AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #41 Del Skrevet 28. april 2021 I dag gikk jeg til St Olavs fra yttersiden av et av de områdene du nevnte TS, og det tok meg 13 minutter før jeg var på sykehusområdet. Da var jeg trøtt og gikk ikke spesielt fort. Anonymkode: 20838...008 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #42 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 16.48): Jeg har ingen fordommer mot folk som bor i blokk, det er alltid koselig å besøke leiligheter. Men personlig så blir det å leve for nært på andre mennesker, og jeg har aldri hatt et ønske om å bo så inneklemt. Anonymkode: 6d487...fc9 Jeg bor i blokk og føler nesten at jeg bor for langt VEKK fra mennesker🤣 Vi har to oppganger, 8 etasjer med 2 leiligheter i hver etasje. Altså bor det minst 30 personer i blokken. Mange flere, iom det bor barnefamilier og mange par her. Likevel sjelden jeg møter på noen av dem. Så for meg blir det nesten ensomt så drar ofte til kjæresten som bor i rekkehus. Der kjenner alle hverandre. Anonymkode: a69b2...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #43 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 20.35): Forskjellige folk har forskjellige prioriteringer. I mitt yrke har mange svært fine hus. Dumt å ikke tørre å invitere kollegaer på besøk fordi man bor så stusselig i sammenlikning. Anonymkode: 38f7a...0f8 Mange av mine venner har store hus. Har tenkt at de synes min lille blokkleilighet er som et kott i forhold. Men det får de bare synes. De kommer ikke for å studere leiligheten, det er meg de skal treffe. Har det koselig rundt meg og har innredet moderne. Hadde aldri orket hus. Lite rengjøring, stor veranda og savner ikke å styre med gressklipping. Anonymkode: a69b2...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #44 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 16.52): Jeg syntes ikke det er deprimerende å bo i blokk. Vi bodde i to blokker både i sentrum av Oslo og i en av blokklandsbyene i utkanten av Oslo og det var kjempekoselig alle steder. spesielt om sommeren. I byen var bakgårdene veldig fine og det var park i nærheten, og utenfor sentrum var marka i gåavstand og store grønne fellesområder i borettslaget. Jeg har alltid bodd høyt oppe og ikke slik at man ser rett inn i annen leilighet. Jeg kjenner ikke til det aktuelle området du vurderer, men om det er noen grøntområder i nærheten og noe annet å se på enn rett inn hos naboen hjelper det mye på! Anonymkode: cc4e6...7ba Jeg har også bodd slik - i bygård i Oslo sentrum og i en av Oslos drabantbyer. Trives best i drabantbyen, det er kort vei til marka og lett å få kontakt med naboer. Er jeg oppvokst i enebolig i et «bedre strøk», og er fryktelig glad for at jeg heller bor i blokk. Orker ikke alt vedlikeholdet, og hvor isolert man kan bli i enebolig. Her er naboene på fornavn, og det er virkelig lagt opp til at man kan leve godt og praktisk. Jeg trives veldig godt. Merker at noen forventer at jeg kommer til å overta villaen til foreldrene mine etterhvert, men jeg tror at jeg blir her. Anonymkode: f37d3...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #45 Del Skrevet 28. april 2021 Hadde aldri orket enebolig med alt vedlikeholdet. Kjekt å bo romslig i blokk med Utsikt og sol... Anonymkode: 43666...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 28. april 2021 #46 Del Skrevet 28. april 2021 Trondheim er jo full av gamle firemannsboliger, null problem å finne noe annet enn store blokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. april 2021 #47 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg syns egentlig at du virker "for fin på det" og opptatt av helt feile verdier i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #48 Del Skrevet 30. april 2021 Bodd mange år i Obosleilighey fra 50tallet og trivdes fantastisk! Bor nå i rekkehus, men savner mange av fordelene med å bo i borettslagsblokk 😊 Anonymkode: df7b0...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå