Gå til innhold

Tips til hvordan man ikke blir stirra på av andre menn på trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er kvinne og elsker å trene. Trener styrke. Men opplever ofte blikk og bli glodd på av menn. Hvordan kan jeg unngå dette? Jeg trener i langermede topper som ikke viser hud. Trener ikke med slike topper som viser mage, de rekker meg ned på hofta/rumpa. Trener i vanlige tights som ikke har som funksjon å fremheve rumpa. Sømløs, slik at jeg ikke får camel toe. Likevel så glor mennene. 

Tips? :( Jeg ser IKKE bra ut når jeg trener, blir knallrød i ansiktet og svetten renner, håret til alle kanter, så jeg ser absolutt ikke attraktiv ut. Er ikke en pen kvinne heller men har store pupper og stor rumpe (ikke sånn fitnessrumpe). Er så lei av disse blikkene. Har opplevd å bli filmet en gang også, rapporterte det til ledelsen og han mannen så jeg aldri igjen heldigvis. Han filma andre også, observerte jeg. 

Anonymkode: 24788...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har forresten prøvd å trene i joggebukse men i f.eks knebøy er det kjempe upraktisk. Dessuten glir den ned om den er for stor, og er den stram så vil den uansett vise former. Fy faen så lei jeg er av å være kvinne. Trener i hettegenser og joggebukse på dager jeg trener overkropp, men fy flate så ekkelt, klamt og ikke minst varmt det er!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kvinne og elsker å trene. Trener styrke. Men opplever ofte blikk og bli glodd på av menn. Hvordan kan jeg unngå dette? Jeg trener i langermede topper som ikke viser hud. Trener ikke med slike topper som viser mage, de rekker meg ned på hofta/rumpa. Trener i vanlige tights som ikke har som funksjon å fremheve rumpa. Sømløs, slik at jeg ikke får camel toe. Likevel så glor mennene. 

Tips? :( Jeg ser IKKE bra ut når jeg trener, blir knallrød i ansiktet og svetten renner, håret til alle kanter, så jeg ser absolutt ikke attraktiv ut. Er ikke en pen kvinne heller men har store pupper og stor rumpe (ikke sånn fitnessrumpe). Er så lei av disse blikkene. Har opplevd å bli filmet en gang også, rapporterte det til ledelsen og han mannen så jeg aldri igjen heldigvis. Han filma andre også, observerte jeg. 

Herregud.. hva feiler det folk. Man er vel der for å trene, ikke glo på folk 🙈

om du er komfortabel med det, så kan du jo konfrontere de som glor.. spørre de «hva faen de glor på»

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sicario skrev (31 minutter siden):

Herregud.. hva feiler det folk. Man er vel der for å trene, ikke glo på folk 🙈

om du er komfortabel med det, så kan du jo konfrontere de som glor.. spørre de «hva faen de glor på»

Jeg tør det dessverre ikke. :( Har lyst til å konfrontere og stirre stygt tilbake, men jeg er ganske sjenert. Har noen ganger lyst å bare gi dem fingeren også, men da kan jeg få problemer selv sikkert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De ser ikke bare rundt i pausen da?Man kan jo ikke stå à se i gulvet hele tiden heller. Jeg er dame og ser på folk 😛

Ser om teknikken er grei, hvor mye de løfter. Men er snakk om litt på den personen, glemt, litt på den andre, glemt.

Folk ser på meg og, men tenker jaja

filming er nogo da...

Anonymkode: a775c...320

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De ser ikke bare rundt i pausen da?Man kan jo ikke stå à se i gulvet hele tiden heller. Jeg er dame og ser på folk 😛

Ser om teknikken er grei, hvor mye de løfter. Men er snakk om litt på den personen, glemt, litt på den andre, glemt.

Folk ser på meg og, men tenker jaja

filming er nogo da...

Anonymkode: a775c...320

Jeg er veldig sjenert og ser ikke på folk nei.. Jeg later som om de ikke er der.. Noen ganger kan jeg se på noen pga teknikken men det er sjeldent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Filming er overhode ikke ok, godt at du rapporterte det.

Helt ærlig så bryr jeg meg langt i om noen stirrer. Jeg har trent mye i livet mitt, og jeg blir tomatrød jeg også. Jaja. Jeg har alltid kledd meg i klær jeg er komfortabel i, treningstights (helt standard) og t-skjorte. Folk stirrer, sånn er det bare. Jeg bryr meg lite. Om jeg merker det skikkelig, så stirrer jeg med et strengt blikk tilbake til de bryter blikket og ser flaue vekk. Det har pleid å fungere.

Prøv å la vær å tenke over det, og fokuser på deg selv :) 

Anonymkode: 6a281...424

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ofte er det ikke hvordan du går kledd og hvilken kropp du har som gjør at menn stirrer. Men det faktum at det er pirrende for menn å se deg svette, blir rød og puster og peser..da forestiller de deg in action i senga. 

Anonymkode: a2ff7...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er veldig sjenert og ser ikke på folk nei.. Jeg later som om de ikke er der.. Noen ganger kan jeg se på noen pga teknikken men det er sjeldent. 

Hvis du ikke ser på folk.... Hvordan kan du vite at de ser på deg? 

Anonymkode: 4f1c9...103

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ofte er det ikke hvordan du går kledd og hvilken kropp du har som gjør at menn stirrer. Men det faktum at det er pirrende for menn å se deg svette, blir rød og puster og peser..da forestiller de deg in action i senga. 

Anonymkode: a2ff7...0f5

🤮🤮🤮🤮 

Anonymkode: d2232...097

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker jenter med svett og rødt ansikt, samt bustette hår. Tenker at de har hatt det røft i senga og har cum på ansiktet.

Anonymkode: 80b2b...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser ofte på folk (menn og kvinner) som trener når jeg har pause. Har ikke telefon med meg og jeg gidder ikke å stirre i gulvet eller taket heller. Studerer teknikk, vekter, ser etter kjentfolk, nye øvelser.

Og nei, jeg bryr meg ikke om noen ser på meg når jeg trener...

M40

Anonymkode: afe1c...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forfølgelsesvanvidd? Er det ikke noe som heter det?

Anonymkode: 7442d...409

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det går ikke an å unngå blikk når man er blant folk. 

Gloing er dårlig folkeskikk. 

Anonymkode: 11d61...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...