AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Del Skrevet 25. april 2021 Fødte for 5 måneder siden. Sliter med å få orgasme som før. Det begynner, men er veldig svakt, så plutselig er det over. Nesten så jeg ikke merker det.. Før fødsel hadde jeg alltid sterke orgasmer. Er dette noe som blir bedre eller kan fikses?? Erfaringer? Utrolig kjipt. Anonymkode: 9e17b...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Del Skrevet 25. april 2021 Trene, trene, trene bekkenbunnen. Knipeøvelser og styrkeøvelser for nedre overkropp Helt normalt at musklene blir slappe der nede etter et svangerskap. For noen arter det seg som urinlekkasjer, for andre at de blir «videre», for andre igjen som feks svakere orgasmer. Man må (i tillegg til trening) bare ta tiden til hjelp. Fem måneder er ikke lenge i denne sammenheng. Man må regne minst et år før kroppen er som før. Barnet mitt er 1,5 år nå og det er helt nylig at sexlivet er blitt 100% som før svangerskapet Anonymkode: 34f6f...ab6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Del Skrevet 25. april 2021 Hos meg var det omvendt. Fikk sterkere orgasmer etter fødsel. Har du mye tanker og ting du ikke får lagt helt vekk? Anonymkode: 8927a...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Del Skrevet 25. april 2021 Test med en sterk vibrator kun på klitoris. Klarer du å komme da, ja/nei? Og hvis ja, merker du virkelig nesten ingenting? Klitoris, der de fleste får orgasme, blir jo ikke ødelagt av fødsel, i hvertfall ikke om den blir stimulert uten ifra (vanskeligere å få vaginal orgasme). Anonymkode: bab87...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende mor Skrevet søndag kl 21:38 #5 Del Skrevet søndag kl 21:38 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 18.09): Fødte for 5 måneder siden. Sliter med å få orgasme som før. Det begynner, men er veldig svakt, så plutselig er det over. Nesten så jeg ikke merker det.. Før fødsel hadde jeg alltid sterke orgasmer. Er dette noe som blir bedre eller kan fikses?? Erfaringer? Utrolig kjipt. Anonymkode: 9e17b...425 Hei! Ser dette var i 2021, men håper du fremdeles svarer her inne Fødte selv for 11mnd siden og opplever det akkurat som du beskriver. Kjenner en liten sensasjon som går over like fort som den oppstod, og ikke i nærheten av en skikkeleg orgasme! Det er så utrolig skuffende når man husker så godt hvordan det en gang var. Så hver gang vi en sjelden gang ligger nå, så klarer jeg faktisk ikke styre meg. Brast i tårer hver gang etter «klimakset». Dette gjør at jeg også får veldig dårlig samvittighet ovenfor partner. Har googlet MASSE og finner omtrent ingen som har det sånn, bare de som sliter med urinlekkasje etter fødsel, og her er det tvert i mot. Kan være vanskelig å tømme blæren og tissetrangen kommer raskt tilbake etter dobesøk. Har også besøkt gynekolog for klumpfølelse, men dette var visst nok ikke cystocele/fremfall. Selv om jeg selv kjenner helt tydelig at åpningen min er delvis tett. Kan ta fingeren inn å løfte opp ett helt «heng». Om det er slapt perineum vet jeg ikke, men det har vært helt utrolig utfordrende fysisk og mentalt. Såpass at jeg igjen har blitt gravid 9mnd ettter fødsel fordi jeg ønsker at babyen min skal få søsken, og at jeg ikke kan vente med operasjon. Noe MÅ gjøres. Plager i hverdagen og sengen… Føles helt sykt om dette skal være med meg livet ut. Beklager lang disclaimer, men har du sterkere klimaks nå, og kan det sammenlignes med før fødsel? Og når merket du bedring? Hva har du gjort for forbedring? Hilsen førstegangsfødende som 23-åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde heller knapt noe følelse i underlivet etter fødsel, hadde prolaps men vet ikke om det kom fra det eller en annen skade de ikke finner utav. Fikk operasjon men det hjalp ikke på følelsen, fikk bare smerter en lang stund etter operasjonen. Nå er jeg tilbake til sånn jeg var rett etter fødsel, ikke vondt men fortsatt ikke følelse.. Har dessverre ingen råd til deg, men sender deg en klem ❤️ Anonymkode: ea9f5...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 18.56): Trene, trene, trene bekkenbunnen. Knipeøvelser og styrkeøvelser for nedre overkropp Helt normalt at musklene blir slappe der nede etter et svangerskap. For noen arter det seg som urinlekkasjer, for andre at de blir «videre», for andre igjen som feks svakere orgasmer. Man må (i tillegg til trening) bare ta tiden til hjelp. Fem måneder er ikke lenge i denne sammenheng. Man må regne minst et år før kroppen er som før. Barnet mitt er 1,5 år nå og det er helt nylig at sexlivet er blitt 100% som før svangerskapet Anonymkode: 34f6f...ab6 Det tar visst 7 år å komme seg etter en graviditet Anonymkode: 6e911...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå