Gå til innhold

Online trening for nybegynnere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har tips til nettsider, youtubekanaler eller apper hvor en nybegynner kan finne gode treningsøkter?

Jeg er overvektig og må legge om livsstilen, så har begynt å tenke kosthold samtidig som jeg beveger meg litt mer. Liker ikke å gå på treningssenter, så jeg kombinerer gåturer med egentrening hjemme. Har funnet noen fine youtubekanaler, men skulle gjerne hatt flere tips hvis det er noen som har! :)

Disse har jeg prøvd og liker godt:
Team Body Project
Popsugar Fitness
Walk at Home

Anonymkode: 6c3cc...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så flink du er som tar grep! :) Jeg har nylig gjort det samme selv, og The Studio, Johanna Soh, Juice and Toya er youtube kanaler jeg selv bruker :) Har slitt litt med enkelte av øvelsene men merker alltid noe forbedring neste gang jeg forsøker samme øvelse, og det er ganske givende i seg selv. 

Anonymkode: 9dfbc...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så flink du er som tar grep! :) Jeg har nylig gjort det samme selv, og The Studio, Johanna Soh, Juice and Toya er youtube kanaler jeg selv bruker :) Har slitt litt med enkelte av øvelsene men merker alltid noe forbedring neste gang jeg forsøker samme øvelse, og det er ganske givende i seg selv. 

Anonymkode: 9dfbc...1ef

Takk for tips, skal sjekke ut disse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søk på Chloe Thing og Gainsbybrains. De har mange fine økter som ikke er så lange. 

Anonymkode: e875c...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Søk på Chloe Thing og Gainsbybrains. De har mange fine økter som ikke er så lange. 

Anonymkode: e875c...2b9

Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

BodyFit by amy på YouTube passer fint for alle nivåer, hun er flink til å vise alternative øvelser. Liker også Heather Robertson og Madfit. 

Anonymkode: ff05f...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Get fit with Rick. Litt likt walk at home, men jeg synes hans 10 000 steps er veldig bra. Emkfit er også gøy. 

Anonymkode: 5d3b6...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange gode tips her nå, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening med kroppsvekt, fokus på styrke og litt puls, effektive økter på ca 35 min (i alle fall når jeg var med): Tina Rogde. Søk henne opp på FB eller instagram. Hun har 3 økter i uka, kosta 200 kr. for 4 uker når jeg var med. Da kan du velge å følge øktene live eller ta de når det passer 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...