Gjest Trynefaktor Skrevet 25. april 2021 #1 Del Skrevet 25. april 2021 Mange innlegg om samboeren til han programmet handler om. Kan dere rydde? Og igjen, hvorfor er det mulig å skrive på dette forumet som anonym..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 25. april 2021 #2 Del Skrevet 25. april 2021 Trynefaktor skrev (3 timer siden): hvorfor er det mulig å skrive på dette forumet som anonym..? Fordi det øker aktiviteten og dermed annonseinntektene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 26. april 2021 #3 Del Skrevet 26. april 2021 Trynefaktor skrev (14 timer siden): Mange innlegg om samboeren til han programmet handler om. Kan dere rydde? Og igjen, hvorfor er det mulig å skrive på dette forumet som anonym..? Akkurat det der har jeg spurt om også - for der inne ligner det ofte på rampelysforumet; deltakere og programledere blir ofte diskutert heftigere enn selve programmet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. april 2021 #4 Del Skrevet 26. april 2021 Hei! Tråden er nå skjult for moderering og vurdering. Angående å skrive som anonym på rommet for TV og film, så har vi i utgangspunktet ikke sett noe behov for å nekte dette, men jeg ser at en del av trådene kan ha mye til felles med diskusjonene på Rampelyset. Jeg skal ta opp saken med resten av moderator-teamet. Perelandra, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå