Nala Skrevet 7. august 2006 #21 Skrevet 7. august 2006 Jeg prøvde cerazette for en tid tilbake, men ga opp da det ble bare kluss med blødningene. Ingen store blødninger, men mer eller mindre kontinuerlige småblødninger. Fryktelig irriterende Nå bruker jeg trionetta. Men jeg tror faktisk jeg har tatt siste brettet. Er så lei av å skulle tilføre kroppen disse hormonene. Er lei humørsvingninger. Og lei av å lure på om ting og tang skyldes pillene eller ei - med andre ord lurer jeg på om jeg hadde vært en bitch forut for mensen også uten pillene Bestilte meg faktisk legetime i dag, for å diskutere muligheten for å få pessar.
womanpower Skrevet 7. august 2006 #22 Skrevet 7. august 2006 ja, det er jævlig å være kvinne og synes det er absolutt tull å få mens! *grr* håper det finnes snart en slags pille som man slipper mens f.eks i halvt år, hvis man vil det i halvt år til så er det bare å ta pille.... 1 pille for slippe mens i halvt år + beskyttet mot å bli gravid 1 pille for å slippe mens + ikke mot å bli gravid, man velger hvilke piller hadde vært så dejligt
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #23 Skrevet 7. august 2006 Jeg eeeeeeeeeeeeelsker Cerazette. Har ikke hatt mens en enste gang siden jeg startet å ta dem for over to år siden.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #24 Skrevet 8. august 2006 Har brukt Cerazette i 4 måneder nå og har vel ikke merket andre bivirkninger enn større bryster og litt mens-kluss. Litt mer uren hud har det også blitt, men det fikk jeg uansett tidligere p-piller (også Diane). Har nesten ikke blødd, men har hatt to omganger med en slags mens i begynnelsen. Nå virker det som om at det begynner å gå seg til både med mens og uren hud. Det er rene himmelriket i forhold til tidligere p-piller hvor jeg har blødd rikelig, hatt humør som har vekslet mellom orangutang dopet på maksimaldoser med testosteron og overfølsom sippeguri. Har vel aldri tålt østrogen helt. Hadde egentlig ikke gjort noe om jeg hadde hatt litt mens heller siden jeg synes en sikker prevensjon man tåler er gull verd.
Gjest lmr Skrevet 13. desember 2006 #25 Skrevet 13. desember 2006 Har gått på cerazette i snart 1 mnd,men forrige tirsdag starten blødningen å har ennå ikke sluttet. Har vært litt sen med enkelte piller men har ALDRI hatt så sterke blødninger før. Har gått 8 dager å fortsatt kraftige blødninger. Har gått på trionetta i over 4 år å har nå byttet pga at den har gått ut. Burde jeg slutte allerede nå om jeg har blødninger så tidlig? Får ikke sove om nettene,må opp 4 ganger for å skifte tamponger hver natt. (fra 24.00-06.30)
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #26 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har også nettopp byttet til cerazette for 1 mnd siden , og jeg er strålende fornøyd Har ikke hatt noen bivirkninger, og ingen blødninger + at jeg har fått myyye mindre humørsvininger som da jeg gikk på trionetta
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #27 Skrevet 14. desember 2006 Og lei av å lure på om ting og tang skyldes pillene eller ei - med andre ord lurer jeg på om jeg hadde vært en bitch forut for mensen også uten pillene Bestilte meg faktisk legetime i dag, for å diskutere muligheten for å få pessar. ← Jeg ble i hvert fall ekstra bitch før mensen da jeg gikk på trionetta
Gjest linejnta Skrevet 9. september 2008 #28 Skrevet 9. september 2008 Jeg har brukt cerazette i 1 år nå, og er superfornøyd! Har ikke hatt mensen siden jeg tok første pille, og dermed sluppet både smertene og blødningene Og ingen andre bivirkninger! Når det gjlder pms, så forsvant det dårlige humøret helt i noen mnd, men ettersom kroppen vendte seg til hormonene har det kommet tilbake og er nå omtrent som det var uten pillene, altså blir jeg en liten bitch innimellom Men det kan jeg leve med, så jeg er veldig veldig fornøyd med denne p-pillen! Vil anbefale deg å prøve, for noen er veldig heldige, andre veldig uheldige, det kommer nok an på kroppen. Just try it
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå