AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #21 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Uavhengig av om han er interessert eller ikke så ville jeg styrt unna. Jeg hadde selv et vennskap som jeg ikke orket mer pga ting som dette. Først var det en episode hvor de hadde funnet en person død på hennes hjrmplass (lite sted), og jeg ba henne svare meg pga de har funnet en død person og jeg var bekymret for om det kunne være henne. Først på kvelden ga hun lyd fra seg og kunne ikke forstå hvorfor jeg hadde vært bekymret, hun var irritert på meg fordi jeg var bekymret. En annen gang tok hun kontakt og fortalte at hun hadde det veldig vanskelig og trengte å møte meg. Når hun ikke dukket opp på avtalen og heller ikke svarte på tlf ble jeg igjen bekymret. Først EN UKE etterpå svarte hun og beklaget seg. Sånne mennesker anser jeg som store egoister og jeg orker ikke å ha de i livet mitt. Jeg forstår ikke tankegangen og hvordan de kan behandle mennesker rundt seg slik, men mulig de har overflod av venner og at et par stk detter av lasset her og der ikke har så mye å si. Anonymkode: 1724a...2a9 Ja, forstår det med 1 uke og hvis det stadig gjentar seg. Men styrer ikke unna en person fordi han har brukt 5 timer på å svare én gang, og ellers er flink til å ta initiativ. Anonymkode: fa770...06e 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #22 Skrevet 26. april 2021 Kanskje han bare har en dårlig periode 🤷♀️ Anonymkode: aeee8...5c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå