Gjest ThessyB Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Påvist positiv el tirs og onsd. Våknet idag med helt absurde magesmerter helt nederst i magen. Startet som mensmurring før det tok helt av. Kan det være klaff eller bare tilfeldig? Bruker aldri ellers å ha magesmerter. Måtte ta en Paracet for å få det til å gi seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Del Skrevet 24. april 2021 Legevakt! Kan være graviditet utenfor livmor! Anonymkode: 26d3f...66d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Del Skrevet 24. april 2021 Når jeg fikk smerter rundt den tiden der, så fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig var væske som kom i bukhulen, noe som skjer under eggløsningen/noen dager etter. I forhold til graviditet så vil det ikke ha rukket å skje så mye bare 3 dager etter eggløsning. Drar det seg på så kan du jo ta en tlf til legevakten. Men så lenge en Paracet hjelper, så er det nok ikke så mye de kommer til å gjøre med det. Anonymkode: 117ba...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. april 2021 #4 Del Skrevet 24. april 2021 Hvis du fikk positiv EL-test (?) på tirsdag og onsdag så er det mulig at selve eggløsningen skjedde i natt/dag tidlig. Jeg har flere ganger hatt EL tre dager etter positive tester. Og EL kan kjennes ut som det du beskriver. Kan dessverre ikke være en fasit på om det klaffet eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg har opplevd svært sterke eggløsningssmerter. Startet smått som murring i ryggen og gikk over til magesmerter. Var så ille at jeg ikke klarte å ligge stille. Kastet opp av smertene. Dro på legevakta og fikk sterke smertestillende. Kontakt legevakt hvis paracet ikke hjelper. Anonymkode: 9a16a...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå