AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Vært litt ute av strikke-gamet ei stund. Huske Drops gjerne hadde et par store garnsalg i året. Gjør de det enda? Ca når? Og ca hva? Anonymkode: f59da...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Del Skrevet 24. april 2021 Garnius har mye Dropsgarn med 25% rabatt i helgen: https://www.garnius.no/garn/drops?dir=asc&order=category_popular#1694 Om du melder deg på nyhetsbrev på Garnius og Strikkemekka, får du beskjed fra de om når de har kampanjer på forskjellige garn. Jeg har sett at de har hatt tilbud på Dropsgarn flere ganger i løpet av de siste månedene. Anonymkode: b9dad...185 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg synes det til stadighet er salg på alpakkagarn fra Drops, men kan være hjernen min som ikke registrerer at det er gått et år mellom hver gang? XD Dersom du sjekker Garnstudio på facebook kan du gå over eldre poster og se når de sist hadde salg på hva, det kan jo gi deg en pekepinn. (Jeg ble nysgjerrig selv og gjør det kanskje senere for min egen del, men har ikke tid enn så lenge.) Anonymkode: d90ec...a3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Del Skrevet 24. april 2021 Ok, jeg hadde visst litt tid likevel.. De hadde merino-mania i september, supersalg på bomull i juli, supersalg på ull i mai 2018 og 2019 (så ikke noe for 2020). Anonymkode: d90ec...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Del Skrevet 25. april 2021 Syns de har salg på noe hele tiden jeg. Anonymkode: 273cb...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå