nå enn jeg bruker å være på denne tiden fordi.  Jeg har ikke hatt astmaanfall siden jeg begynte å bruke munnbindet som pollenmaske. (Partikkelfilteret jeg bruker fungerer på pollen også) 

Dess oftere jeg bruker masken, dess lettere bli det å bruke den, fordi astmaen blir bedre. 🙂

Jeg kommer til å fortsette å bruke munnbind som pollenfilter selv når koronapandemien er over.

Anonymkode: 31e19...736

AnonymBruker
Skrevet
Lama_Drama skrev (På 29.4.2021 den 10.37):

I mot munnbind ja. Der kom det.

Men kjære vakre vene da. Leste du resten av det du siterte da? Medisinsk tilstand og legeerklæring, men alt du fikk med det var at personen er imot munnbind? Vet du, flaks for ham eller henne da, da slipper hun å bruke det. 

Og så er det faktisk opptil legen, ikke munnbindfanatikerne å konkludere med hva som er bra nok og ikke. 

Anonymkode: 7bd0e...735

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 13.36):

Mn bortsett fra i Oslo-området og noen få andre lokale tiltak så er det vel ikke påbudt lengre? Her har det ikke vært påbud på over en måned i byen, siden januar på bygda rundt.

Anonymkode: b174f...f00

Aaaa, Norge består av flere byer enn Oslo! I Bergen har det vært påbudt lenge- og de aller fleste har brukt det siden i høst. 

Anonymkode: b882a...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...