AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg fikk satt inn GyneFix spiral for noen år siden, og det er bare noen gynekologer som har rett til å sette inn/ta ut denne, da de må ha kursing. Nå ønsker jeg å fjerne den. Noen som vet om noen plasser de gjør dette i Trondheims-området? (Ikke hos Trondheims-gynekologene) Anonymkode: c86ab...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. april 2021 #2 Del Skrevet 26. april 2021 Kan fastlegen finne ut av det? Da jeg skulle ta ut min spiral så sendte hun en henvisning til en klinikk i byen. Tar for gitt at hun henviser til fagfolk som kan gjennomføre dette. Kanskje det er den veien du bør gå? Ellers må du kanskje bare ringe rundt for å spørre? Jeg ville prøvd hos Baasland-klinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Del Skrevet 26. april 2021 Kan jeg spørre deg hva dine erfaringer med denne spiralen har vært? Var det vondt å sette inn? Anonymkode: 3d291...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jeg spørre deg hva dine erfaringer med denne spiralen har vært? Var det vondt å sette inn? Anonymkode: 3d291...b00 Hei! Nei, den var ikke spesielt vond å sette inn, bare et lite stikk, som når man tar celleprøve. Jeg har blødd mindre av denne enn andre kobberspiraler, men jeg blir likevel en del mer enn når jeg ikke går på prevensjon. Alt i alt er jeg fornøyd:) Anonymkode: c86ab...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Del Skrevet 26. april 2021 Amatariel skrev (7 minutter siden): Kan fastlegen finne ut av det? Da jeg skulle ta ut min spiral så sendte hun en henvisning til en klinikk i byen. Tar for gitt at hun henviser til fagfolk som kan gjennomføre dette. Kanskje det er den veien du bør gå? Ellers må du kanskje bare ringe rundt for å spørre? Jeg ville prøvd hos Baasland-klinikken. Takk for svar. Jeg kan prøve å høre med denne klinikken Anonymkode: c86ab...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå