AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Vi har det fint sammen men dette kommer på helt feil tidspunkt. Er det uetisk å ta abort uten å fortelle han om det? Anonymkode: 7c9ae...29b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Om jeg hadde vært i en slik situasjon ville jeg absolutt fortalt. Om jeg er oppriktig glad i personen ville jeg ikke klart å lyve om noe slikt. Om han er oppriktig glad i meg ville han stilt opp som en god støtte i situasjonen. Anonymkode: c2eef...831 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om jeg hadde vært i en slik situasjon ville jeg absolutt fortalt. Om jeg er oppriktig glad i personen ville jeg ikke klart å lyve om noe slikt. Om han er oppriktig glad i meg ville han stilt opp som en god støtte i situasjonen. Anonymkode: c2eef...831 Vi har datet i kort tid og jeg føler meg ikke helt trygg på han enda.. Er redd dette ødelegger det fine vi har sammen og at han skal bli skremt. Anonymkode: 7c9ae...29b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi har datet i kort tid og jeg føler meg ikke helt trygg på han enda.. Er redd dette ødelegger det fine vi har sammen og at han skal bli skremt. Anonymkode: 7c9ae...29b Jeg synes det riktige er å fortelle. Hadde dere ubeskyttet sex eller var det feilbruk av prevensjon eller kondom som sprakk etc? Anonymkode: 2e9d0...d78
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det bare PASSER ikke?! Ærlig talt!!! Hva med å tenke litt før du sprer beina?! Anonymkode: d04bf...220 ... jeg går på prevensjon. Anonymkode: 7c9ae...29b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Bare ta abort. Ikke si noe. Klem til deg. ❤️ Anonymkode: 58f72...c06 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har datet i kort tid og jeg føler meg ikke helt trygg på han enda.. Er redd dette ødelegger det fine vi har sammen og at han skal bli skremt. Anonymkode: 7c9ae...29b Det er stor sjanse for at det gjør det også. Menn i dag er ansvarsløse, spesielt norske menn, de ønsker jo blant annet at juridisk abort skal bli lovlig, slik at de kan ligge rundt uten konsekvenser. For alt du vet er han en sånn mann. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare tatt abort og ikke sagt noe som helst. Hva forskjell gjør det at han vet om det? Anonymkode: 58f72...c06 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det riktige er å fortelle. Hadde dere ubeskyttet sex eller var det feilbruk av prevensjon eller kondom som sprakk etc? Anonymkode: 2e9d0...d78 Ok. Skal tenke på det. Jeg bruker p-piller.. Noe må ha gått galt. Anonymkode: 7c9ae...29b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Skal tenke på det. Jeg bruker p-piller.. Noe må ha gått galt. Anonymkode: 7c9ae...29b Der er ingen prevensjonsform som er 100% sikker. Min mor ble gravid to ganger på p-pillen (hun tok ikke abort, hun fikk meg og broren min). Anonymkode: 58f72...c06
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der er ingen prevensjonsform som er 100% sikker. Min mor ble gravid to ganger på p-pillen (hun tok ikke abort, hun fikk meg og broren min). Anonymkode: 58f72...c06 Det er sant. uhell (eller hell i uhell) skjer innimellom. Anonymkode: 7c9ae...29b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare ta abort. Ikke si noe. Klem til deg. ❤️ Anonymkode: 58f72...c06 Synes du? Takk ❤️ Anonymkode: 7c9ae...29b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du? Takk ❤️ Anonymkode: 7c9ae...29b Ja, det syns jeg. Ref. det jeg skrev lenger her oppe om at norske menn ofte er uansvarlige og lite forståelsesfulle når det kommer til uventet graviditet. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å fortelle, da hadde jeg heller fortalt om det etter å ha utført aborten. Det kan også skje at han presser deg til å ikke ta abort, og til å bli mor når du egentlig ikke har lyst. Det er jo nesten enda verre. Anonymkode: 58f72...c06
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #13 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bare ta abort. Ikke si noe. Klem til deg. ❤️ Anonymkode: 58f72...c06 Å leve med den løynen resten av livet? Dersom det blir de to for alltid? Det kan komme mange situasjoner der det er naturlig å fortelle at hun har vært gravid tidligere. Så skal mannen få vite det da, flere år senere? Nei, vær ærlig. Fortell! Anonymkode: 9b588...93c 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å leve med den løynen resten av livet? Dersom det blir de to for alltid? Det kan komme mange situasjoner der det er naturlig å fortelle at hun har vært gravid tidligere. Så skal mannen få vite det da, flere år senere? Nei, vær ærlig. Fortell! Anonymkode: 9b588...93c Det blir ikke dem to for alltid. Ingen forhold varer evig i dagens samfunn. Hun kan som sagt fortelle han det ETTER hun har tatt abort. Men trenger ikke gjøre det nå. I dette tilfellet er det best å ta et selvstendig valg når de ikke er eksklusive, om du ikke har fått det med deg så er de tidlig i datingfasen og hun er ikke trygg på han sånn egentlig. Anonymkode: 58f72...c06
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det syns jeg. Ref. det jeg skrev lenger her oppe om at norske menn ofte er uansvarlige og lite forståelsesfulle når det kommer til uventet graviditet. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å fortelle, da hadde jeg heller fortalt om det etter å ha utført aborten. Det kan også skje at han presser deg til å ikke ta abort, og til å bli mor når du egentlig ikke har lyst. Det er jo nesten enda verre. Anonymkode: 58f72...c06 Han kan jo ikke presse henne. Hun bestemmer uansett. For et dårlig råd. Om det er snakk om en mann du bare skal være med en kort periode for gøy, da er det greit å ikke fortelle. Om du ser for deg en fremtid med denne mannen skal du selvfølgelig fortelle det! Anonymkode: 9b588...93c 3
GammelKaktus Skrevet 27. april 2021 #16 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er stor sjanse for at det gjør det også. Menn i dag er ansvarsløse, spesielt norske menn, de ønsker jo blant annet at juridisk abort skal bli lovlig, slik at de kan ligge rundt uten konsekvenser. For alt du vet er han en sånn mann. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare tatt abort og ikke sagt noe som helst. Hva forskjell gjør det at han vet om det? Anonymkode: 58f72...c06 Er vel helst på kg slike menn Finnes. En jeg kjenner gjorde ei gravid første kvelden de traff hverandre og de er fortsatt sammen. 4 barn og 17 år senere. Jeg hadde ikke klart å fortsatt et forhold uten å ha vært ærlig om dette. 3
Silva Pluvialis Skrevet 27. april 2021 #17 Skrevet 27. april 2021 Fortell. Ingenting å lure på. Du kan ikke ta abort bak ryggen hans. Det er et helt ekstremt stort tillitsbrudd. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #18 Skrevet 27. april 2021 Gjenferdet skrev (6 minutter siden): Fortell. Ingenting å lure på. Du kan ikke ta abort bak ryggen hans. Det er et helt ekstremt stort tillitsbrudd. Hvorfor er det et tillitsbrudd? En ting var om hun bar frem et barn som er hans bak ryggen hans, men å ta abort....? Anonymkode: 58f72...c06
Silva Pluvialis Skrevet 27. april 2021 #19 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det et tillitsbrudd? En ting var om hun bar frem et barn som er hans bak ryggen hans, men å ta abort....? Anonymkode: 58f72...c06 Altså, det er hans barn også! Han er far til dette barnet. Sier seg selv at han bør vite det. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #20 Skrevet 27. april 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Altså, det er hans barn også! Han er far til dette barnet. Sier seg selv at han bør vite det. Det er jo ikke et barn, det er et embryo. Han er ikke pappa når han ikke har barn!? Anonymkode: 58f72...c06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå