Gå til innhold

Hvorfor driter folk i andres do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva du må mene om det, TS, driter jeg i!

Anonymkode: ac058...fa8

Da får du drite på en felles toalett. De dassene der er vant med å se forskjellige rævhøl og bli driti i flere ganger om dagen. 

Anonymkode: f151d...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøje meg! Er det virkelig sånn at mange ikke synes at gjestene bør gjøre noe annet enn å tisse på doen deres? Har faktisk sett lignende tråder før. Hva hvis man har overnattingsgjester en hel helg da?? Hva gjør gjestene da? Drar ned på bensinstasjonen?😂🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er fortsatt min do. Tanken på at andre setter ræva si ned på den og trøkker ut møkk er ekkelt. 

Ja men da må du slutte å invitere folk hjem til deg.  Problem solved. Hadde forstått hvis det var snakk om gigantiske brune bremsespor i vasken eller at noen sitter på huk i hagen din, men på toalettet? Altså hva tror du dassen er konstruert for? 

Anonymkode: 9717a...bf1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Må man så må man.

Du får sette fram en parfymeflaske eller lignende som man kan spraye en dusj eller tre etter å ha gjort det fornødne ærendet.
Eller du kan lage en regel hvis du har flere toaletter i huset:
Toalettet i det rommet med bare toalett og vask skal brukes når man har behov for å bæsje. Toalettet på badet skal ikke brukes når man skal bæsje.
Har du to bad, men ingen rom med bare toalett, skal kun toalettet på det ene badet brukes til bæsjing.

Den regelen har faktisk fungert i mitt barndomshjem og i ei av mine venninners barndomshjem siden vi var bitte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, TS. 

ekkelt med folk som driter. Har også lagt merke til at de kvalmeste folkene også bæsjer bæsj med mest stank. Kan umulig være en tilfeldighet.

Anonymkode: 3bdcd...134

Det har du for så vidt rett i. Folk med mageproblemer er ofte plaget med kvalme også. Men ha nå litt medfølelse, det kan ramme deg også vettu!

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje folkene i tråden har litt scat light-tendenser?

Analsex er jo utbredt og da er vel scat neste nivå. 

Godt det er noen som fremdeles kontrollerer seg litt. 

Det er er jo du som er sykelig opptatt av andres bæsj og lukta på den! :ler:  Hva med å finne deg noe annet å tenke på? Kan jeg foreslå hekling eller fugletitting?

Her er forresten et supertips til deg: kjøp deg forbrenningstoalett og ha en boks med våtservietter ved siden av. Da brennes bæsjen opp og gjestene kan tørke bort "rumpefettet" med en serviett. Det blir rent og pent, og skitlukta erstattes med litt svilukt. Og når det står og brenner, bråker det såpass at du slipper å høre ploppetiplopp-lydene når gjestene sitter på tronen! ;) Problem løst! 😄

Anonymkode: 06edf...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da får du drite på en felles toalett. De dassene der er vant med å se forskjellige rævhøl og bli driti i flere ganger om dagen. 

Visste ikke at dassene måtte vennes til å bli driti i 🤣 Blir fristet til å spørre om du ser på dassen din som et familiemedlem, siden du tillegger det menneskelige egenskaper! 

Anonymkode: ba912...f4b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får si det til dem som driver med scat, da. 

Nei, sånne folk vil jeg ikke forholde meg til i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Visste ikke at dassene måtte vennes til å bli driti i 🤣 Blir fristet til å spørre om du ser på dassen din som et familiemedlem, siden du tillegger det menneskelige egenskaper! 

Anonymkode: ba912...f4b

Dassen er den du er mest intim med, selv etter 100 års ekteskap 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på så de ikke driter i vinduskarmen.

Anonymkode: 7ee90...7f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, man planlegger selvsagt den slags slik at man gjør nummer to i sin egen wc - uhørt å benytte seg av ukjente toaletter. Hvem vet hvor nøye toaletteier har vært med vask og hygiene? Jeg stoler iallfall ikke på at kreti og pleti vasker godt nok for min sarte rumpe.

Kan til nød late vannet, men da uten å berøre toalettet selvsagt! 

😄 

Anonymkode: d6c0e...c3d

Nei. Det er ikke alltid man kan planlegge. Hos mange med forskjellige magetilstander kan det komme så akutt at det går galt i løpet av få sekundet eller minutter om de ikke går på toalettet øyeblikkelig. Da er det ikke alltid at man rekker hjem om det er langt unna. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Man må iallefall forvente at gjestene overholder 15-minuttersregelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

But you don't. Det er alt for skamfullt for folk å drite på seg. Så da holder de det heller inne. 

Hørt om magesykdommer? Det er klart det er skamfullt med uhell, men det er ikke alltid de med magesykdommer kan forhindre at uhell skjer om de ikke har et toalett i umiddelbar nærhet. Skam eller ikke. Magen tar ikke hensyn til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe her var det mye tull og tøys, men selv om ts fremstiller dette på en smule fjasete måte, forstår jeg faktisk litt problemet.

jeg ville selvsagt aldri sagt noe, eller gitt noen tegn til at det var et problem, men jeg synes det er ubehagelig at andre låner toalettene hos meg. Har litt problemer med bakterier og overdrevent renhold, så jeg synes det er ekkelt, og bruker ikke badet selv uten å vaske toalettet skikkelig, spyleknapp, nedi, utenpå, vaske kranene, bytte håndklær og vaske dørhåndtak/nøkkel osv. er også veldig stresset for om Folk vasker hender etter dobesøk, og hva de evt tar på etterpå (det må Sprites)

jeg later som ingenting når jeg har besøk, men det første jeg gjør er å vaske dem ut🤪

Anonymkode: 9a676...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

But you don't. Det er alt for skamfullt for folk å drite på seg. Så da holder de det heller inne. 

Jo, gjett om jeg gjør. Må jeg så må jeg og får jeg ikke bruke doen din så gjør jeg bare mitt fornødne der jeg er. Og det går an å trekke ned buksa i sofaen og vettu. 
Har du aldri overnattingsbesøk over en helg f.eks? I så fall, stakkars mennesker 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan fint holde meg noen timer hvis jeg må bæsje, så trenger ikke bruke doer borte.

MEN kroppen stritter imot og jeg fiser mye da. Kan love deg at det ikke alltid lukter bedre. Men siden det er slik du vil ha det kommer jeg gjerne på besøk og fiser noen timer i sofaen din. Alt for å ikke låne doen. Og ja, jeg bruker foresten mye kjoler om sommeren og går alltid med stringtruse, så det meste slipper fri.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

På en måte håper jeg at du, TS, ikke er noen jeg kjenner. For jeg både håper og tror at mine kjære og kjente er mer oppegående enn dette.

På den andre siden hadde det vært litt gøy om du er en av mine kjente og kjære, fordi da har jeg brukt dassen din sååååå jævlig til å drite i. Og rumpefettet mitt (???) er gnidd så innmari utover dosetet ditt!

Bæsj er bæsj, og alle bæsjer! 

Anonymkode: 738bd...986

Var det du som skrev dette mamma? Det var et bremsespor i do i sta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bimmelim eller bommelom?"

"øøøh bommelom?" 

"takk for besøket nå kan du dra hjem din jævla gris!!" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av respekt for vertskapet har Jeg har bestemt meg for at jeg fra nå av kun kommer til å tisse i doen når jeg er på besøk hos andre. Må jeg drite, trøkker jeg det heller ned i vasken. 👍

Anonymkode: dddcf...419

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...