AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Del Skrevet 25. april 2021 Er det noen her som har noen gode tips til løpebelter for ei pluz size dame?🙈 Har prøvd fra XXL (deres eget merke), men den er både trang og vond😅 Anonymkode: c7828...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen her som har noen gode tips til løpebelter for ei pluz size dame?🙈 Har prøvd fra XXL (deres eget merke), men den er både trang og vond😅 Anonymkode: c7828...abe Drikkebelte som brukes under løping, altså.. Anonymkode: c7828...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Del Skrevet 25. april 2021 Jeg bruker flipbelt i den største størrelsen https://www.lopeskjort.no/categories/flipbelt drikkeflasker legges inn på tvers. Jeg bruker størrelse 52 på bukser, men jeg har smalere midje og har beltet i midjen ikke hoftene. Anonymkode: 75c63...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Del Skrevet 25. april 2021 Til løping ville jeg heller gått for en drikkevest! Min erfaring med å løpe med vann i flasker er at det skvulper rundt og raskt blir til irritasjon. Anonymkode: dd2e5...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Til løping ville jeg heller gått for en drikkevest! Min erfaring med å løpe med vann i flasker er at det skvulper rundt og raskt blir til irritasjon. Anonymkode: dd2e5...fd8 Har både vest og sekk, men liker ikke å løpe med det når jeg bare skal løpe korte turer🙂 Anonymkode: c7828...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå