AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Del Skrevet 26. april 2021 Hei! Dame på 43 her som ønsker å gå ned 10-12 kilo og stramme opp kroppen litt, jeg er 171 høy og 81 kilo nå. I tre uker har jeg spist sunt og logget alt jeg spiser for å ha kontroll. Jeg har også begynt å trene styrke. Eneste utstyr jeg har er manualer opp til tre kilo pr stk. Jeg ønsker ikke å gå for hardt ut, da kan jeg bli lei, så trener etter en YouTube-video annenhver dag 17 min. (Det er intense minutter, helkroppstrening). spørsmålet mitt er om jeg kan trene dette hver dag siden det bare er 17 minutter, eller om jeg bør gjøre det annenhver dag? Eller om det er noe helt annet jeg bør gjøre? Eventuelt innkjøp av noe utstyr? Ps! På tre uker siden jeg startet har jeg gått ned 2 1/2 kilo. Dette vises med målebånd kun over magen til nå. Anonymkode: 3517b...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Del Skrevet 26. april 2021 Det er vanskelig å gi et fasitsvar på, for det kommer helt an på hvor hardt du klarer å ta i, om du sover godt, spiser godt osv. Du vil nok kjenne etter hvert om du kroppen er klar for en ny økt eller om du trenger å hvile. Det kan variere fra uke til uke. Om du trener intenst kan øktene godt være veldig korte. Anonymkode: fa4cf...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå