Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 Når brgynner høstjakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #2 Del Skrevet 30. september 2002 Om høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #3 Del Skrevet 30. september 2002 NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? Virkelig? Du og vet vel at det er strenge regler for NÅr? kan du ikke svare? så finn deg en barneside en annen plass din gjøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. september 2002 #5 Del Skrevet 30. september 2002 Det kommer an på hvor i landet du er, og hva du skal jakte på. Bukkejakt begynner 10/8 allerede, men den aller meste jakta er i gang 1/10. Vil du ha det mer spesifisert må du si noe om hvor i landet du skal jakte (om det er det du tenker på), og hva du skal jakte på. Jeg sitter her med jakttabellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #6 Del Skrevet 30. september 2002 Denne uken eks. hva slags jakt er det nå på Østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #7 Del Skrevet 30. september 2002 ps.Prøvde å finne jakttab. på nett uten resultat. Vet du Hege?? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. september 2002 #8 Del Skrevet 30. september 2002 Prøv denne du http://www.lovdata.no/for/sf/md/xd-20020211-0149.html ..og skitt jakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. september 2002 #9 Del Skrevet 30. september 2002 Ælj-jakta i Hedmark tror jeg begynner 5. oktober. Andre steder i landet tror jeg det er tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #10 Del Skrevet 30. september 2002 Det er rypejakt på Smuget hele året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 30. september 2002 #11 Del Skrevet 30. september 2002 Det er rypejakt på Smuget hele året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. september 2002 #12 Del Skrevet 30. september 2002 Elgjakta begynner 5/10 her i min kommune også. Lite ryper her, men høner er det godt med...sa reven jeg møtte i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #13 Del Skrevet 1. oktober 2002 Rypejakta er godt i gang. Den begynner 10.09 (....og noen få steder begynner den 15.09). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 1. oktober 2002 #14 Del Skrevet 1. oktober 2002 Rypejakta begynte her den 10.09 og noen distrikter den 15.09, og elg jakta er i full gang her!! Men det var dårlig med ryper i år! Jeg skal gå på jakt til helgen for første gang, har bestått jegerprøven, og er mektig kry av meg selv!! Skitt jakt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 1. oktober 2002 #15 Del Skrevet 1. oktober 2002 Maeve! Tøft!! Jeg tok prøven for 3 år siden, men skjøt min første rype nå i år! Tror du jeg var stolt eller..*glis* Fikk blod på tann jeg, enda mer gira enn før! Fått tak i jakthund også, nå bil det jakt for alle penga...hvor jakter du hen? Fortell meg hvordan det går da! Ikke møtt så mange jenter hittill som jakter dessverre. MVH Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #16 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hva slags skarv jakter dem på i vestfold nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 1. oktober 2002 #17 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg jakter også på ryper - året rundt! Har ikke tatt jegerprøven, men det går stort sett greit allikevel. Men jeg liker dårlig at andre er ute i samme ærend som meg. Vurderer derfor å skaffe meg jakthund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 2. oktober 2002 #18 Del Skrevet 2. oktober 2002 Gjest, linken min på side en inneholder jakttidene for hele landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 2. oktober 2002 #19 Del Skrevet 2. oktober 2002 Maeve! Tøft!! Jeg tok prøven for 3 år siden, men skjøt min første rype nå i år! Tror du jeg var stolt eller..*glis* Fikk blod på tann jeg, enda mer gira enn før! Fått tak i jakthund også, nå bil det jakt for alle penga...hvor jakter du hen? Fortell meg hvordan det går da! Ikke møtt så mange jenter hittill som jakter dessverre. MVH Julie Gratulerer at du fikk rype i år. Jeg tror nok at du går rundt med et glis nå! Det er en god del jenter som jakter her nord i hvertfall, mine to venninner gikk, og ryper fikk de. De går rundt med et salig glis. Vi skal på jakt på Kvaløya i Troms. Været til helgen er meldt lovende. Skal bli spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå