AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Del Skrevet 23. april 2021 Solo brusen, er som Oslo brus. Fordi det rimer. Men Olsen er et navn også. Typisk person med briller eller bor i et arbeidermiljø. Så liker det navnet Anonymkode: 54a02...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Del Skrevet 23. april 2021 Dette forsto jeg ikke, spør du om det er greit å kalle barnet ditt for Solo? Anonymkode: 0417a...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette forsto jeg ikke, spør du om det er greit å kalle barnet ditt for Solo? Anonymkode: 0417a...1cc Nei, jeg bare liker navnet Solo på brusen. Jeg lurer, er det normalt å kalle sønnen sin for Olsen? Anonymkode: 54a02...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Solo brusen, er som Oslo brus. Fordi det rimer. Men Olsen er et navn også. Typisk person med briller eller bor i et arbeidermiljø. Så liker det navnet Anonymkode: 54a02...cae Solo og Oslo rimer ikke... Anonymkode: f2b5e...ed5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Del Skrevet 23. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg bare liker navnet Solo på brusen. Jeg lurer, er det normalt å kalle sønnen sin for Olsen? Anonymkode: 54a02...cae Til fornavn? Anonymkode: 00b72...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå