Gå til innhold

Han svarte ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jeg har hatt kontakt med i ca 1 mnd nå. Han sendte meg melding først i går. Da forklarte han at han ikke hadde hatt en bra dag og at han var litt lei seg. Men at følte seg bedre etter å ha gått en tur.

Tenkte jeg skulle følge opp i dag, og sendte han derfor for noen timer siden en melding og spurte hvordan det gikk i dag. Han så meldingen ca 15 min etter, men svarte ikke og har enda ikke svart.

Hva tenker dere om dette? Kan det være at han ikke lenger er interessert? Vet ingen her kan vite sikkert hvorfor. Blir bare så bekymret også siden han skrev at han ikke hadde det bra i går.

Anonymkode: fa770...06e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er en jeg har hatt kontakt med i ca 1 mnd nå. Han sendte meg melding først i går. Da forklarte han at han ikke hadde hatt en bra dag og at han var litt lei seg. Men at følte seg bedre etter å ha gått en tur.

Tenkte jeg skulle følge opp i dag, og sendte han derfor for noen timer siden en melding og spurte hvordan det gikk i dag. Han så meldingen ca 15 min etter, men svarte ikke og har enda ikke svart.

Hva tenker dere om dette? Kan det være at han ikke lenger er interessert? Vet ingen her kan vite sikkert hvorfor. Blir bare så bekymret også siden han skrev at han ikke hadde det bra i går.

Hvorfor sendte han en sånn mld igår? I hvilken sammenheng?  Har dere møttes? Hva slags greie har dere? Du må nesten fortelle litt mer

Anonymkode: bda35...913

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor sendte han en sånn mld igår? I hvilken sammenheng?  Har dere møttes? Hva slags greie har dere? Du må nesten fortelle litt mer

Ja, vi har møttes og har jevnlig kontakt hver dag. Var ikke i noen spesiell sammenheng, han bare forklarte hvordan han har hatt det den dagen. Han har alltid vært litt åpen, så det var ikke merkelig at han skrev det heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, vi har møttes og har jevnlig kontakt hver dag. Var ikke i noen spesiell sammenheng, han bare forklarte hvordan han har hatt det den dagen. Han har alltid vært litt åpen, så det var ikke merkelig at han skrev det heller.

Hvor ofte har dere møttes? Kanskje han har kjæreste.. skriver dere på sms eller en app? Alder? Vær forsiktig så du ikke blir såret. ♥️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor ofte har dere møttes? Kanskje han har kjæreste.. skriver dere på sms eller en app? Alder? Vær forsiktig så du ikke blir såret. ♥️

Har møttes én gang og har planer om og møtes igjen til helgen. Har også pratet mye på tlf og hatt videosamtaler. Vi møttes første gang på dating app hvor han har bilder av seg selv, så tror da ikke han har kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har møttes én gang og har planer om og møtes igjen til helgen. Har også pratet mye på tlf og hatt videosamtaler. Vi møttes første gang på dating app hvor han har bilder av seg selv, så tror da ikke han har kjæreste.

1 gang ila 1 mnd er jo ingenting.. ringer noen bjeller her.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor skulle han ta initiativ og sende meg melding først i går og skrive at han ikke hadde hatt en bra dag?🤔 Var jo ikke jeg som spurte heller. Han har ellers tatt initiativ til kontakt hver dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det har vært pga meg at vi ikke har møttes oftere forresten. Vi bor i forskjellig byer og jeg er avhengig av barnevakt. Han har spurt om og treffes oftere.

Akkurat nå svarte han forresten, så da er vel alt bra forhåpentligvis. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange med kjærester som har bildene sine selv på tinder. Har du han på andre sosiale medier eller kan sjekke? Min samboer jeg har barn med gjorde dette en gang vi kranglet (for lenge siden)! 

Anonymkode: ea8e3...f18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mange med kjærester som har bildene sine selv på tinder. Har du han på andre sosiale medier eller kan sjekke? Min samboer jeg har barn med gjorde dette en gang vi kranglet (for lenge siden)! 

Akkurat.. hvor gammel er fyren ts? Hadde dere sex? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ingenting som tilsier at han har kjæreste. Det er som sagt på grunn av meg vi ikke har treffes oftere enda, og hvilken dag vi skal treffes er opp til meg fordi jeg er avhengig av barnevakt og vi bor 1 times kjøring unna. Han har ytret at han vil treffes oftere, og skrev senest istad at han gledet seg til og treffes til helgen. Så det virker da som at det ikke var noe galt at han svarte så sent. Jeg prøver og roe meg litt igjen nå😊 Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, vi har ikke hatt sex. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ingenting som tilsier at han har kjæreste. Det er som sagt på grunn av meg vi ikke har treffes oftere enda, og hvilken dag vi skal treffes er opp til meg fordi jeg er avhengig av barnevakt og vi bor 1 times kjøring unna. Han har ytret at han vil treffes oftere, og skrev senest istad at han gledet seg til og treffes til helgen. Så det virker da som at det ikke var noe galt at han svarte så sent. Jeg prøver og roe meg litt igjen nå😊 Ts

Neinei, jeg bare nevnte at mange har kjæreste selvom de bruker sine egne bilder siden du begrunnet med dette 😊 Ikke at han du skriver om har det! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Neinei, jeg bare nevnte at mange har kjæreste selvom de bruker sine egne bilder siden du begrunnet med dette 😊 Ikke at han du skriver om har det! 

Ja, det er nok sikkert de som gjør det, så det alene er nok ikke noe sikkert tegn på at de er single nei😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke problemet, TS.

Anonymkode: 805d4...cd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner egentlig ikke problemet, TS.

Problemet var at han ikke svarte på flere timer selv om han hadde sett meldingen, og jeg ble derfor usikker. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Problemet var at han ikke svarte på flere timer selv om han hadde sett meldingen, og jeg ble derfor usikker. Ts

Det er helt vanlig å ikke svare på sekundet da. Har du fått svar nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er helt vanlig å ikke svare på sekundet da. Har du fått svar nå?

Fikk svar, men det gikk over 5 timer selv om han hadde sett meldingen nesten med en gang. Derfor jeg reagerte. 

Forventer ellers ikke svar på sekundet eller etter noen minutter heller for den saks skyld. Men dette var nytt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fikk svar, men det gikk over 5 timer selv om han hadde sett meldingen nesten med en gang. Derfor jeg reagerte. 

Forventer ellers ikke svar på sekundet eller etter noen minutter heller for den saks skyld. Men dette var nytt.

Kanskje en sånn melding er litt vanskelig å svare på hvis han fremdeles har det dårlig? At han enten ikke ville tenke på det eller at han brukte lang tid på å svare og kanskje endte på et «det går bedre i dag» bare for å slippe og forholde seg til det? Evt motsatt, at han ville skrive utfyllende og måtte tenke gjennom. Spørs hva svaret var, men tror ikke du skal ta det personlig. 

Anonymkode: 30fc5...343

AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av om han er interessert eller ikke så ville jeg styrt unna. 

Jeg hadde selv et vennskap som jeg ikke orket mer pga ting som dette. Først var det en episode hvor de hadde funnet en person død på hennes hjrmplass (lite sted), og jeg ba henne svare meg pga de har funnet en død person og jeg var bekymret for om det kunne være henne. Først på kvelden ga hun lyd fra seg og kunne ikke forstå hvorfor jeg hadde vært bekymret, hun var irritert på meg fordi jeg var bekymret. 

En annen gang tok hun kontakt og fortalte at hun hadde det veldig  vanskelig og trengte å møte meg. Når hun ikke dukket opp på avtalen og heller ikke svarte på tlf ble jeg igjen bekymret. Først EN UKE etterpå svarte hun og beklaget seg. 

Sånne mennesker anser jeg som store egoister og jeg orker ikke å ha de i livet mitt. Jeg forstår ikke tankegangen og hvordan de kan behandle mennesker rundt seg slik, men mulig de har overflod av venner og at et par stk detter av lasset her og der ikke har så mye å si. 

Anonymkode: 1724a...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...