Gå til innhold

Hvorfor driter folk i andres do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da lar man være å gå bort.

Anonymkode: c5dd6...91e

Ja, helt riktig. 

Anonymkode: f151d...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk å spørre om de har spist sviskekompott tidligere på dagen. Om de har det er de ikke velkommen.

Anonymkode: 9938c...7c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan de ikke drite før de drar bort da? Jeg sitter ikke å trøkker, fiser og menser i andres doer. 

skal man la være å gå på besøk fordi man har mensen og?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å være restriktiv er at problemet etter all sannsynlighet vil oppstå sjeldnere og sjeldnere :)

Jeg tror ikke så mange ville løpe ned døra til noen som er så rigide. Jaja, mer tid til å lese bøker og se på TV  ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at denne tråden er hysterisk morsom. Takk for en god latter, ts 🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

skal man la være å gå på besøk fordi man har mensen og?

Skift bind eller tampong før du reiser bort. Jeg gjør det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første jeg gjorde da jeg var på besøk hos min samboer for første gang i hans leilighet var faktisk å bæsje 😂

Anonymkode: 4afca...ac9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke får lov å bruke doen din, så driter jeg der jeg sitter i sofaen din, er det bedre syns du? Eller burde folk kanskje få lov å bruke doen likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Husk å spørre om de har spist sviskekompott tidligere på dagen. Om de har det er de ikke velkommen.

De som spiser sviskekompott bruker uansett bleier. Finnes det noen under 90 år som spiser det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser akkurat at jeg aldri har tenkt over akkurat HVA gjestene mine gjør når de låner toalettet. Jeg prøver bare å sørge for at det finnes papir, såpe og et rent håndkle. Har faktisk aldri tenkt over om de gjør det ene eller det andre.

Fascinerende tråd!

Anonymkode: d32ab...dc4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miztyia skrev (1 minutt siden):

Om jeg ikke får lov å bruke doen din, så driter jeg der jeg sitter i sofaen din, er det bedre syns du? Eller burde folk kanskje få lov å bruke doen likevel?

But you don't. Det er alt for skamfullt for folk å drite på seg. Så da holder de det heller inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, TS. 

ekkelt med folk som driter. Har også lagt merke til at de kvalmeste folkene også bæsjer bæsj med mest stank. Kan umulig være en tilfeldighet. 

så hvis dere lurer på ‘hvem’ noen er, er det bare til å finne ut hvor ille det stinker etter de har bæsjet og hvor lenge bæsjelukten sitter igjen. 

Anonymkode: 3bdcd...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

De som spiser sviskekompott bruker uansett bleier. Finnes det noen under 90 år som spiser det? 

Kanskje noen som plages med forstoppelse?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, man planlegger selvsagt den slags slik at man gjør nummer to i sin egen wc - uhørt å benytte seg av ukjente toaletter. Hvem vet hvor nøye toaletteier har vært med vask og hygiene? Jeg stoler iallfall ikke på at kreti og pleti vasker godt nok for min sarte rumpe.

Kan til nød late vannet, men da uten å berøre toalettet selvsagt! 

😄 

Anonymkode: d6c0e...c3d

Planlegge ja.. når jeg må nummer 2 går det aldri på klokka.. noen ganger går jeg dager i mellom, noen ganger må jeg på mårran, ettermiddagen, kvelden og andre dager flere ganger illa dagen.. en do er for å gjøre sitt fornødne i og om det er min eller din do er jeg likegyldig til så lenge det ser greit ut når jeg går ut av badet.

Endret av Minime94
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså! Å drite er like normalt som å spise. Må man så må man. Tenker du er veldig umoden også er det veldig dumt å ikke normalisere å faktisk drite borte. Er så mange mennesker der ute spesielt unge som har vansker med å drite på skolen og borte. Fordi de ikke tør og er redd hva andre tenker. Pga sånne som deg! Er ikke bra å holde seg og må man drite så skal man drite, punktum. For å ikke glemme de med tarmsykdommer. Dette er også grunnen til at sånne sykdommer blir tabubelagt. Er så dumt. Fordi det er en vanskelig nok sykdom som den er. Så legg fra deg den holdningen om å drite på dass og hvilken som helst dass! 

Anonymkode: fcc96...07a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Så når du kjøper bolig eller leier et nytt sted så lemper du ut doen og alt annet en person kan ha plassert sin nakne rumpe på? 

Som kjøkkenbenken, alle gulv, vegger..

Må bli litt kostbart.

Anonymkode: e6b18...d1f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja faktisk gjør det det!!  Du kan ikke avgjøre om folk skal ha akkurat lik smak som deg🙄

Når det gjelder deg TS-  Håper du har bra med bleier og dele ut til eventuelle gjester.... 😏😂

Anonymkode: 0f49a...646

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk? 🙄  Jeg sliter med å tro at det finnes store mengder mennesker som ikke synes det er greit at besøkende gjør sitt fornødne på toalettet. Tviler på at det skjer noe verre enn når eieren gjør det 😂    (Jeg vet faktisk om to personer som sliter med å låne bort toalettet sitt til andre da, men begge er psykiatriske pasienter....)

Anonymkode: b38fa...db2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skift bind eller tampong før du reiser bort. Jeg gjør det. 

jamen om jeg må tisse på besøk da? Blodet renner jo bare

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...